طراحی سایت خبری

بازار داغ خبر و اطلاع رسانی همیشه وب سایت­ های خبری را در ردیف پر بازدیدترین سایت­‌ها قرار داده است. امروزه روزنامه­‌ها و اخبار کاغذی نقش کم­رنگی در انتشار اخبار دارند چرا که مردم با تایپ چند کلمه می ‌توانند به جدیدترین اخبار روز و لحظه دسترسی پیدا کنند. جالب است بدانید از هر ۱۰۰ سایت برتر ایرانی از نظر الکسا ۱۰ سایت آن مربوط به سایت­‌های خبری است. اهمیت خبر و اطلاع رسانی سریع و در لحظه سبب شده سایت­‌های خبری بتوانند در صورتی که ویژگی­‌های لازم را داشته باشند مخاطب قابل توجهی جذب نمایند.

طراحی سایت خبری چه امکاناتی دارد؟

طراحی سایت خبری باید توانایی نمایش اخبار و دسته­ بندی­‌های مرتب و مرتبط را داشته باشد. برای نمونه خبرها می‌توانند در دسته‌ بندی‌های مختلفی چون سیاسی، اقتصادی، ورزشی، مذهبی، علمی و تجاری و … دسته بندی شده و علاوه بر آن به زیر دسته­ های کوچک تر تقسیم شوند.

در سایت خبری خود علاوه بر محتوای متنی، از محتوای تصویری و ویدئویی جهت جذب مخاطب استفاده نمایید. زیرا تصویر و ویدئو هزاران برابر بیشتر در ذهن مخاطب اثرگذاری دارند. ایجاد گالری از اخبار ویدویی و تصویری نیز بسیار کاربردی است.

امکان به اشتراک گذاری خبر در شبکه­‌های اجتماعی مختلف را می‌توانید لحاظ نمایید. ایجاد این ویژگی به هر چه بیشتر دیده شدن و افزایش ترافیک سایت کمک می‌نماید.

به روز بودن مهم‌ترین نکته در یک سایت خبری است. می‌توانید بخش جداگانه‌ای از جدیدترین و آخرین اخبار روز را ایجاد نمایید.

نمایش قیمت لحظه‌ای ارز، طلا، سکه، نفت و … نیز جهت جذب مخاطب به سایت شما بسیار کاربردی است.

استفاده از اسلایدرها و تصاویر پویا جهت نمایش مهم‌ترین و به روزترین اخبار دنیا را نیز در نظر داشته باشد. اسلایدرها تاثیر بسیار زیادی در جذب مخاطب و انتقال پیام در نگاه اول را دارند.

سایت‌های خبری با توجه به این که ترافیک سایت بالایی دارند، فضای بسیار مناسبی جهت تبلیغات سایر کسب و کارها به شمار می‌آیند. ایجاد فضای خالی در سایت جهت قرار دادن تبلیغات، یکی از روش‌های کسب درآمد به شمار می‌آید.

news

نکات فنی در طراحی سایت خبری

با توجه به حجم بالای مخاطبین شما، بسیار مهم است یک طراحی سایت حرفه‌ای داشته باشید و تمام اصول لازم را در آن رعایت کنید. رعایت اصول سئو جهت قرارگیری در رتبه‌های برتر با توجه به رقابت بالا دراین حوزه بسیار ضروری به شمار می‌آید. در این زمینه نیاز به استفاده از تجربه متخصصین دارید. هم‌چنین سرعت بارگذاری سایت شما باید مناسب باشد به گونه ­ای که بازدیدکنندگان بدون اتلاف وقت به اخبار مورد نظر خود دسترسی پیدا کنند. در این راستا تهیه هاست vps مناسب و باکیفیت را حتما باید در نظر داشته باشید.

با توجه به آن که امروزه افراد بیشتر از طریق موبایل به وب گردی می‌پردازند، ریسپانسیو بودن سایت و اجرای درست صفحات در صفحه نمایش موبایل بسیار ضروری است. هم‌چنین در صورت موفقیت سایت خود می‌توانید طراحی اپلیکیشن را نیز در نظر داشته باشید.

طراحی سایت خبری با فراکارانت

با توجه به موارد ذکر شده پیداست که طراحی سایت خبری دانشی کاملا تخصصی و حرفه­ ای است که در صورت انجام درست شما می‌توانید وب سایت مرجعی برای صدها کاربر دنبال کننده خبرهای به روز و موثق باشید. ما در فراکارانت دانش و تخصص بیست ساله خود را در زمینه طراحی وب سایت در اختیار شما قرار می‌دهیم.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره با ما تماس بگیرید.

 

بسته طراحی سایت اطلاع رسانی ۱

بسته طراحی سایت اطلاع رسانی ۲     

بسته طراحی سایت اطلاع رسانی ۳

بسته طراحی سایت اطلاع رسانی انتخابی                       

 

جهت آشنایی بیشتر با خدمات و محصولات فراکارانت مشاهده صفحات زیر توصیه شده است…

 

مقایسه پلانهای خدمات و محصولات فراکارانت         نمونه کارهای طراحی سایت      مقالات خدمات دیجیتال مارکتینگ        مشخصات خدمات و محصولات فراکارانت

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روابط عمومی 5 مرداد 1401


whatsapp

برای طراحی سایت نیاز به کمک دارید؟

closewhatsapp
onewhatsapp

سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه طراحی سایت و سئو مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.

فهرست