طراحی سایت شوینده

 اهمیت طراحی سایت شوینده چیست؟

کسب و کارهای مختلفی در حوزه تولید و خرید و فروش مواد شوینده و بهداشتی مشغول فعالیت هستند. دغدغه اصلی هر یک از این کسب و کارها اطلاع رسانی محصولات و خدمات و درنهایت افزایش میزان فروش است. حضور در فضای مجازی کمک می‌کند به صورت مستقیم به مخاطبین هدف خود دسترسی پیدا کرده و محدودیت‌ها را در تعامل با مشتری حذف کنید. بنابراین طراحی سایت شوینده گزینه مناسبی در این راستا به شمار می‌رود. با طراحی سایت این امکان را می‌یابید فرآیندهای کاری خود را کوتاه‌تر کرده و در زمان مشخص پاسخ‌گوی تعداد بیشتری از مشتریان باشید. هم‌چنین دسترسی به مخاطبین هدف از طریق فضای مجازی، بازدهی و اثربخشی تبلیغات شما را افزایش خواهد داد. در ادامه با برخی از امکانات طراحی سایت شوینده بیشتر آشنا شوید.

طراحی سایت شوینده

امکانات طراحی سایت شوینده چیست؟

طراحی صفحه درباره با ما

صفحه درباره ما در طراحی سایت شوینده جهت معرفی کارخانه شوینده، فروشگاه مواد شوینده و … می‌تواند به کار برده شود. عموما در چنین صفحه‌ای رزومه، اهداف، خدمات، مزایا، گواهی‌ها، مجوزها، نمایندگی‌ها و… قرار می‌گیرد. علاوه بر محتوای متنی، تهیه گالری تصاویر یا ویدئوهای جذاب جهت معرفی نیز می‌تواند اثربخشی بالایی ایجاد کرده و اعتماد کاربران را جلب کند.

طراحی صفحه تماس با ما

صفحه تماس با ما از ضروریات هر طراحی سایتی به شمار می‌رود. زیرا باید بتوانید هر لحظه در دسترس مشتری باشید. صفحه تماس با ما در طراحی سایت شوینده اطلاعاتی همچون شماره تماس، آدرس، نقشه گوگل مپ و لینک شبکه‌های اجتماعی را در دسترس مخاطب قرار می‌دهد.

دسته بندی و معرفی شوینده‌ها

در منوی سایت، انواع محصولات و خدمات کارخانه یا فروشگاه شما به صورت اصولی دسته بندی شده و در اختیار مخاطب قرار می‌گیرد. هم‌چنین با ارائه سیستم جست و جو کاربر به صورت مستقیم به محصول دسترسی پیدا می‌کند. با فیلتر ویژگی‌های مختلف محصول نیز می‌توان یک دسته بندی دلخواه و شخصی‌سازی شده برای هر کاربر ایجاد کرد. در مرحله بعد برای هر محصول یک صفحه باید طراحی شود و مشخصات و ویژگی‌های آن به طو کامل در اختیار کاربر قرار گیرد. استفاده از جدول مشخصات، تصاویر باکیفیت و تولید محتوا کاربردی توصیه می‌گردد.

فروش آنلاین شوینده

در طراحی سایت شوینده با راه اندازی فروشگاه آنلاین علاوه بر بررسی و مشاهده محصولات، امکان فروش آنلاین را نیز می‌توان ایجاد کرد. در این راستا امکاناتی چون ثبت سفارش در سبد خرید، راه اندازی درگاه پرداخت آنلاین، صدور فاکتور خرید آنلاین، پیگیری وضعیت سفارش به صورت لحظه‌ای و… می‌توان قرار گیرد.

پیشنهاد ویژه

اسلایدشوها جذابیت بصری بالایی در سایت داشته و می‌توانند مخاطبین زیادی را به سمت خود جلب کنند. بنابراین استفاده از آن‌ها جهت معرفی محصولات و کمپین‌های دیجیتال مارکتینگ توصیه می‌گردد. هم‌چنین ارائه دسته بندی‌هایی چون ارزان‌ترین‌ها، محبوب‌ترین‌ها، پر فروش‌ترین‌ها، پر تخفیف‌ترین‌ها و … نقش مهمی در بازاریابی و جذب سریع‌تر کاربران به سمت محصولات خواهد داشت.

طراحی سایت شوینده با فراکارانت

بهره مندی از مشاوره تخصصی جهت نیازسنجی دقیق امکانات، فرآیندها و ظاهر گرافیکی مناسب سایت شما بر اساس اهداف کسب و کار را حتما در نظر داشته باشید. در این صورت با یک هزینه بهینه، بهترین و مناسب‌ترین سایت ممکن را طراحی خواهید نمود. هم‌چنین توجه به موارد دیگر چون پشتیبانی سایت، به روز رسانی سایت، سئو سایت، دیجیتال مارکتینگ، تهیه هاست و دامنه و… جهت موفقیت کسب و کار شما در فضای مجازی ضروری به شمار می‌رود.  مجموعه فراکارانت از سال 1377 فعالیت خود را آغاز کرده و آماده است تجربیات و تخصص خود را در کنار یک تیم حرفه‌ای با شما عزیزان در زمینه طراحی سایت شوینده و انواع خدمات مرتبط در کسب و کار آنلاین به اشتراک بگذارد.

کلمات کلیدی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روابط عمومی 20 مرداد 1400


whatsapp

برای طراحی سایت نیاز به کمک دارید؟

closewhatsapp
onewhatsapp

سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه طراحی سایت و سئو مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.

فهرست