طراحی سایت سازمانی

با افزایش روز افزون استفاده از فضای مجازی، سازمان ها یا ادارات نیز باید سایتی مرجع برای ارائه خدمات داشته باشند. سازمان‌های مختلف جهت تسریع در امور خود و بهینه سازی ارائه خدمات خود به کاربران و ارباب رجوع می توانند اقدام به طراحی سایت سازمانی کنند؛ که در راستای ارائه خدمات خود بطور فیزیکی، خدماتی نیز در فضای آنلاین ارائه دهند. طراحی سایت سازمانی نوعی طراحی سایت شرکتی است؛ که برای موسسات و نهادها مناسب و کاربردی است.

سازمان‌های دولتی همچون  وزارت خانه‌ها و سازمان‌های غیردولتی و غیرتجاری بزرگ و سازمان‌های بین المللی  همچون حقوق بشر، روابط بین الملل و … می‌توانند از طراحی سایت سازمانی برای ارائه خدمات به کاربران استفاده کنند.

نمونه کارها

اهمیت طراحی سایت اداری چیست؟

امروزه طراحی سایت اداری برای انواع اداره‌ها و سازمان‌های دولتی و خصوصی ضروری به شمار می‌رود. سازمان ها و نهادهای بزرگ تجاری یا غیرتجاری از دپارتمان ها و بخش های مختلف تشکیل شده است. از آن جایی که خدمات وسیعی جهت ارائه به کاربران دارند؛ با طراحی سایت سازمانی براحتی می توانند بخشی از خدمات خود را در فضای آنلاین ارائه دهند.

 در نگاه اول کاربر با مشاهده سایت به اعتبار و موقعیت اداره و سازمان شما پی خواهد برد. هم‌چنین با استفاده از سایت می‌توان در فرآیند امور اداری اتوماسیون ایجاد کرد و در زمان و هزینه مراجعین صرفه جویی نمود. این موضوع به نفع سازمان نیز خواهد بود. زیرا علاوه بر جلب رضایت مشتری، در زمان مشخص پاسخ گوی تعداد بیشتری از مراجعین خواهد بود. از سایت اداری می‌توان جهت هماهنگی و اشتراک گذاری امور کاری میان کارمندان نیز استفاده نمود. همان طور که مشخص است اتوماسیون ایجاد شده در اجرای فرآیندها نقش بزرگی در توسعه و موفقیت سازمان شما خواهد داشت. در ادامه با مهم‌ترین امکانات طراحی سایت اداری بیشتر آشنا شوید.

امکانات طراحی سایت سازمانی چیست؟

organization

معرفی سازمان

ایجاد صفحه درباره ما در طراحی سایت اداری شما را به کاربران معرفی خواهد کرد. معرفی سلسله مراتب و موقعیت سازمانی افراد، معرفی مدیران و کارمندان به همراه شرح وظایف، تصویر و سابقه کاری، ارائه راه‌های ارتباطی با هر کارمند، مجوزها، گواهی‌ها و … در این بخش می‌تواند جای گیرد. در صفحه تماس با ما نیز لیست شماره‌های تماس هر واحد، آدرس، نقشه گوگل مپ اداره و لینک انواع شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌ها در دسترس کاربر قرار خواهد گرفت.

 

دسته بندی و معرفی خدمات سازمان

در طراحی سایت اداری با ایجاد منو می‌توان انواع خدمات سازمان را دسته بندی کرده و به کاربر ارائه داد. سپس در صفحه معرفی خدمات درباره شرایط و نحوه خدمات رسانی به کاربر اطلاع رسانی می‌شود. طراحی سیستم جست و جو جهت دسترسی مستقیم کاربران به خدمات نیز می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد.

 

عضویت آنلاین کاربران

با ثبت نام آنلاین، کاربران را در سایت عضو کنید. کاربران با ورود اطلاعاتی همچون نام کاربری، پسورد، شماره ملی و… در فرم مخصوص عضویت در سایت عضو خواهند شد. سپس کاربر می‌تواند با ورود به صفحه کاربری اختصاصی خود از انواع خدمات آنلاین بهره‌مند شود و فعالیت‌های انجام شده خود را در سایت بایگانی کند.

 

عضویت آنلاین کارمندان

در طراحی سایت اداری می‌توان کارمندان را نیز در سایت ثبت نام کرد تا هر یک با ورود به صفحه کاربری خود بتوانند انواع اطلاعات را در سایت با دیگر همکاران به اشتراک بگذارند و هماهنگی انجام امور را در دست گیرند. از خدماتی چون محاسبه حقوق، فیش حقوقی و … متناسب با نیاز و اهداف سازمان نیز می‌توان بهره مند شد. هم‌چنین برای هر یک از کاربران می‌توان سطح دسترسی مختلفی در سایت ایجاد کرد تا محتوای سایت را مدیریت نمایند.

 

مشاوره و پشتیبانی آنلاین

ایجاد صفحه مشاوره و پشتیبانی در طراحی سایت اداری نقش مهمی در جلب رضایت مشتریان خواهد داشت. در این راستا می‌توانید از چت آنلاین و ارسال تیکت استفاده کنید. هم‌چنین می‌توان یک صفحه با نام سوالات متداول ایجاد کرد و به پرسش‌های رایج مشتریان پاسخ داد.

 

طراحی صفحه اخبار

تهیه اخبار به روز و به اشتراک گذاری انواع اطلاعیه‌ها و رویدادها در سازمان را حتما در طراحی سایت اداری لحاظ کنید. در این صورت می‌توانید ارتباط خود را با مخاطبین حفظ کنید. هم‌چنین با دریافت شماره تلفن یا ایمیل می‌توانید به کاربران علاقه‌مند خود اخبار را به صورت خبرنامه هوشمند ارسال کنید.

طراحی سایت سازمانی مناسب چه اداراتی است؟

طراحی سایت اختصاصی شهرداری

طراحی سایت ادارات

طراحی سایت دولتی

طراحی سایت وزارتخانه

طراحی سایت سازمانهای خصوصی

طراحی سایت موسسات

خدمات کاراایتی برای طراحی سایت سازمانی

مراحل طراحی سایت در کاراایتی

شرکت طراحی وب سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روابط عمومی 14 تیر 1401


whatsapp

برای طراحی سایت نیاز به کمک دارید؟

closewhatsapp
onewhatsapp

سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه طراحی سایت و سئو مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.

فهرست