طراحی سایت فروشگاه آبمیوه

با طراحی سایت فروشگاه آبمیوه به صورت اصولی و جذاب می‌‌توانید به راحتی به علاقه مندان و نیازمندان آبمیوه در مناطق مخنلف دسترسی پیدا کرده و محصولات خود را به فروش برسانید. بنابراین تعداد مشتریان شما افزایش خواهد داشت. هم‌چنین با راه اندازی سیستم فروش آنلاین، در زمان و هزینه مشتریان صرفه جویی شده و شما نیز در زمانی مشخص، فروش بیشتری خواهید داشت. از سوی دیگر هزینه تبلیغات و معرفی محصولات به طرز چشم‌گیری کاهش می‌یابد. این‌ موارد تنها برخی از مهم‌ترین مزایای راه اندازی فروشگاه آنلاین است. در ادامه با ما همراه باشید تا با امکانات طراحی سایت فروشگاه آنلاین آبمیوه بیشتر آشنا شوید.

طراحی سایت آبمیوه

امکانات طراحی سایت فروشگاه آبمیوه چیست؟

معرفی فروشگاه

جهت معرفی امکانات فروشگاه، سوابق، مجوزها، گواهی‌ها و… صفحه درباره ما در طراحی سایت فروشگاه آبمیوه ایجاد می‌شود. تهیه ویدئو و تصاویر باکیفیت از امکانات و تجهیزات و فرآیند تهیه آبمیوه نیز اثرگذاری بالایی جهت جذب مخاطبین خواهد داشت.

معرفی اطلاعات تماس فروشگاه

با اشتراک گذاری شماره تماس، آدرس، نقشه گوگل مپ، لینک شبکه‌های اجتماعی و پیام رسان‌ها در صفحه تماس با ما در طراحی سایت فروشگاه آبمیوه همواره در دسترس مشتریان بوده و جهت جلب رضایت و ساختن مشتریان وفادار، ارتباط خود را با آن‌ها حفظ کنید.

دسته بندی انواع آبمیوه

انواع آبمیوه‌ها را بر اساس طعم دسته بندی کرده و در منوی سایت قرار دهید. کاربران می‌توانند مقدار آبمیوه را بر اساس تعداد یا حجم، به دلخواه خود انتخاب نمایند. هم‌چنین با سیستم جست و جوی پیشرفته کاربر می‌تواند مستقیما آبمیوه مورد نظر خود را بیابد. از سوی دیگر می‌توان گزینه‌ای ایجاد کرد تا کاربر به دلخواه خود ترکیبی از آبمیوه‌ها را سفارش دهد.

فروش آنلاین انواع آبمیوه

در بخش فروشگاه با ارائه فرآیندهایی مانند ثبت آبمیوه در سبد خرید، دریافت هزینه از طریق درگاه آنلاین پرداخت، صادر کردن فاکتور خرید، پیگیری وضعیت سفارش به صورت لحظه‌ای، مشخص کردن زمان ارسال کالا و… می‌توان آبمیوه‌ها را به صورت آنلاین فروخت. در این بخش می‌توان انواع امکانات دیگر را با توجه به اهداف شما و علایق و نیاز مشتریان قرار داد.

پیشنهادهای ویژه

انواع کمپین‌های تخفیف خود را در صفحه اصلی در اسلاید شو یا در دسته بندی‌هایی مانند ارزان‌ترین، پرفروش‌ترین و…. با کاربران به اشتراک بگذارید. ایجاد چنین پیشنهادهایی نقش مهمی در جذب سریع‌تر و بیشتر کاربران خواهد داشت.

مشاوره و پیاده سازی طراحی سایت فروشگاه آبمیوه

مجموعه فراکارانت از سال 1377 در زمینه طراحی سایت مشغول فعالیت است. این مجموعه قادر است با ارائه مشاوره تخصصی و نیازسنجی دقیق کسب و کار شما طبق اهداف، علایق مشتریان، رفتار رقبا و… امکانات، فرآیندها و ظاهر مناسب سایت را تعیین کرده و از هزینه اضافی و اشتباه جلوگیری کند. سپس گام به گام شما را در جریان پیاده سازی سایت خواهد گذاشت. پس از پایان پروژه نیز با ارائه خدماتی همچون ثبت دامنه، تهیه هاست، سئو و دیجیتال مارکتینگ، پشتیبانی سایت، به روز رسانی سایت و… در کنار شما عزیزان است.

مقالات پیشنهادی

صفر تا صد طراحی سایت

راهنمای انتخاب هاست

10 نکته قبل از راه اندازی فروشگاه آنلاین

کلمات کلیدی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روابط عمومی 17 مرداد 1400


whatsapp

برای طراحی سایت نیاز به کمک دارید؟

closewhatsapp
onewhatsapp

سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه طراحی سایت و سئو مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.

فهرست