طراحی سایت کاغذ دیواری

اهمیت طراحی سایت کاغذ دیواری چیست؟

کسب و کارهای فعال در حوزه کاغذ دیواری با طراحی سایت کاغذ دیواری می‌توانند تغییرات چشم‌گیری در دسترسی به مشتری و افزایش درآمد خود داشته باشند. از جمله مهم‌ترین مزایای طراحی سایت و حضور در فضای مجازی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد…

افزایش دسترسی به مخاطبین هدف به واسطه حذف محدودیت مکان و زمان

ایجاد اتوماسیون در پاسخ‌گویی به مشتریان

امکان فروش آنلاین محصولات

کاهش هزینه‌های تبلیغات و بازاریابی

امکان حفظ تعامل با مشتریان و پیدا کردن مشتریان وفادار

و…

طراحی سایت کاغذ دیواری

امکانات طراحی سایت کاغذ دیواری چیست؟

معرفی فروشگاه کاغذ دیواری

با طراحی سایت کاغذ دیواری می‌توانید خود را به کاربران در فضای مجازی معرفی کرده و اعتماد آن‌ها را به سمت خود جلب کنید. بنابراین طراحی صفحه درباره ما با قرار دادن اطلاعاتی همچون سابقه کاری، نمایش گواهی‌ها و مجوزها، شرح خدمات و مزایا، ارائه ویدئو معرفی فروشگاه و… را حتما باید در نظر داشته باشید.

معرفی اطلاعات تماس فروشگاه

ایجاد صفحه تماس با ما در طراحی سایت کاغذ دیواری جهت اشتراک گذاری اطلاعاتی همچون شماره تلفن، آدرس، نقشه گوگل مپ، لینک شبکه‌های اجتماعی و… صورت می‌گیرد. هم‌چنین جهت ایجاد دسترسی بیشتر می‌توان از امکاناتی چون چت آنلاین یا ارسال تیکت استفاده کرد. در این صورت می‌توانید به صورت آنلاین خدمات پشتیبانی و مشاوره ارائه کنید.

دسته بندی و معرفی انواع کاغذ دیواری

در منوی سایت کاغدیواری‌ها را بر حسب نوع، رنگ، کاربرد، برند و… دسته بندی کرده و در دسترس کاربر بگذارید. بسیار مهم است چیدمان به صورت اصولی صورت گیرد تا کاربر بتواند بدون سردرگمی به محصول مورد نظر خود دسترسی پیدا کند. در این راستا ارائه سیستم جست و جو جهت دسترسی مستقیم به محصول یا ایجاد فیلتر بر اساس ویژگی‌های مختلف همچون قیمت، رنگ، برند و… جهت ایجاد دسته بندی دلخواه کاربر توصیه می‌گردد.

مجله کاغذ دیواری

در طراحی سایت کاغذ دیواری ارائه مجله و آلبوم انواع کاغذ دیواری‌ها بر حسب سال، برند، کاربرد و… را در سایت خود جهت جذب مخاطبین در نظر داشته باشید. هم‌چنین می‌توانید این آلبوم‌ها را به صورت فابل قرار داده تا کاربران آن‌ها را دانلود کنند.

پشنهادهای ویژه

استفاده از اسلایدشو جهت جذب مخاطبین و نمایش محصولات جدید را حتما در سایت خود لحاظ کنید. هم‌چنین می‌توانید در صفحه اصلی سایت با ارائه دسته بندی‌هایی همچون پر فروش‌ترین‌ها، محبوب‌ترین‌ها، ارزان‌ترین‌ها و… کاربران را سریع‌تر به سمت محصولات جذب کنید.

فروش آنلاین کاغذ دیواری

در طراحی سایت کاغذ دیواری با راه اندازی فروشگاه آنلاین می‌توانید محصولات را به صورت آنلاین به فروش برسانید. در این راستا می‌توان کاربران را به صورت آنلاین در سایت ثبت نام کرد، محصول را در سبد خرید مشتری ثبت کرد، درگاه پرداخت راه اندازی کرد، فاکتور خرید آنلاین صادر کرد، زمان ارسال و نصب کالا را تعیین کرد و…

طراحی سایت کاغذ دیواری با فراکارانت

مجموعه فراکارانت از سال 1377 فعالیت خود را آغاز کرده است. این مجموعه آمادگی دارد قبل از شروع طراحی سایت، با ارائه مشاوره تخصصی و بررسی دقیق نیازهای کسب و کار شما در فضای مجازی، امکانات، فرآیندها و ظاهر مناسب سایت را تعیین کند. پس از طراحی سایت کاغذ دیواری نیز جهت توسعه و بهبود مستمر سایت، افزایش مخاطبین سایت و حفظ مشتریان قبلی با ارائه خدماتی همچون پشتیبانی سایت، به روز رسانی، ایمن سازی، سئو، دیجیتال مارکتینگ، ثبت دامنه، تهیه هاست و… در کنار شما عزیزان است.

مقالات پیشنهادی

صفر تا صد طراحی سایت

راهنمای انتخاب هاست

10 نکته قبل از راه اندازی فروشگاه آنلاین

طراحی سایت ارزان

آنالیز سایت به همراه ارائه بسته سئو

پشتیبانی سایت

کلمات کلیدی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روابط عمومی 17 مرداد 1400


whatsapp

برای طراحی سایت نیاز به کمک دارید؟

closewhatsapp
onewhatsapp

سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه طراحی سایت و سئو مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.

فهرست