طراحی وب سایت و تاثیرات منفی خرید لینک

خرید لینک به عنوان آسان‎‌ترین راهی که میتواند به طراحی وب سایت شما کمک کند به سرعت در صدر نتایج گوگل قرار بگیرید شناخته می‌شود. اما فقط زمانی کاربرد دارد که شما بودجه خوبی برای سئو طراحی سایت خود در نظر گرفته باشید. این در حالی است که خرید لینک بر خلاف الگوهای طبیعی سئو است.

همچنین به نوعی بین شما و سایت‌های با ارزشی که بودجه‌ای برای سئو ندارند بی عدالتی بوجود می آورد. لینک سازی با استفاده از روش خرید لینک بخشی از روش‌های سئو کلاه سیاه BlackHat Seo است که بر خلاف الگوریتم‌های گوگل به شمار می‌رود. در آپدیت الگوریتم پنگوئن تمامی سایت‌هایی که فرآیند لینک سازی را از طریق خرید لینک انجام می‌دهند با پنالتی جریمه می‌شوند. هرچند لینک‌های خریداری شده رنک بالا و باکیفیت باشند یا بی کیفیت و فله ای.وقتی گوگل تشخیص دهد که بک لینک های شما غیر طبیعی هستند در webmaster tool به شما هشدار می‌دهد.

 

طراحی وب سایت

 

طراحی وب سایت و تاثیرات منفی خرید لینک

خرید لینک بر خلاف سیاست های گوگل است :

فکر میکنید چرا بیش از 75% از تمام جست و جو های اینترنت در گوگل انجام میشود. به دلیل تلاش گوگل برای نمایش نتایج درست و دقیق از سایتهای معتبر به کاربران است. گوگل هرگز مایل نیست این حجم مشتریان را از دست بدهد و تمام تلاشش برای حفظ کیفیت نتایج جست و جو است.

پس برای حفظ این کیفیت و رضایت مشتریان مجبور است با سایتهای جعلی و بی کیفیت که سعی میکنند با خرید لینک در زمان بسیار کوتاهی خود را در نتایج به صفحه اول برسانند مبارزه میکند و با پنالتی کردن آنها را از نتایج حذف میکند.

 

خرید لینک از پیج رنک سو استفاده میکند :

وقتی شما از یک طراحی وب سایت رنک بالا بک لینک میخرید در واقع  هدف شما این است که از اعتبار آن طراحی سایت استفاده کنید و با استفاده از پیج رنک طراحی وب سایت مقصد برای خودتان رتبه بالاتری کسب کنید. اگر گوگل متوجه شود شما ازسایتی لینک خریده اید هم شما و هم سایتی که به شما لینک داده جریمه میشوید.

زیرا سایتی که با تلاش و ارسال مطالب مفید توانسته در طول زمان رتبه خوبی کسب کند نباید از اعتبار خود سو استفاده کند و رنک طراحی وب سایت خود را به سایتهای بی ارزش بفروشد.

 

حقوق سایر وب مسترها نادیده گرفته میشود :

هر شخصی به عنوان مدیر یک طراحی وب سایت میتواند هرکاری دوست دارد با طراحی سایت خودش انجام دهد و هر نوعی از مطالب را منتشر کند و گوگل هیچ مخالفتی با  آن ندارد. اما وقتی پای حقوق دیگران باز میشود آن موقع گوگل دخالت میکند و از سایتهای معتبر دفاع میکند. چون میداند یک طراحی وب سایت اصولی و کاربردی چه زحماتی برای آماده سازی و انتشار مطالب مفید برای کاربران انجام میدهد و حق او است که در نتایج جایگاه خوبی داشته باشد.

اگر یک طراحی وب سایت ضعیف که فقط با خرید لینک توانسته رتبه  خود را ارتقا بدهد در میان سایتهای برتر باشد به نوعی حق سایتهای معتبر پایمال میشود. پس باید اینگونه سایتهای متقلب جریمه شوند و از صفحات نتایج حذف شوند.

 

چگونه طراحی وب سایت خود را نجات دهیم :

اگر شما هم برای طراحی سایت خود بک لینک خریده اید و بخاطر این اشتباه جریمه شده اید یا پیام هشدار دریافت کرده اید باید بلافاصله تمامی آن بک لینک های خریداری شده را حذف کنید. همچنین از سایتهایی که لینک شما را قرار داده اند بخواهید تا هرچه زودتر لینک به طراحی وب سایت شما را حذف کنند.

حتی میتوانید از ابزار disavow در وبمستر تولز گوگل استفاده کنید و لیست لینک های خریداری شده خودتان را در آن ثبت کنید تا آن لینکها از لیست پنالتی شما حذف شوند. حتی ممکن است در مواقعی که پنالتی شما سنگین باشد مجبور شوید با گوگل مکاتبه کنید تا جریمه شما بخشیده شود که این بخشش بستگی به تصمیم گوگل دارد. در نهایت ممکن است طراحی وب سایت شما با تمامی تلاشی که کرده اید از پنالتی خارج نشود و مجبور شوید از صفر یک پروژه جدید شروع کنید.

 

آیا تبلیغات هم نوعی خرید لینک است :

خوشبختانه گوگل مشکلی با تبلیغات ندارد زیرا تبلیغات را یک ابزار برای افزایش بازدید سایت به حساب می آورد نه ابزاری برای تقلب در نتایج جست و جو. اگر شما مدیر یک سایت هستید میتوانید با خیال راحت در سایتهای دیگر تبلیغات بنر و متنی بدهید و تبلیغات دیگران را در سایت خود نمایش دهید و بدانید که تبلیغات با لینک فروشی تفاوت دارد و تبلیغات کردن هیچ مشکلی برای سایت شما بوجود نخواهد آورد.

 

طراحی وب سایت

 

 

گوگل چگونه متوجه خرید بک لینک از طرف شما می‌شود :

رباتهای گوگل همیشه در حال بررسی سایتهای مختلف هستند و اگر لینک طراحی وب سایت شما را در محل غیر متعارفی ببینند متوجه خریداری شدن آن لینک میشوند. لینک های طبیعی از سایتهای هم موضوع ایجاد میشوند. و دلیلی ندارد یک سایت دامپزشکی به یک طراحی سایت وکالت لینک بدهد.  این به گوگل نشان میدهد شما به آن سایت پولی پرداخت کرده اید که لینک شما را در سایت خود قرار دهد.

اکثر لینک که برای فروش گذاشته میشوند به صورت فله ای ایجاد میشود. برای مثال 5000 بک لینک به صورت کامنت در 24 ساعت برای سایتی ساخته میشود. این برای گوگل کاملا واضح است که این حجم عظیم لینک در یک بازه زمانی کوتاه هرگز نمیتواند طبیعی ساخته شده باشد و توسط نرم افزارهای خاص ساخته شده است. بیش از 90% این لینک های فله ای از سایتهای اسپم و بی کیفیت ایجاد میشوند، که هیچ تاثیری در رنک سایت شما نخواهد داشت.

گزارش کاربران هم دلیل دیگری برای با خبرشدن گوگل از خرید لینک توسط مدیران سایتها است. اگر شما سایتی را میشناسید که لینک خریده تا بتواند رتبه خود را در نتایج جست و جو ارتقا بدهد میتوانید از اینجا آن طراحی سایت را به گوگل گزارش کنید تا مورد بررسی قرار بگیرد.

گوگل یک تیم چند هزار نفری دارد که به صورت روزانه سایتها را بررسی میکنند و سایتهای غیر کاربردی را به صورت دستی از نتایج حذف میکنند.اگر شما عبارات خرید لینک یا خرید بکلینک را در گوگل جست و جو کنید با هزاران نتیجه روبرو میشوید. پس اگر شما میتوانید این لیست نتایج را ببینید حتما تیم بررسی سایتهای گوگل هم میتواند این سایتهای فروش لینک را ببیند و بفهمد آنها از چه سایتهایی لینک میفروشند و روش کارشان چگونه است. پس تمامی سایتهای که از خدمات آنها استفاده کنند را جریمه میکنند.

اگر میخواهید طراحی وب سایت شما در نتایج گوگل رتبه خوبی داشته باشد و نمیخواهید کابوس پنالتی شدن همراه شما باشد بجای خرید بک لینک و استفاده از سایر روشهای سئو کلاه سیاه میتوانید بودجه ای که برای این کار دارید را در اختیار وبلاگ نویسان حرفه ای قرار دهید تا برای شما مطلب بنویسند و با نوشتن مطلب سئو شده و رعایت سئو on page به مرور زمان طراحی وب سایت خود را در نتایج بالا بکشید و رتبه دلخواه خود را کسب کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و یا مشاوره با همکاران ما تماس بگیرید.   

 

صفر تا صد راه اندازی سایت و طراحی سایت

سوالاتی که باید از شرکت طراحی سایت بپرسید

طراحی وب سایت و نکات اصلی آن

 

جهت آشنایی بیشتر با خدمات و محصولات فراکارانت مشاهده صفحات زیر توصیه شده است…

 

مقایسه پلان های هاست    مقایسه پلان های طراحی سایت        مقایسه پلان های پشتیبانی       مقایسه پلان های بسته خدمات امنیت SSL     نمونه کارهای طراحی سایت        

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روابط عمومی 5 مرداد 1401


whatsapp

برای طراحی سایت نیاز به کمک دارید؟

closewhatsapp
onewhatsapp

سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه طراحی سایت و سئو مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.

فهرست