نگهداری وب سایت – بخش دوم

بخش دوم : معرفی خدمات گارانتی وب سایت

در بخش اول درباره انواع خدمات نگهداری و پشتیبانی وبسایت صحبت شد. یکی از این کلیدی‌ترین خدمات، ارائه گارانتی سایت از سوی شرکت ارائه دهنده خدمات طراحی سایت به مشتری است. یک شرکت معتبر طراحی سایت در زمان عقد قرارداد خدمات گارانتی با مدت زمان مشخص (معمولا یک سال) را نیز به بندهای آن می‌افزاید. باید توجه داشت خدمات ارائه شده در فاز طراحی سایت شامل دو بخش است. بخش اول شامل نرم افزارها و پلاگین‌هایی است که از دیگر منابع، مورد استفاده قرار گرفته است. بخش دوم طراحی‌هایی است که توسط تیم طراح صورت پذیرفته است.

یک تیم حرفه‌ای طراحی سایت پلاگین‌ها و خدماتی را برمی‌گزیند که دارای به‌روزآوری مرتب بوده و موجب قطع شدن زنجیره به‌روز رسانی وب سایت نمی‌شود. بنابراین صحت این بخش تضمین شده است و گارانتی شامل آن نمی‌شود.

گارانتی سایت

گارانتی سایت شامل چه مواردی است؟

موضوع اصلی گارانتی در خدمات نگهداری و پشتیبانی سایت، بخش دوم خدمات طراحی سایت را شامل می‌شود. به این صورت که با پایان فاز طراحی، نسخه تحویل داده شده به عنوان یک نسخه شاهد در نظر گرفته می شود. چنانچه پس از آن وب سایت در هر بخشی دچار خطا شود، دارنده وب سایت می‌تواند به صورت تلفنی و یا ارسال تیکت موارد دارای اشکال را اطلاع دهد.

در این مرحله تیم پشتیبانی فنی وب سایت با بررسی نسخه شاهد، اعلام می‌دارد این خطا در آن نسخه وجود دارد یا خیر. در صورت وجود خطا شرکت مجری موظف به اصلاح و بهبود وضعیت می‌گردد. اما چنانچه این خطا در آن نسخه وجود نداشته باشد و به دلایل دیگری همچون گذر زمان و عدم به‌روزرسانی وب سایت رخ داده باشد مشمول گارانتی سایت نخواهد بود.

گارانتی سایت شامل چه مواردی نمی‌شود؟

ممکن است در گذر زمان برخی روش‌های طراحی سایت که در زمان انجام فاز طراحی مرسوم بوده و مورد استفاده قرار گرفته است توسط کلیه سیستم‌ها منسوخ شده و در عملکرد خود دچار مشکل شوند. گارانتی شامل چنین مواردی نیز نمی‌شود.

برخی به اشتباه مواردی چون پشتیبانی تلفنی وب سایت، تغییر برخی عملکردها و یا افزودن عملکرد و امکانات جدید را جزئی از خدمات گارانتی سایت می‌دانند. در صورتی که این موارد کاملا از هم مجزا بوده و ضروری است انواع خدمات نگهداری وب سایت از یکدیگر تفکیک شوند. پشتیبانی تلفنی و افزودن عملکرد جدید از سایر خدمات نگهداری سایت است که در دیگر بخش های مقالات به تفصیل در مورد آن ها صحبت شده است.

سایت خود را با فراکارانت گارانتی کنید

در خصوص اعمال تغییرات ذکر این نکته ضروری است که تیم طراحی سایت فراکارانت این امکان را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد تا در یک مهلت ۳۰ روزه پس از تحویل سایت تغییرات مورد نظر خود را که در راستای بهبود پروژه است جهت اعمال در وب سایت تحویل داده شده اعلام نمایند. جهت اطلاع دقیق از سایر خدمات نگهداری و پشتیبانی وب سایت به سایر بخش‌های این مجموعه از مقالات مراجعه نمائید. همچنین می‌توانید با تیم مشاوره فراکارانت در تماس باشید.

پیشنهاد می‌شود سایر مقالات را نیز مطالعه کنید

بخش اول : انواع خدمات نگهداری وب سایت

بخش سوم : معرفی خدمات بروزآوری وب سایت

بخش چهارم : معرفی خدمات پشتیبانی تلفنی

بخش پنجم : معرفی خدمات افزایش امکانات عملکردی وب سایت

بخش ششم : معرفی خدمات بروزآوری محتوا

بخش هفتم : معرفی خدمات امنیت وب سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روابط عمومی 5 مرداد 1401


whatsapp

برای طراحی سایت نیاز به کمک دارید؟

closewhatsapp
onewhatsapp

سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه طراحی سایت و سئو مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.

فهرست