طراحی سایت در لرستان

طراحی سایت در لرستان

استان لرستان در غرب ایران واقع شده است. این استان از سکونتگاه‌های قدیمی به شمار رفته و در نتیجه از لحاظ تاریخی و باستان شناسی بسیار شهرت دارد. لرستان و خرم آباد به لحاظ بیکاری آمار بالایی دارد. بنابراین راه‌اندازی کسب و کارهای جدید و جذب مشتری بسیار حائز اهمیت است. از آن جایی که حضور در فضای مجازی به انواع کسب و کارهای مختلف کمک می‌کند تا محصولات و خدمات خود را به مشتریان بالقوه معرفی کرده و آن‌ها را به سمت خود جذب کنید، طراحی سایت در لرستان بسیار مورد استقبال واقع شده است. زیرا کاربران می‌توانند بدون محدودیت در مکان و زمان به شما دسترسی پیدا کنند. هم‌چنین با اتوماسیون، فرآیند پاسخ‌گویی به مشتریان کوتاه‌تر شده و در زمانی مشخص می‌توانید میزان فروش بیشتری داشته باشید. مانند طراحی سایت گردشگری، طراحی سایت موزه، طراحی سایت فروشگاهی و…

انواع طراحی سایت در لرستان چیست؟

طراحی سایت اطلاع رسانی

 طراحی سایت اطلاع رسانی در لرستان و خرم آباد این امکان را ایجاد می‌کند تا بتوان محصولات و خدمات کسب و کار را به مخاطبین هدف معرفی کرد. در گذشته هزینه‌های بالایی جهت اطلاع‌رسانی انجام می‌شد. اما بازدهی پایین بود. با طراحی سایت می‌توانید به مخاطبین هدف خود دسترسی پیدا کرده و با آن‌ها ارتباط برقرار کنید. در نتیجه بازدهی بالایی از اطلاع رسانی خواهید گرفت.

طراحی سایت فروشگاهی

با طراحی سایت فروشگاهی علاوه بر معرفی محصولات و خدمات، با راه اندازی خدماتی چون ثبت سفارش، درگاه پرداخت، فاکتور خرید آنلاین و… می‌توان با ایجاد اتوماسیون فرآیند خرید را کاهش داد و محصولات را به صورت آنلاین به فروش رساند.

طراحی سایت فرآیندی

با طراحی سایت فرآیندی  می‌توانید با استفاده از قالب آماده‌ و از قبل نوشته شده توسط تیم برنامه نویسی حرفه‌ای کارا آی‌تی ،سایتی مشابه سایت رقبا در حوزه فعالیت خود داشته باشید. برای نمونه سایت‌ مشابه دیجی کالا،سایت مشابه رزرو هتل و …

مراحل طراحی سایت در لرستان چیست؟

1- باید بر اساس اهداف کسب و کار، علایق و نیازهای مشتریان، رفتار رقبا و… امکانات و فرآیندهای سایت دقیق مشخص شود

2- هاست و دامنه مناسب با اهداف سایت انتخاب شود

3- رابط  گرافیکی مناسب به صورت قالب آماده یا قالب اختصاصی تعیین شود

4-بر اساس نیازسنجی‌ها سایت پیاده سازی گردد

5- سایت بر روی هاست آپلود شود

پاسخ به چند پرسش‌ متداول طراحی سایت در لرستان

قیمت طراحی سایت در لرستان

هر کسب و کاری امکانات و فرآیندهای متفاوتی را در سایت قرار می‌دهد. بنابراین محدوده قیمتی متفاوت خواهد شد. برای نمونه می‌توان از قالب آماده استفاده کرده و با یک هزینه ارزان صاحب سایت شد.  اما اگر اهداف بلند مدت جهت ارتقا برند و توسعه کسب و کار دارید، طراحی سایت اختصاصی را باید مد نظر قرار دهید. زیرا در قالب آماده ممکن است بسیاری از ظرایف و جزئیات پیاده سازی نشود.

ثبت دامنه و خرید هاست

باید با ثبت دامنه نام سایت خود را انتخاب کنید و با انتخاب هاست مناسب فضای ذخیره اطلاعات را مشخص کنید. پیشنهاد می‌شود جهت آشنایی با نحوه انتخاب دامنه و هاست مناسب مقاله دامنه و منابع مورد نیاز و راهنمای انتخاب هاست را مطالعه کنید.

نقش سئو در موفقیت سایت

پیاده سازی اصول سئو ضروری به شمار می‌رود و به کسب و کارشما کمک می‌کند تا در رتبه‌های برتر نتایج جست و جو قرار گیرید. در واقع اصول سئو بر پایه جلب رضایت کاربر صورت می‌گیرد. برای نمونه تولید محتوا اصولی، طراحی سایت ریسپانسیو، افزایش سرعت سایت و…

پپیاده سازی طراحی سایت ریسپانسیو

با طراحی یک سایت ریسپانسیو، صفحات سایت در صفحه نمایش موبایل و تبلت نیز به درستی نمایش داده می‌شوند. توجه به این نکته در سئو سایت ضروری به شمار می‌رود. در غیر این صورت مخاطبین به راحتی سایت را ترک خواهند کرد.

تبلیغات در فضای دیجیتال

با استفاده از اصول بازاریابی دیجیتال می‌توانید محصولات و خدمات را در فضای مجازی به مخاطبین هدف معرفی کرده و آن‌ها را ترغیب به خرید نمایید. از این رو جایگاه خود را نزد رقبا تثبیت خواهید کرد.

طراحی سایت در لرستان با فراکارانت

مجموعه فراکانت از سال 1377 در طراحی سایت، طراحی اپلیکیشن، ارائه خدمات هاست و دامنه، دیجیتال مارکتینگ، پشتیبانی سایت، به روز رسانی سایت، مشاوره کسب و آنلاین و… همراه مشتریان است. در ادامه با نمونه کارها و تعرفه‌های فراکارانت بیشتر آشنا شده و جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

کلمات کلیدی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روابط عمومی 19 مرداد 1400


whatsapp

برای طراحی سایت نیاز به کمک دارید؟

closewhatsapp
onewhatsapp

سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه طراحی سایت و سئو مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.

فهرست