طراحی سایت در بندرعباس

شهر بندرعباس مرکز استان هرمزگان از کلان‌شهرهای ایران در جنوب کشور به شمار می‌رود. در واقع پس از شیراز، بزرگ‌ترین و پرجمعیت‌ترین شهر در جنوب ایران است. این شهر بزرگ‌ترین بندر ایران به حساب می‌آید. از این رو نقش مهمی جهت حمل و نقل و جا به جایی کالا، صادرات و بازرگانی خواهد داشت. از سوی دیگر کارخانه‌ها و صنایع بسیاری مشغول فعالیت هستند از جمله پالایشگاه نفت بندرعباس و… طبیعت و آب و هوای منحصر به فرد نیز رونق زیادی به صنعت گردشگری و هتلداری بخشیده است.

با توجه به آن که امروزه انواع کسب و کارهای مختلف به سمت دیجیتالی شدن پیش می‌‌روند تا محدودیت‌های مکانی و زمانی خود را در برقراری ارتباط با مشتریان حذف کنند و با ایجاد اتوماسیون فرآیندهای کاری خود را کوتاه‌تر کنند، طراحی سایت در بندرعباس نقش مهمی در معرفی انواع کسب و کارهای این شهر خواهد داشت. مزیت اصلی طراحی سایت امکان دسترسی به مخاطبین هدف است. بنابراین با صرف یک هزینه بهینه می‌توانید به سادگی مشتریان خود را پیدا کنید. برای نمونه طراحی سایت گردشگری، طراحی سایت بازرگانی، طراحی سایت حمل و نقل، طراحی سایت چند زبانه جهت جذب مخاطبین سایر مناطق و کشورها و فعالیت در سطح بین الملل و …

با انواع طراحی سایت در بندرعباس آشنا شوید

طراحی سایت اطلاع رسانی

با  طراحی سایت اطلاع رسانی می‌توان محصولات و خدمات کسب و کار را به مخاطبین هدف معرفی کرد. در گذشته هزینه‌های گزافی جهت اطلاع‌رسانی انجام می‌شد. درنهایت هم این تبلیغات طیف وسیع مشتریان بالقوه را در بر نمی‌گرفت و بازدهی پایینی داشت. اما با طراحی سایت می‌توانید به مخاطبین هدف خود دسترسی پیدا کرده و با آن‌ها ارتباط برقرار کنید.

طراحی سایت فروشگاهی

با طراحی سایت فروشگاهی علاوه بر معرفی محصولات و خدمات می‌توانید آن‌ها را به صورت آنلاین به فروش برسانید. امکاناتی همچون صدور فاکتور آنلاین، راه اندازی درگاه پرداخت و… را می‌توان با توجه به نیاز و اهداف هر کسب و کار به سایت افزود.

طراحی سایت فرآیندی

با طراحی سایت فرآیندی  می‌توانید انواع فرآیندها را برنامه نویسی کرده و قالب آماده‌ای مشابه سایت رقبا در حوزه فعالیت خود داشته باشید. برای نمونه سایت‌ مشابه دیجی کالا، سایت مشابه آژانس گردشگری، سایت مشابه رزرو هتل و …

 طراحی سایت در بندرعباس چه مراحلی دارد؟

1-قبل از شروع پروژه، باید بر اساس اهداف کسب و کار، علایق مشتریان، رفتار رقبا و… امکانات و فرآیندهای مورد نیاز سایت دقیق مشخص شود

2- هاست و دامنه مناسب سایت انتخاب شود

3- نیازسنجی‌های سایت مورد بررسی قرار گرفته و جهت پیاده سازی آن‌ها اقدام شود

4- رابط های گرافیکی مناسب به صورت قالب آماده یا قالب اختصاصی تعیین شود

5- سایت بر روی هاست آپلود گردد

پرسش‌های متداول طراحی سایت در بندرعباس

هزینه طراحی سایت در بندرعباس به چه صورت است؟

طراحی سایت محدوده قیمت متفاوتی دارد. زیرا هر کسب و کاری امکانات و فرآیندهای متفاوتی را در سایت پیاده سازی می‌کند. اگر کسب و کار کوچکی دارید یا قصد تجربه حضور در فضای مجازی را پیدا کرده‌اید، می‌توانید از قالب آماده استفاده کرده و با یک هزینه ارزان صاحب سایت شوید. اما اگر اهداف بلند مدتی جهت حضور خود در فضای مجازی، ارتقا برند و توسعه کسب و کار دارید، طراحی سایت اختصاصی را باید مد نظر قرار دهید و جزئیات بسیاری را در سایت خود پیاده سازی کنید.

هاست و دامنه مناسب را چگونه می‌توان تهیه کرد؟

قبل از راه اندازی سایت، تهیه هاست و دامنه از ضروریات کار به شمار می‌آید. در واقع باید با ثبت دامنه نام سایت خود را انتخاب کنید و با انتخاب هاست مناسب فضای ذخیره اطلاعات را مشخص کنید. پیشنهاد می‌شود جهت آشنایی با پارامترهای انتخاب دامنه و هاست مناسب مقاله دامنه و منابع مورد نیاز و راهنمای انتخاب هاست را مطالعه کنید.

سئو سایت چه کمکی به موفقیت سایت شما خواهد کرد؟

قرار گرفتن در رتبه‌های برتر نتایج جست و جوی گوگل در حوزه فعالیت کسب و کار مورد نظر، دغدغه هر کارفرمایی به شمار می‌رود. زیرا از این طریق می‌توانید به مخاطبین هدف خود دسترسی پیدا کرده و آن‌ها را به سمت خود جذب کنید. در این راستا پیاده سازی اصول سئو ضروری به شمار می‌رود. در واقع اصول سئو بر پایه جلب رضایت کاربر صورت می‌گیرند. برای نمونه تولید محتوا اصولی، کاربردی، جذاب و به روز، طراحی سایت ریسپانسیو، افزایش سرعت سایت، تجربه کاربری آسان و…

چرا طراحی سایت ریسپانسیو ضروری است؟

با طراحی یک سایت ریسپانسیو، صفحات سایت در صفحه نمایش موبایل و تبلت نیز به درستی نمایش داده می‌شوند. با توجه به افزایش دسترسی افراد به موبایل‌های هوشمند و سهولت استفاده از آن‌ها توجه به این نکته ضروری است. در غیر این صورت حجم زیادی از مخاطبین را از دست خواهید داد.

چگونه در فضای دیجیتال تبلیغات داشته باشید؟

برای تثبیت حضور خود در فضای مجازی، دسترسی هر چه بیشتر به مخاطبین هدف و جذب آن‌ها، تبلیغات را باید جدی گرفت. با استفاده از اصول بازاریابی دیجیتال می‌توانید محصولات و خدمات خود را در فضای مجازی به مخاطبین هدف معرفی کرده و آن‌ها را ترغیب به خرید نمایید.

طراحی سایت در بندرعباس با فراکارانت

مجموعه فراکانت از سال 1377 در حوزه طراحی سایت، طراحی اپلیکیشن، خدمات هاست و دامنه، دیجیتال مارکتینگ و مشاوره کسب و آنلاین همراه همیشگی مشتریان است. در ادامه با نمونه کارها و تعرفه‌های این مجموعه بیشتر آشنا شده و جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

کلمات کلیدی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روابط عمومی 20 مرداد 1400


whatsapp

برای طراحی سایت نیاز به کمک دارید؟

closewhatsapp
onewhatsapp

سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه طراحی سایت و سئو مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.

فهرست