نقش طراح سایت در موفقیت کسب و کار

طراحی سایت موفق…

قبل از شروع طراحی سایت باید ابتدا بخش‌های مهم سایت را پیدا کنید و آن‌ها را در منوی اصلی و بالایی سایت و بخش‌های دیگر را در منوهای کناری و ثانویه سایت قرار دهید. رعایت این نکته در طراحی سایت بسیار مهم است.

با این کار وقتی شخصی وارد سایت شما می‌شود به راحتی می‌تواند صفحه مورد نظر خود را پیدا کند. به نوعی باعث افزایش زمان ماندگاری کاربر در سایت یا همان Time On Page است. هرچه کاربران زمان بیشتری در سایت بماند در حقیقت نرخ پرش سایت کاهش پیدا میکند. بنابراین یک طراح حرفه‌ای نقش بسیار مهمی در طراحی سایت دارد.

طراحی سایت واکنشگرا

بخش بعدی در این نقش مهم واکنش گرا بودن طراحی سایت است. واکنش گرا کردن قالب وردپرس یعنی اینکه سایت شما بتواند در هر اندازه صفحه نمایش به درستی نمایش داده شود. در واقع برای هر دستگاهی نسخه بهینه شده ای از سایت وجود داشته باشد.

امروزه تقریبا تمام سایت‌ها به صورت ریسپانسیو یا واکنش گرا طراحی می‌شوند. چون هر روز به تعداد کاربرانی که از دستگاه‌های همراه برای جست و جو در اینترنت و انجام کارهای روزانه استفاده می‌کنند، افزوده می‌شود.

طراحی سایت موفق

 

محتوای جذاب

نکته بعدی که در طراحی سایت باید به آن توجه شود استفاده از مولتی مدیا یعنی عکس و فیلم و صدا در سایت است. این کار باعث میشود کاربران تعامل بیشتری با سایت شما داشته باشند و بتوانند مفهوم مقالات سایت شما را راحت تر متوجه بشوند.

طراحی سایت با فراکارانت

نکاتی که در این مقاله مطالعه کردید بخش کوچکی از اهمیت نقش یک شخص در طراحی سایت موفق یا طراحی وب سایت است. هرچه این شخص حرفه ای‌تر باشد می‌تواند سایت کامل‌تر و مفیدتری طراحی کند و در نتیجه با افزایش رضایت کاربران، به مشتریان شما بیافزاید.

مجموعه فراکارانت فعالیت خود را از سال 1377 آغاز نموده است. این مجموعه آمادگی دارد تجربه و تخصص خود را در زمینه طراحی سایت با شما به اشتراک بگذارد.

 

جهت آشنایی بیشتر با خدمات و محصولات فراکارانت مشاهده صفحات زیر توصیه شده است…

مقایسه پلان های هاست   مقایسه پلان های طراحی سایت   مقایسه پلان های پشتیبانی  مقایسه پلان های بسته خدمات امنیت SSL  نمونه کارهای طراحی سایت        

 برای کسب اطلاعات بیشتر و یا مشاوره با همکاران ما تماس بگیرید.   

طراحی سایت و اصول آن برای بهتر بودن

کسب درآمد با طراحی وب سایت و قالب

پروژه طراحی وب سایت و مراحل آن

چرا طراحی وب سایت ما شکست می خورد؟

نقش فرمها در طراحی وب سایت

کنترل کیفیت در طراحی وب سایت

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روابط عمومی 5 مرداد 1401


whatsapp

برای طراحی سایت نیاز به کمک دارید؟

closewhatsapp
onewhatsapp

سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه طراحی سایت و سئو مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.

فهرست