طراحی سایت فروش نان

اهمیت طراحی سایت فروش نان چیست؟

کسب و کارهای فعال در حوزه تولید و فروش انواع نان با راه اندازی و طراحی سایت می‌توانند تغییرات چشم‌گیری در میزان فروش خود ایجاد کنند. زیرا حضور کسب و کارها در فضای مجازی کمک می‌کند تا آسان‌تر به مشتریان خود دسترسی داشته باشند و هر گونه محدودیت (مکان و زمان) را در برقراری ارتباط با آن‌ها حذف کنند. از سوی دیگر در زمان و هزینه مشتریان نیز صرفه‌جویی شده و  رضایت آن‌ها جلب خواهد شد. بنابراین شانس بیشتری جهت پیدا کردن مشتریان وفادار خواهید یافت. از دیگر مزایای طراحی سایت می‌توان به ایجاد اتوماسیون در فرآیند پاسخ‌گویی به مشتریان و خرید محصولات اشاره کرد. در ادامه با ما همراه باشید تا با مهم‌ترین امکانات طراحی سایت فروش نان بیشتر آشنا شوید.

طراحی سایت فروشگاهی نان

امکانات طراحی سایت فروش نان چیست؟

معرفی فروشگاه نان

معرفی و نمایش تجهیزات و امکانات تولید و فروش نان، موجب می‌شود اعتماد مشتریان به سمت شما جلب شود. توصیه می‌شود علاوه بر اشتراک گذاری اطلاعاتی همچون سال تاسیس، سوابق کاری، گواهی‌ها، مجوزها، لیست نمایندگی‌ها و فروشگاه‌ها و… ویدئوی با کیفیت و حرفه‌ای تهیه کرده و فرآیند تولید تا تحویل نان را در اختیار مشتری بگذارید.

دسته بندی و معرفی انواع نان

در طراحی سایت فروش نان با ایجاد منو می‌توانید انواع محصولات خود را دسته بندی کرده و در اختیار کاربران بگذارید. در صفحه معرفی نیز تصاویر باکیفیت از نان تهیه کرده و مشخصات و مواد تشکیل دهنده آن را به اشتراک بگذارید. هم‌چنین استفاده از سیستم جست و جو جهت دسترسی مستقیم به محصول توصیه می‌گردد.

فروش آنلاین نان

با ایجاد امکاناتی همچون ثبت سفارش آنلاین، راه اندازی درگاه پرداخت، صدور فاکتور آنلاین، هماهنگی زمان و روش ارسال کالا، پیگیری وضعیت سفارش، امکان ایجاد تخفیف برای گروه خاصی از مشتریان (برای نمونه مشتریان وفادار یا مشتریانی که بیش از مقدار خاصی سفارش می‌هند) و… می‌توانید محصولات را آنلاین بفروشید.

تخفیف‌ها و پیشنهادهای ویژه

در طراحی سایت فروش نان با ایجاد صفحه پیشنهادهای ویژه یا ارائه دسته بندی‌هایی همچون ارزان‌ترین‌ها، پرفروش‌ترین‌ها، پرتخفیف‌ترین‌ها و… در صفحه اصلی سایت می‌توانید مخاطبین بیشتری را به سمت خود جذب کنید.

تولید محتوا

در طراحی سایت فروش نان با ارائه محتوای جذاب و کاربردی می‌توانید مخاطبین زیادی را به سمت سایت جذب کرده و ترافیک سایت را افزایش دهید. برای نمونه تولید محتوا درباره کاربردهای انواع نان در آشپزی می‌تواند جذاب و کاربردی باشد.

طراحی اپلیکیشن

علاوه بر طراحی سایت فروش نان می‌توانید طراحی اپلیکیشن را نیز مدنظر قرار دهید. زیرا اپلیکیش‌ها با رابط کاربری آسان، بسیار مورد استقبال قرار گرفته‌اند و فرآیند خرید آنلاین را ساده‌تر نموده‌اند.

طراحی سایت فروش نان با فراکارانت

مجموعه فراکارانت فعالیت خود را از سال 1377 آغاز کرده و آماده ارائه خدمات در زمینه مشاوره طراحی سایت فروش نان، پیاده سازی سازی طراحی سایت، طراحی اپلیکیشن، پشتیبانی سایت، به روز رسانی سایت، ایمن سازی سایت، سئو سایت، دیجیتال مارکتینگ، ثبت دامنه و ارائه خدمات هاست به شما مشتریان عزیز است. در ادامه با ما بیشتر آشنا شده و جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره با ما تماس بگیرید.

مقالات پیشنهادی

صفر تا صد طراحی سایت

راهنمای انتخاب هاست

10 نکته قبل از راه اندازی فروشگاه آنلاین

طراحی سایت ارزان

آنالیز سایت به همراه ارائه بسته سئو

پشتیبانی سایت

کلمات کلیدی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روابط عمومی 17 مرداد 1400


whatsapp

برای طراحی سایت نیاز به کمک دارید؟

closewhatsapp
onewhatsapp

سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه طراحی سایت و سئو مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.

فهرست