طراحی سایت کاملا رایگان

ممکن است در هنگام جست و جو برای یک طراحی سایت کاملا رایگان با مواردی چون سیستم مدیریت محتوا رایگان، سایت ساز رایگان و … رو به رو شوید و بدین نتیجه برسید بدون نیاز به دانش فنی و هزینه می‌توانید طراحی سایت دلخواه خود را داشته باشید. در صورتی که این یک کاری اشتباه است. شما کارفرما یا مشتری عزیز زمانی که بدون هیچ دانشی، سایت خود را توسط سایت ساز طراحی کنید؛ نمیتوانید از مزیت پشتیبانی رایگان استفاده کنید و اگر در بلندمدت با مشکلات فنی در سایت مواجه شدید؛ توانایی حل کردن آن را ندارید. اما اگر واقعا به دنبال طراحی سایت کاملا رایگان هستید، چاره چیست؟

فراکارانت در کنار شماست. با فراکارانت بهترین شوید.

تمایل به کسب درآمد از فضای مجازی دارید؟ تمایل دارید سود خود را افزایش دهید؛ اما چگونگی آن را نمی دانید؟؟ یا راه هایی همچون طراحی سایت را پیشتر انجام داده اید؛ ولی جوابی دریافت نکردید؟؟

در اینجا با استفاده از یک راه و روشی متفاوت و کم هزینه برای شما عزیزان در زمینه دلخواهتان بطور اختصاصی خدمات طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ ارائه می شود.

فراکارانت از ارائه مشاوره رایگان خدمات طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ تا پشتیبانی رایگان پس از اتمام و تحویل سایت در کنار شما عزیزان قرار دارد.

چگونه طراحی سایت کاملا رایگان داشته باشیم؟

طراحی سایت کاملا رایگان و بدون پرداخت هزینه که اصلا وجود ندارد. منظور از طراحی سایت کاملا رایگان، طراحی سایت ساده با هزینه ای بسیار پایین می باشد. بدلیل آنکه طراحی سایت ساده از طریق تغییرات ایجاد شده در قالب های پیش فرض وردپرس ایجاد می شود؛ ویژگی ها و موارد زیادی به قالب از پیش ساخته شده بدون نیاز به کدنویسی اضافه شده یا حذف می شود. با اقدام به طراحی سایت رایگان توسط شرکت های طراحی سایت، سایتی عالی طراحی کرده و از پشتیبانی رایگان بهره مند شوید.

شرکت فراکارانت همواره ارزش زیادی برای ایده‌های نوین کسب و کار شما دارد. ایده‌هایی که می‌توانند با حضور درفضای مجازی ارزش آفرینی ایجاد کنند. در این راستا فراکارانت به شتاب‌دهی ایده شما کمک می‌نماید.

برای استفاده از خدمات طراحی سایت کاملا رایگان فراکارانت نیاز است تا بوم کسب و کار خود را برای ما ارسال کنید. بوم کسب وکار شما ترجیحا باید توسط یک منتور (مشاور) معتبر تایید شود. اما در صورتی که به منتور نیز دسترسی نداشتید، می‌توانید بوم را برای مشاورین ما ارسال نموده تا مورد بررسی قرار گیرد. در صورت تایید می‌توانید از خدمات طراحی سایت کاملا رایگان استفاده نمایید. هم‌چنین از خدمات هاست اختصاصی وردپرس و دامنه رایگان نیز بهره خواهید برد.

با هزینه ای کم نیز        می توانید بهترین باشید

طراحی سایت خود را به ما سپرده و سایتی با رابط و تجربه کاربری عالی شامل تمامی امکانات درخواستی خود تحویل بگیرید. جهت اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.

free-design-web

در بوم کسب وکار چه مواردی باید توضیح داده شود؟

بوم کسب و کار در واقع یک ابزار مدیریتی است که شما در آن مدل کسب و کار خود را توصیف می‌نمایید. در یک بخش از بوم بر روی مشتریان خود تمرکز دارید و در بخش دیگر بر روی کسب و کار خود تمرکز دارید.

در بخش مشتریان، باید مشتریان خود را معرفی کنید، ارزش پیشنهادی که به مشتری ارائه می‌دهید و جریان درآمدی که از آن کسب می‌کنید، کانال‌های ارتباطی که از طریق آن می‌توانید محصول و خدمات خود را به مشتری معرفی کنید و نحوه ارتباط برقرار کردن با آن‌ها را شرح دهید.

در بخش کسب و کار نیز باید فعالیت‌های کلیدی، منابع کلیدی و شرکای کلیدی که منجر می‌شوند ارزش پیشنهادی ارائه شده به مشتری محقق شود، تعریف شوند. هم‌چنین در این بخش ساختار هزینه‌های خود را نیز باید عنوان نمایید.

boom-design-web

طراحی سایت کاملا رایگان برای چه افرادی مناسب است؟

این نوع طراحی سایت برای افراد زیر مناسب است:

 افرادی که تمایل به هزینه کردن به مقدار زیاد ندارند.

 افرادی که صرفا برای برندینگ قصد طراحی دارند و هیچ هدف دیگری ندارند.

افرادی که تصمیم جدی برای پیشرفت کار خود در فضای وب دارند؛ اما نوع کسب و کارشان ساده بوده و یک طراحی سایت رایگان پاسخگوی نیازهای این دسته افراد می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و بررسی بوم کسب و کار خود می‌توانید با واحد مشاوره فراکارانت تماس بگیرید.

پرسش و پاسخ های عمومی طراحی سایت

۱چرا باید وب سایت داشته باشیم؟

با رشد چشمگیر کاربران اینترنت و ضریب نفوذ ۶۰ درصدی آن در نزد ایرانیان طراحی سایت می تواند اولین گام برای بهره بردن از ۵۰ میلیون کاربر اینترنت باشد وجود موسساتی که روزانه ۵/۱ میلیارد تومان فروش آنلاین انجام می دهند نیز بهترین موید این مطلب است. هرچند طراحی سایت ساده و ابتدائی نمی تواند راه گشا باشد اما شروع به ورود به این دنیا چندان سخت و پر هزینه نیست.

۲کیفیت طراحی سایت تضمین می گردد؟

مشاوره با ما بهترین نتیجه را برای شما خواهند داشت. اینکه وب سایت شما در مراحل طراحی به چه پارامترهائی نیاز دارد موضوع مهمی است و بدلیل اینکه طراحی وب سایت شما بهترین مبلغ ما است کیفیت طراحی شما در فراکارانت تضمین شده است.

۳داشتن یک وب سایت چه مقدار بر موفقیت کسب و کار من موثر است؟

امروزه اولین جستجوی آزاد برای کسب اطلاعات بیشتر استفاده از اینترنت است. اینترنت به عنوان یک مشاور مطمئن نزد مردم بدل گشته.بسیاری از مراجعین به فراکارانت بدلیل نداشتن وب سایت نزد مخاطبین خود سفارش طراحی سایت داده اند و بسیاری دیگر بدلیل نیاز به داشتن وب سایتی بروزآمدتر و بسیاری بدلیل استفاده از امکانات دیجیتال مارکتینگ و گسترش دامنه مشتریان در هر صورت داشتن وب سایت امروز به اولین رکن اساسی موفقیت کسب و کارها بدل شده است و تاثیر آن غیر قابل انکار است.

۴چه عاملی بر قیمت طراحی سایت تاثیر گذارند؟

بسته به نوع وب سایت مورد نیاز شما بر اساس حجم عملیات پروژه و تخصص های مورد نیاز برای تامین خواسته کارفرما هزینه ها تعیین می گردد.مهمترین عوامل تاثیرگذار بر این موضوع در هنگام صدور پیش فاکتور و در بخش فروشگاه فراکارانت است لیست شده است.
شما در فراکارانت کاملا می دانید که برای انجام هر بخش از عملیات چه میزان پول پرداخت می کنید.

۵در فراکارانت از چه فناوری هایی در طراحی پروژه ها استفاده می شود؟

از فناوری ها روز امد مانند HTML5، CSS3، زبان Php، .net و دیتابیس های Ms sql ، MY sql ، زبان java نرم افزارهای گرافیکی مانند inDesign، Fireworks ، CorelProo ، illustrator ، photoshop، jquery و انواع javascript و در موارد پروژه های بزرگ و bigData با استفاده از زبان های core و native پروژه ها با بازدیدهای بالا انجام می گردند.

۶چه تعداد کارشناس در شرکت فراکارانت فعال هستند؟

تعداد پرسنل شرکت فراکارانت در دفاتر مرکزی و واحد فروش، پشتیبانی و نگهداری، برنامه نویسی و آتلیه گرافیک و خدمات دیجیتال مارکتینگ جمعاً بالغ بر ۶۵ نفر می باشد.

۷تعداد پروژه های طراحی سایت در هر روز چقدر است؟

در سال ۱۳۹۴ رکورد بزرگ طراحی ۷۰۰ وب سایت رقم خورده که با توجه به روزهای کار به طور متوسط روزانه ۳ پروژه جدید در این شرکت شروع شده که متوسط روزانه ۳ پروژه جدید در این شرکت شروع شده که متوسط ظرف ۱۵ تا ۴۵ روز تحویل شده اند.

۸اگر در حال حاضر دارای وب سایتی هستم آیا برای ارتقاء سایت و استفاده از فناوری جدیدتر می توانیم از شرکت فراکارانت مشاوره بگیریم؟

بسیاری از کاربران طراحی سایت را قبلا توسط سایر شرکت ها انجام داده اند لیکن بدلیل نیازهای تخصصی در کسب و کارشان می بایست وب سایت جدید به طور اصولی طراحی داشته باشند تا بتوانند مراحل بعدی استفاده از موفقیت در فضای مجازی را تجربه کنند. این موضوع در فراکارانت انجام میشود

۹چند نوع وب سایت در دنیا دسته بندی شده و وب سایت من جز کدام دسته خواهد بود؟

دسته بندی قدیمی طراحی سایت وب سایت های استاتیک و داینامیک بوده است . لیکن این روشی بسیار قدیمی بوده و از یک نظر ۳ گروه وب سایت قابل تفکیک است که کلیه آن ها داینامیک است.

۱- وب سایت های اطلاع رسانی با هدف معرفی و جذب مخاطب

۲- وب سایت های فروشگاهی با قابلیت پردازش عملیات فروش و تحویل به صورت آنلاین

۳- وب سایت های پرتال و تعاملی که اتوماسیون قابل توجهی از ساختار سازمان را برعهده می گیرند.

۱۰آیا امکان انتخاب نوع وب سایت و بخش های وب سایت و امکان دریافت پیش فاکتور به صورت آنلاین در سایت وجود دارد؟

بله پس از دریافت مشاوره شما کاملاً می دانید در فازهای مختلف کار به چه آیتم هائی نیاز دارید هر چند این امکان همواره وجود دارد تا بتوانید پیش فاکتور طراحی سایت خود را از سیستم فروشگاه آنلاین فراکارانت دریافت کنید.

۱۱بعد از طراحی وب سایت فراکارانت آیا برای بهبود رتبه در موتورهای جستجو seo خدماتی وجود دارد؟

بله یکی از مهمترین واحدهای کاری فراکارانت بخش seo و بهینه سازی سایت جهت رتبه در موتورهای جستجو است.
استفاده از جدیدترین الگوریتم ها به همراه خدمات تولید محتوا، بازاریابی محتوا و بهبود داخلی و خارجی سایت از خدمات روتین فراکارانت بوده و مشتریان عزیز فراوانی با علم به اهمیت خدمات دیجیتال مارکتینگ از خدمات فراکارانت بهره می برند.

۱۲مدت انجام پروژه طراحی سایت من چقدر است؟

به طور متوسط ۱۵ تا ۴۰ روزکاری متوسط زمان انجام یک پروژه طراحی سایت در فراکارانت می باشد.

۱۳زمانی که پروژه به اتمام می رسد امکان بهره مندی از خدمات پشتیبانی وجود خواهد داشت؟

طراحی سایت بدون پشتیبانی های لازم کامل نیست  به همین دلیل خدمات پشتیبانی منحصر به فردی در این خصوص در فراکارانت طراحی شده است. که شما می توانید با هزینه های مناسب و بدون دغدغه ضمن اطمینان از صحت عملکرد نرم افزار و امنیت آن نسبت به افزایش محتوای مورد نظر خود، اخذ گزارشات لازم و … که طبق جدول خدمات کاملاً دسته بندی شده است بهره مند گردید.

۱۴آیا می توانم طراح سایت خود را از میان طراحان مستقر در فراکارانت انتخاب کنم؟

تعداد طراحان سایت در فراکارانت این امکان را می دهد که با توجه به خدمات و میزان فعالیت برای هر پروژه تیمی شکل
می گیرد از این رو ملاک تعیین تیم نوع خدمات گرافیک، وب، موبایل، برنامه نویسی و seo می باشد.

۱۵کارشناسان فراکارانت از بهترین و جدیدترین متدها و روش ها روز دنیا آگاهی دارند؟

فراکارانت با بهره گیری در سیستم مدیریت دانش و تولید دانش معروف بوده و حجم قابل توجهی از استانداردها و روش های طراحی سایت در ایران را بنیان نهاده است.

تجربه بیست ساله این شرکت به ما آموخته که طراحی سایت همواره باید با جدیدترین و بهترین فناوری ها صورت بگیرد و از این رو فراکارانت هزینه قابل توجهی برای یادگیری و انتقال این دانش می نماید.

۱۶بعد از طراحی سایت خود می توانم برای موفق شدن وب سایتم از شرکت شما مشاوره بگیرم؟

بعد از طراحی سایت خود شما راه طولانی برای موفقیت در پیش دارید مشاوران مجرب فراکارانت ضمن تسلط بر دنیای فضای مجازی ازمنتورها و مشاورین مبرز کشور بوده و در حوزه رشد کسب و کار ، برندینگ، ساختار سازمانی و خدماتی از این دست در کنار شما خواهند بود.

۱۷چگونه می توانم یک وب سایت عالی متناسب با موضوع مورد نظرم داشته باشم؟

شما می توانید با اخذ مشاوره از ما از طریق ۲۳۰۸۷-۰۲۱ و یا سامانه گفتگوی انلاین شروع کنید و اگر نیاز به جلسه حضوری در محل خود یا در محل شرکت دارید دستور تنظیم جلسه در این خصوص را بدهید.

۱۸آیا در زمان سفارش آنلاین امکان تماس با مشاوران شرکت وجود دارد؟

بله شما می توانید هم از طریق خط ۵ رقمی ۲۳۰۸۷ هم از طریق سامانه گفتگوی انلاین با مشاورین ما مشورت نمائید. از سوی دیگر هموره امکان دریافت مشاوره از طریق اعزام مشاور و جلسه حضوری برای مشتریان و یا برقراری جلسه مشاوره در محل فراکارانت وجود دارد.

۱۹طراحی وب سایت توسط فراکارانت چه مزیت هائی را در بر خواهد داشت؟

– بهره گیری از کارشناسان مبرز در حوزه های تخصصی

– تجربه بیست سال طراحی سایت از سال ۱۳۷۷ در ایران

– بهره گیری از جدیدترین متد برنامه نویسی و طراحی سایت

– سازمان پشتیبانی و نگهداری توانمند برای ادامه مسیر پس از طراحی سایت

– بهره مندی از قیمت مناسب بدلیل انجام پروژه ها متعدد همزمان و کاهش بهای تمام شده

– وجود واحد کنترل کیفیت و ضمانت انجام کیفیت

– ارائه خدمات مهمی چون seo ، google ads و کمپین های دیجیتال مارکتینگ و غیره مشتریان

– امکان آغاز با کمترین هزینه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روابط عمومی 5 مرداد 1401


whatsapp

برای طراحی سایت نیاز به کمک دارید؟

closewhatsapp
onewhatsapp

سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه طراحی سایت و سئو مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.

فهرست