پروژه طراحی سایت

امروزه راه اندازی و طراحی سایت برای تمامی مشاغل و صاحبان کسب و کار به یک ابزار ضروری تبدیل شده است که میتواند در مدت کوتاهی تعداد مشتریان شما را تا حد زیادی بالا ببرد. برای راه اندازی و طراحی سایت باید بستر آن آماده شود و ابزار خاصی مورد نیاز است. گروه فراکارانت با بیش از ۲۰ سال سابقه آمادگی دارد میزبانی وب و طراحی سایت شما را با بهترین قیمت و کیفیت ممکن انجام دهد. ابزار مورد نیاز شما برای راه اندازی یک سایت کامل به شرح زیر است :

میزبانی وب

گام اول در راه اندازی و طراحی سایت اینترنتی انتخاب یک شرکت میزبانی وب خوب و معتبر است. سرورهای قدرتمند ما در داخل و خارج از کشور آماده میزبانی هر نوع سایت مبتدی و حرفه ای هستند. کلیه سرویس‌های میزبانی وب و هاست ما شامل :

محافظت در برابر حملات

۷روز گارانتی بازگشت وجه (بدون هیچ قید و شرط)

بکاپ گیری مرتب روزانه از پایگاههای داده

بکاپ گیری مرتب ماهیانه از محتویات سایت

قابلیت اطمینان بالا

سرورهای سریع و قدرتمند (ایران , آلمان)

امنیت بالا (فایروال سخت افزاری روی سرور)

تکنولوژی برتر

آپ تایم بالا (۹۹٫۹%)

انتقال رایگان وب سایت

خرید هاست و دامنه

اگر مبتدی هستید می‌توانید از پلن هاست اشتراکی و اگر قصد راه اندازی و طراحی سایت‌های بزرگ و حرفه‌ای را دارید از پلن سازمانی یا سرور مجازی استفاده کنید. در صفحه مقایسه پلان های هاست اطلاعات بیشتری در مورد امکانات پلن هاست بدست بیاورید.

در کنار تهیه هاست باید به فکر خرید دامنه نیز باشید. دامنه در واقع نام سایت شما است. برای خرید دامنه مورد نیاز جهت راه اندازی سایت  به صفحه ثبت دامنه مراجعه کنید و دامنه دلخواه خود را با هر پسوندی به نام خود ثبت کنید. کلیه دامنه‌های ثبت شده توسط فراکارانت به اسم شما و تحت مالکیت ۱۰۰% شما قرار دارد. در پنل مدیریتی میتوان تمام عملیات انتقال، تغییر DNS و …. را انجام داد.

راه اندازی و طراحی سایت

بعد از خرید هاست و دامنه مورد نیاز نویت به مرحله انتخاب سیستم مدیریت محتوا و راه اندازی و طراحی سایت است. تیم طراحی فراکارانت با سال‌ها تجربه حرفه‌ای و صدها نمونه کار موفق بهترین قالب را در کوتاه ترین زمان ممکن برای شما طراحی و راه اندازی می‌نماید.

تکنولوژی‌های بکار رفته در طراحی سایت بسیار متفاوت هستند و زبان‌های برنامه نویسی تحت وب از جمله : php ،asp ،HTML می‌تواند نیازهای مختلف شما را برآورده کند. امروزه فریم‌ورک‌های فراوانی برای افزودن امکانات مختلف به قالب سایت‌ و اجرای هر چه بهتر پروژه طراحی سایت به بازار آمده است. پس فقط کافی است خواسته خود را با کارشناسان ما در میان بگذارید و نگرانی بابت انجام آن نداشته باشید.

به طور کل قبل از طراحی سایت باید نیازسنجی‌ها، تحلیل رقبا، تحلیل کسب و کار، تحلیل و روانشناسی رفتار مشتریان و… را انجام داده تا بر اساس آن امکانات سایت خود را تعیین کنید. در این راستا می‌توانید از تجربه و دانش متخصصین حوزه کسب و کار آنلاین بهره‌مند شوید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و بهره‌مندی از مشاوره با ما تماس بگیرید    

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روابط عمومی 5 مرداد 1401


whatsapp

برای طراحی سایت نیاز به کمک دارید؟

closewhatsapp
onewhatsapp

سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه طراحی سایت و سئو مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.

فهرست