طراحی سایت در سیستان و بلوچستان

سیستان و بلوچستان در جنوب شرق ایران، پس از کرمان دومین استان پهناور ایران به شمار می‌رود. این استان از ظرفیت‌های بسیار بالایی برخوردار است. از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به موقعیت استراتژیک بازرگانی، تجاری و ترانزیتی آن اشاره کرد. هم‌چنین کشاورزی و باغبانی محصولات گرمسیری و استوایی در این استان حائز اهمیت است. جاذبه‌های طبیعی و تاریخی، معادن، ظرفیت بالایی جهت توسعه دارند، اما با توجه به وجود مشکلات و فقر، از این منابع به طور کامل بهره‌برداری نشده‌ است. طراحی سایت در سیستان و بلوچستان یک گزینه مناسب جهت توسعه و بهبود ظرفیت انواع کسب و کارها در این استان به شمار می‌رود.

با حضور در فضای مجازی می‌توانید محصولات و خدمات خود را معرفی کنید. با طراحی سایت می‌توانید به مخاطبین هدف مستقیما دسترسی پیدا کرده و بدون محدودیت مکان و زمان با آن‌ها ارتباط برقرار کنید. بنابراین می‌توان کسب و کار را فراتر از منطقه توسعه داد. از سوی دیگر با ساده‌تر کردن فرآیندها و سرعت بخشی به آن‌ها، در زمانی مشخص پاسخ‌گوی تعداد بیشتری از مشتریان خود خواهید بود. در ادامه با ما همراه باشید تا با جزئیات بیشتری از طراحی سایت در سیستان و بلوچستان آشنا شوید.

sistan

با انواع طراحی سایت در سیستان و بلوچستان آشنا شوید

انواع سایت‌ها را می‌توان بر اساس نوع هدف به اطلاع رسانی، فروشگاهی و فرآیندی تقسیم‌ کرد. در طراحی سایت اطلاع رسانی هر کسب و کار خدمات و محصولات را به مخاطبین هدف معرفی خواهد کرد. مزیت این نوع اطلاع رسانی دسترسی به مخاطبین هدف، هزینه پایین و بازدهی بالا است. با طراحی سایت فروشگاهی علاوه بر معرفی و بررسی محصول، امکان خرید آن به صورت آنلاین ایجاد می‌شود. در طراحی سایت فرآیندی قالب‌ سایت از قبل توسط تیم برنامه‌نوییسی حرفه‌ای طراحی می‌شود. در نتیجه می‌توان از آن‌ها در سایت‌های مشابه مانند دیجی کالا،دیوار، آژانس هواپیمایی و … استفاده نمود. از جمله طراحی سایت گردشگری ، طراحی سایت حمل و نقل و…

مراحل طراحی سایت در سیستان و بلوچستان

1-با توجه به اهداف کسب و کار، نیاز مشتری، رفتار رقبا و… باید درباره امکانات و فرآیندهای سایت خود تحقیق و بررسی کنید. برای نمونه ترکیب رنگ مناسب، میزان بودجه‌ و …

2- تهیه هاست و دامنه (ثبت دامنه جهت انتخاب نام سایت و تهیه هاست جهت ذخیره اطلاعات سایت)

3- انتخاب رابط گرافیکی متناسب با برند  و هویت کسب و کار

4- پیاده سازی نیازسنجی‌ها و آپلود کردن سایت بر هاست و دامنه

چند نکته مهم درباره طراحی سایت در سیستان و بلوچستان

هزینه طراحی سایت

با استفاده از قالب آماده سایت‌های مشابه می‌توان یک طراحی سایت ارزان داشت. اگر کسب و کار کوچکی دارید یا قصد تجربه حضور در فضای مجازی را دارید، استفاده از قالب آماده می‌تواند گزینه مناسبی به شمار رود. اما اگر کسب و کار شما به طور کل بر پلتفرم آنلاین بنا نهاده شده یا در بلند مدت قصد توسعه آن را دارید، باید طراحی سایت اختصاصی را مد نظر قرار دهید.

طراحی اپلیکیشن

با توجه به افزایش دسترسی افراد به موبایل‌های هوشمند و تجربه کاربری آسان اپلیکیشن‌ها، می‌توان سریع‌تر مخاطبین هدف را به سمت خود جذب کرد. در این راستا می‌توانید از خدمات مشاوره و طراحی اپلیکیشن فراکارانت استفاده کنید.

سئو سایت

رعایت پارامترهای سئو جهت پاسخ‌گویی به دغدغه قرار گرفتن در صفحه اول گوگل ضروری به شمار می‌رود. نکاتی همچون افزایش سرعت سایت، تولید محتوا، طراحی ریسپانسیو و… تمام این عوامل جهت جلب رضایت کاربر و در نتیجه افزایش ترافیک سایت به کار برده می‌شوند.

طراحی سایت سیستان و بلوچستان با فراکارانت

مجموعه فراکارانت آماده است تا بیش از دو دهه تجربه ( از سال 1377) را در زمینه طراحی سایت، طراحی اپلیکیشن، خدمات هاست و دامنه، سئو، بازاریابی دیجیتال، پشتیبانی سایت و مشاوره کسب و کار آنلاین در اختیار مشتریان قرار دهد. در لینک‌های زیر با نمونه کارها و تعرفه‌های مجموعه آشنا شده و جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

کلمات کلیدی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روابط عمومی 13 مرداد 1400


whatsapp

برای طراحی سایت نیاز به کمک دارید؟

closewhatsapp
onewhatsapp

سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه طراحی سایت و سئو مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.

فهرست