نگهداری وب سایت-بخش چهارم

بخش چهارم : معرفی خدمات پشتیبانی تلفنی

در بخش‌های قبل از خدمات گارانتی و بروز رسانی وب سایت گفته شد. در ادامه با یکی از متداول‌ترین روش‌های پشتیبانی سایت یعنی خدمات پشتیبانی تلفنی سایت آشنا خواهیم شد. این خدمات جهت برقراری ارتباط موثر دارنده وب سایت و به طور مشخص نماینده خریدار با پشتیبان فنی سایت صورت می‌گیرد.

عملکردها و امکانات بخش‌های مختلف سایت گاهی به قدری متنوع است و در دفعات نسبتا کمتری مورد استفاده قرار می‌گیرد که به حافظه سپردن نحوه کار با تک تک آن‌ها برای مدت زمان طولانی کار دشواری است. از این رو اغلب مشتریان طراحی سایت جهت اطمینان خاطر خود، متقاضی دریافت پشتیبانی تلفنی از مجموعه خدمات نگهداری و پشتیبانی وب سایت هستند.

پشتیبانی تلفنی سایت

 

چرا باید از خدمات پشتیبانی تلفنی سایت استفاده کنید؟

بسیار مشاهده شده که فرد نماینده در جلسات آموزشی به خوبی با پنل سایت آشنا شده و در کار عملی با آن نیز مشکلی ندارد. اما در ادامه با به وجود آمدن یک وقفه کوتاه، هنگام درج محتوا بر روی سایت با مشکلات و پرسش‌هایی روبرو می‌شود. در این صورت به جای اتلاف زمان، جهت رفع مشکل و تلاش برای پیداکردن راه حل، در یک تماس تلفنی با متخصصین تیم ارائه دهنده طراحی سایت پاسخ تمام سوالات خود را بسیار سریع‌تر از پشتیبان فنی وب سایت دریافت خواهد کرد. به این ترتیب تمام زمان فرد نماینده در اختیار سازمان خود بوده و به منظور بررسی اموری که قاعدتا تخصصی در آن زمینه ندارد به هدر نخواهد رفت.

علاوه بر این نگهداری وب سایت شامل خدمات متنوع دیگری نیز می باشد که در سهولت روند استفاده از آن بسیار تاثیر گذار است. خدماتی همچون بروزآوری وب سایت و تامین امنیت وب سایت که در سایر بخش‌های این سری از مقالات به طور کامل مورد بررسی قرار گرفته اند. جهت آشنایی کامل با سایر خدمات نگهداری  و پشتیبانی وب سایت به دیگر بخش های این سری مقالات مراجعه نمائید. هم چنین جهت اطلاع از تعرفه پشتیبانی تلفنی سایت با واحد مشاوره فراکارانت در ارتباط باشید.

بخش اول : انواع خدمات نگهداری وب سایت

بخش دوم : معرفی خدمات گارانتی وب سایت

بخش سوم : معرفی خدمات بروزآوری وب سایت

بخش پنجم : معرفی خدمات افزایش امکانات عملکردی وب سایت

بخش ششم : معرفی خدمات بروزآوری محتوا

بخش هفتم : معرفی خدمات امنیت وب سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روابط عمومی 5 مرداد 1401


whatsapp

برای طراحی سایت نیاز به کمک دارید؟

closewhatsapp
onewhatsapp

سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه طراحی سایت و سئو مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.

فهرست