طراحی سایت پلاستیک و صنایع پلاستیکی

اهمیت طراحی سایت پلاستیک و صنایع پلاستیکی چیست؟

انواع کسب و کارها در حوزه پلاستیک همچون صنایع تولید پلاستیک، تولید مواد اولیه پلاستیک، فروشگاه‌های پلاستیکی و … با طراحی سایت پلاستیک می‌توانند تغیرات چشم‌گیری در کسب و کار خود ایجاد کنند. از جمله…

دسترسی سریع‌تر و آسان‌تر به مخاطبین هدف

کوتاه‌تر کردن فرآیند دسترسی و پاسخ‌گویی به مشتریان

کاهش هزینه‌های بازاریابی و تبلیغات

حذف محدودیت مکان و زمان در برقراری ارتباط با مشتری

و…

طراحی سایت پلاستیک

امکانات طراحی سایت پلاستیک و صنایع پلاستیکی چیست؟

طراحی صفحه درباره ما و تماس با ما

صفحه درباره ما در طراحی سایت پلاستیک و صنایع پلاستیکی جهت معرفی کارخانه و فروشگاه صنایع پلاستیکی ایجاد می‌شود. اطلاعاتی از قبیل سال تاسیس، معرفی موسسین کارخانه و فروشگاه، شرخ خدمات، مزایا و تجهیزات و… در این بخش جای می‌گیرد. تهیه ویدئو یا گالری تصاویر از کارخانه یا فروشگاه نیز اثرگذاری بالایی در معرفی شما به مخاطبین خواهد داشت. هم‌چنین با طراحی صفحه تماس با ما اطلاعات تماس خود مانند شماره تلفن، آدرس و نقشه گوگل مپ را در اختیار کاربران بگذارید تا بتوانید همواره در دسترس باشید.

دسته بندی و معرفی محصولات

ایجاد منو طراحی سایت پلاستیک و صنایع پلاستیکی کمک می‌کند تا محصولات خود را با یک چیدمان اصولی دسته بندی کرده و در اختیار کاربر بگذارید. برای نمونه بر اساس نوع محصول، برند محصول و… سپس تصاویر با کیفیت از هر محصول قرار داده شده و مشخصات آن درج می‌گردد. تولید محتوای شفاف و جذاب جهت معرفی، کاربر را هر چه بیشتر ترغیب به خرید خواهد کرد.

در طراحی سایت پلاستیک و صنایع پلاستیکی می‌توان از سیستم جست و جوی پیشرفته استفاده نمود تا کاربر به صورت مستقیم محصول مورد نظر خود را بیابد. هم‌چنین می‌توان بر اساس ویژگی‌های مختلف همچون رنگ، سایز، جنس و… محصولات را فیلتر کرد.در این صورت کاربر دسته بندی شخصی‌سازی شده خود را خواهد داشت.

فروش آنلاین محصولات

با ایجاد فروشگاه آنلاین در طراحی سایت پلاستیک و صنایع پلاستیکی سفارش مشتری را ثبت کنید. درگاه پرداخت راه اندازی کنید. فاکتور خرید صادر نمایید. انتخاب زمان و روش ارسال کالا را در اختیار کاربر قرار دهید. تاریخچه و میزان فروش محصولات خود را مشاهده کنید و…

طراحی سایت چند زبانه

اگر قصد صادر کردن محصولات خود به سایر کشورها را دارید، می‌توانید از طراحی سایت چندزیانه استفاده کنید. این روش بازدهی بالایی برای کسب و کار شما به همراه خواهد داشت. زیرا بدون محدودیت در مکان و زمان به مخاطبین هدف خود در سایر مناطق و کشورها دسترسی پیداخواهید کرد.

نظرسنجی مشتریان

ارائه سیستم نظرسنجی مشتریان در طراحی سایت پلاستیک و صنایع پلاستیکی نقش مهمی در بازاریابی و معرفی محصولات شما به سایر کاربران و مشتریان بالقوه خواهد داشت.

پیشنهادهای ویژه

ارائه پیشنهادهای ویژه در صفحه اصلی طراحی سایت پلاستیک و صنایع پلاستیکی همچون ارزان‌ترین‌ها، پربازدیدترین‌ها، پرفروش‌ترین‌ها و … می‌تواند مخاطبین بسیاری را به سایت جذب کند.

طراحی سایت پلاستیک و صنایع پلاستیکی با فراکارانت

مجموعه فراکارانت از سال 1377 فعالیت خود را در حوزه فناوری اطلاعات آغاز کرده و آماده خدمت رسانی و اشتراک گذاری تجربیات با شما عزیزان در حوزه مشاوره تخصصی طراحی سایت، پیاده سازی طراحی سایت پلاستیک و صنایع پلاستیکی، رابط کاربری و تجربه کاربری اصولی، سئو سایت، دیجیتال مارکتینگ، تهیه هاست و دامنه و پشتیبانی سایت است.

مقالات پیشنهادی

آنالیز سایت به همراه ارائه بسته سئو

راهنمای انتخاب هاست مناسب

خدمات پشتیبانی سایت

کلمات کلیدی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روابط عمومی 19 مرداد 1400


whatsapp

برای طراحی سایت نیاز به کمک دارید؟

closewhatsapp
onewhatsapp

سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه طراحی سایت و سئو مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.

فهرست