بسته طراحی سایت اطلاع رسانی ۱

طراحی سایت اطلاع رسانی چیست؟

همان طور که از اسم آن مشخص است، از این نوع سایت جهت اطلاع رسانی محصولات و خدمات کسب و کار شما به کاربران و مخاطبان فضای مجازی استفاده می‌شود. طراحی سایت اطلاع رسانی این امکان را ایجاد می‌کند تا با صرف یک هزینه مقرون به صرفه بتوانید کسب و کار خود را به مخاطبین هدف معرفی کنید.

بسته طراحی سایت اطلاع رسانی 1 چیست؟

اگر فصد داشته باشید با یک هزینه بسیار ارزان و در زمانی کوتاه یک سایت اطلاع رسانی طراحی کنید می‌توانید از قالب‌های آماده که توسط متخصصان مجموعه فراکارانت از قبل تهیه شده استفاده کنید. اما اگر این قالب‌ها پاسخ گوی نیاز و اهداف کسب و کار شما نباشد، می‌توانید طراحی سایت اختصاصی خود را داشته باشید. یعنی با توجه به استراتژی‌ها و اهداف کسب و کار برند خود را به نمایش بگذارید.

بسته طراحی سایت اطلاع رسانی ۱ برای چه کسب و کارهایی مناسب است؟

بسته طراحی سایت اطلاع رسانی ۱ برای تمام گروه‌های کسب و کاری که قصد معرفی کسب و کار،پروژه‌ها و محصولات خود را داشته و هم‌چنین نیاز به فروش محصول، سبد خرید و افزونه‌های مالی نداشته باشند، بسیار مناسب است.

همچنین برای گروهی که علاقه‌ به استفاده از قالب‌های آماده نداشته و تمایل به داشتن وب سایتی با توجه به نظرات و علایق خود دارند بسته کارآمدی خواهد بود.

همچنین برای شرکت‌هایی که یک زبان برای طراحی سایت مورد نظرشان کفایت می‌کند کافی است.

امروزه مسئله ی ریسپانسیو از اهمیت بالایی برخوردار است. زیرا درصد قابل توجهی از مخاطبان وب سایت‌ها از دستگاه‌های هوشمند چون موبایل و تبلت جهت اتصال به اینترنت استفاده می‌کنند.بسته طراحی سایت اطلاع رسانی ۱ ریسپانسیو نیست. این بسته می‌تواند برای گروهی که به نسخه موبایل احتیاج ندارند و یا مخاطبانشان بیشتر از سیستم کامپیوتر استفاده می‌کنند، گزینه مناسبی باشد.

قابلیت ریسپانسیو شدن برای قالب طراحی شده در آینده وجود دارد، هر چند بهتر است تمامی مراحل از همان ابتدای کار انجام شود. برای تهیه قالب ریسپانسیو می‌توانید از سایر بسته‌ها استفاده نمایید.

بسته طراحی سایت اطلاع رسانی 1

مشخصات عمومی بسته طراحی سایت اطلاع رسانی ۱

  • طراحی گرافیگ قالب در حضور مشتری
  • طراحی سایت ۱ زبانه
  • اجرای قالب اختصاصی
  • کنترل قالب ویژه مرورگرهای مختلف
  • نصب و تنظیم سیستم مدیریت محتوا و افزونه‌های استاندارد
  • ساخت ۵ صفحه اولیه داخلی
  • آموزش کنترل پانل مدیریت محتوا
  • ۱۵ روز مدت پروژه

 

نقاط تمایز و برتری بسته طراحی سایت اطلاع رسانی ۱

  • از نقاط تمایز و برتری بسته اطلاع رسانی ۱ می توان به نداشتن محدودیت در انتخاب شکل و ظاهر قالب و اختصاصی بودن آن اشاره کرد. طراحی اختصاصی گرافیک قالب و در نهایت داشتن یک نمونه سایت با توجه به ایده‌هایی که در ذهن مشتری است.
  • برگزاری جلسه مشاوره ویژه بین مشتری و طراح سایت، جهت اظهار نظر، مشاوره و جمع بندی طراحی قالب به منظور تعیین ساختار صفحه، روانشناسی مشتری، اعتماد سازی برای مخاطب وب سایت شما و…
  • در مرحله به مرحله اجرای طراحی سایت، از مشتری و نظرات وی استفاده می‌گردد. طرح اولیه اجرا شده و با تایید مشتری در هر مرحله، ادامه کار طراحی سایت انجام خواهد شد.
  • داشتن پنج صفحه داخلی طبق نظر و سلیقه مشتری. که در صورت تمایل کاهش یا افزایش این تعداد صفحات امکان پذیر خواهد بود. تصاویری که در صفحات داخلی قرار داده می‌شود، حتما کراپ و ریسایز شده و احتمال دارد برای قرار دادن ستون تصاویر در صفحه از کدهای css3 استفاده شود. در نهایت پروژه با استاندارد طراحی سایت جهانی کنترل شده و به مشتری تحویل داده می‌شود.
  • همچنین یک جلسه آموزش رایگان جهت قرارگیری و بارگذاری محتوا در سایت برگزار می‌شود.
  • پرداخت هزینه نیز در سه مرحله و پس از تایید هر مرحله توسط خریدار وب سایت انجام خواهد شد. در نهایت خروجی پوسته در مرورگر های مختلف تست می‌شود.

 

همچنین می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و یا مشاوره با همکاران ما در مجموعه فراکارانت  تماس بگیرید 

یا بسته طراحی سایت اطلاع رسانی 1 را سفارش دهید.

 

بسته طراحی سایت اطلاع رسانی ۲

بسته طراحی سایت اطلاع رسانی ۳

بسته طراحی سایت اطلاع رسانی انتخابی

بسته طراحی و اجرای پورتال سازمانی انتخابی

 

جهت آشنایی بیشتر با خدمات و محصولات فراکارانت مشاهده ی صفحات زیر توصیه شده است…

 

مقایسه پلانهای خدمات و محصولات فراکارانت         نمونه کارهای طراحی سایت      مقالات خدمات دیجیتال مارکتینگ        مشخصات خدمات و محصولات فراکارانت

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روابط عمومی 5 مرداد 1401


whatsapp

برای طراحی سایت نیاز به کمک دارید؟

closewhatsapp
onewhatsapp

سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه طراحی سایت و سئو مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.

فهرست