چرا طراحی سایت ما شکست میخورد

 

طراحی سایت و کسب درآمد از سایت…

برای اینکه بتوانید  از سایت کسب درآمد کرده و شکست نخورید باید بدانید که یک سایت موفق هرگز از طریق کپی کردن مطالب دیگران به نتیجه نمیرسد. چون باید خودتان تولید کننده محتوا باشید.

الگوریتم های گوگل روز به روز در حال تغییر هستند و گوگل تمام سعی خود را می‌کند محتوای ارزشمند که در راستای نیازهای کاربر است، به او نمایش دهد. بنابراین حتما سعی کنید محتوایی که منتشر می‌کنید طبق نیازها و علایق مشتریان باشد.

بعد از انجام این کار به مدت حداقل 4 تا 6 ماه برای سایت‌هایی که تازه تاسیس شده‌اند بازدید کنندگان سایت شما زیاد شده و کم کم سایت جایگاه خود را در نتایج جست و جو کسب می‌کند. بهتر است تا آن زمان اصلا فکر کسب درامد از سایت خود نباشید و فقط به فکر تولید محتوای اختصاصی و بدرد بخور باشید.

تبلیغات

زمانی که طراحی سایت خود را به حد استانداردی برسانید کم کم تبلیغ دهندگان خود به خود به سراغ شما آمده و از شما می‌خواهند تبلیغ آن‌ها را در سایت خود نشان دهید. می‌توانید در آن زمان با توجه به میزان بازدید سایت به سراغ سایت‌های مشابه رفته و از صفحه تبلیغات با تعرفه‌ها آشنا شوید تا اگر شخصی با شما تماس گرفت بتوانید با او به صورت درست مذاکره کنید.

 

کسب درآمد از سایت

 

شکست طراحی سایت…

در طراحی سایت باید پارامترهای زیادی رعایت شود تا به بتوان به موفقیت دست یافت و کسب درآمد از سایت نمود. از جمله می‌توان گفت :

سادگی در طراحی و کاربری سایت. اگر سایت شما طراحی شلوغ و پیچیده‌ای داشته باشد کاربر دچار سردرگمی شده و سایت را ترک خواهد کرد. حتما استفاده از اصول رابط کاربری و تجربه کاربری باید در نظر داشت. در غیر این صورت با شکست مواجه می‌شوید.

سرعت سایت عامل مهمی جهت کاهش نرخ پرش کاربران است. عوامل زیادی همچون به روز رسانی سایت، استفاده از هاست با کیفیت و مناسب، حجم سایت، ترافیک سایت در سرعت شما دخیل هستند. تغییر در هر یک می‌تواند سرعت سایت را به شدت کاهش دهد.

همان طور که در قسمت پیشین گفته شد محتوای سایت خود را با توجه به نیاز و علایق مشتریان خود تهیه کنید. در غیر این صورت هر چه قدر هم طراحی سایت حرفه‌ای و زیبا باشد با شکست مواجه خواهد شد. زیرا مشتری علتی ندارد که در سایت شما بماند.

استفاده از کمپین‌های دیجیتال مارکتینگ در بازایابی و معرفی محصولات و همگام شدن با رقبا نقش مهمی در موفقیت و کسب درآمد از سایت دارد. در غیر این صورت رقبا از شما پیشی گرفته و به مرور حذف خواهید شد.

طراحی سایت با فراکارانت

این موارد تنها بخشی از پارامترهایی است که در طراحی سایت باید رعایت شود تا به موفقیت دست یافت. برای کسب اطلاعات بیشتر یا مشاوره با همکاران ما تماس بگیرید. هم‌چنین پیشنهاد می‌شود مقالات زیر را دنبال کنید.

طراحی سایت و استانداردهای صفحات فرود

کنترل کیفیت در طراحی سایت

طراحی وب سایت و تاثیرات منفی خرید لینک

نقش طراحی سایت در سئو و رنکینگ

فاکتورهای مهم بهینه سازی سایت

صفر تا صد راه اندازی و طراحی سایت

 

 

جهت آشنایی بیشتر با خدمات و محصولات فراکارانت مشاهده صفحات زیر توصیه شده است…

 

مقایسه پلان های هاست    مقایسه پلان های طراحی سایت        مقایسه پلان های پشتیبانی       مقایسه پلان های بسته خدمات امنیت SSL     نمونه کارهای طراحی سایت        

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روابط عمومی 5 مرداد 1401


whatsapp

برای طراحی سایت نیاز به کمک دارید؟

closewhatsapp
onewhatsapp

سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه طراحی سایت و سئو مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.

فهرست