نگهداری وب سایت – بخش ششم

بخش ششم : معرفی خدمات بروز رسانی محتوا

امروزه اهمیت تولید محتوا محتوا در دنیای دیجیتال بر کسی پوشیده نیست. آنچه یک کسب و کار را از سایر رقبا متمایز می‌کند محتوایی است که در اختیار مخاطبان خود قرار می‌دهد. محتوایی که به واسطه آن با مشتری ارتباط برقرار کرده، خود را به مشتری می‌شناساند و به سمت خود جذب می‌کند. اما برورزسانی محتوا چه اهمیت دارد؟

 محتوا شامل دو بخش مهم است. بخش اول تولید محتوا است که در مباحث دیجیتال مارکتینگ مورد بررسی قرار می‌گیرد. بخش دوم بروز رسانی محتوا است که از جمله خدمات نگهداری وب سایت به شمار می‌رود.

در سازمان‌ها دو روش برای تولید محتوا به کار گرفته می‌شود. در روش اول، یک تیم حرفه‌ای تولید محتوا وجود دارد که این امر را برعهده می‌گیرد. در روش دوم، تولید محتوا توسط یک تیم درون سازمانی انجام می‌شود که راهنمایی‌ها و استراتژی‌های لازم را از متخصصین بازاریابی در حوزه محتوا و برندینگ دریافت می‌کند.

بروز رسانی محتوا

بروز رسانی محتوا چگونه انجام می‌شود؟

در دنیای دیجیتال امروز، باید به روز باشید. در غیر این صورت از رده خارج شده و کاربران جذب شما نمی‌شود. درنهایت فرصت خوبی برای رقبای شما ایجاد می‌شود. پس تولید محتوای به روز و بروز رسانی محتوا باید در اولویت کاری شما باشد.

همانطور که گفته شد این امر نیز به دو روش درون سازمانی و برون سپاری صورت می‌گیرد. بعضا دیده شده که سازمان‌ها بروز رسانی محتوا را با فرض آسان و سریع بودن به یکی از افراد خود محول می‌کنند. تجربه نشان داده فردی که وظایف دیگری علاوه بر بروزآوری محتوا دارد قادر نیست این کار را به طور صحیح و در زمان بندی‌های موردنظر به انجام رساند.

مرحله بروزآوری محتوا بلافاصله پس از تحویل سایت توسط شرکت ارائه دهنده خدمات طراحی سایت آغاز می‌شود. از لحظه بارگذاری سایت هر ثانیه به مثابه فرصتی است که می‌تواند باعث رشد وب سایت و کسب و کار شود. از دست دادن این فرصت‌ها توسط فردی که امر بروزآوری محتوا جزء وظایف فرعی وی محسوب می‌شود قابل جبران نخواهد بود.

اهمیت بروز رسانی محتوا و تاثیرات آن بر رشد کسب و کارها به قدری بالا است که متخصصین حوزه بازاریابی دیجیتال یک پارادایم مشخص به نام “پارادایم بازاریابی محتوا” را عنوان می‌کنند.  نکته قابل توجه ان است که محتوا می‌تواند در انواع مختلفی متن، تصویر، صوت و ویدئو تولید شود. برای هر یک می‌توان با استراتژی و برنامه مشخص اقدام به تولید و بروز رسانی نمود.

بروز رسانی محتوا با فراکارانت

با توجه به درجه اهمیت تولید و بروزآوری محتوا در موفقیت کسب و کارها، بهترین روش برای این امر استفاده از خدمات بروز رسانی محتوا است که یک شرکت معتبر طراحی سایت به همراه سایر خدمات نگهداری وب سایت خود ارائه می‌دهد. این خدمات در شرکت فراکارانت و در مجموعه کاملی از خدمات نگهداری وب سایت توسط تیم‌های حرفه ای ارائه می‌گردد. جهت آشنایی با سایر خدمات نگهداری سایت به دیگر بخش‌های این مجموعه مقالات مراجعه کنید. هم چنین جهت دریافت مشاوره رایگان و اطلاع از تعرفه پشتیانی سایت و بروزآوری محتوا با واحد مشاوره فراکارانت تماس حاصل نمائید.

پیشنهاد می‌شود سایر مقالات این بخش را نیز بخوانید

بخش اول : انواع خدمات نگهداری وب سایت

بخش دوم : معرفی خدمات گارانتی وب سایت

بخش سوم : معرفی خدمات بروزآوری وب سایت

بخش چهارم : معرفی خدمات پشتیبانی تلفنی

بخش پنجم : معرفی خدمات افزایش امکانات عملکردی وب سایت

بخش هفتم : معرفی خدمات امنیت وب سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روابط عمومی 5 مرداد 1401


whatsapp

برای طراحی سایت نیاز به کمک دارید؟

closewhatsapp
onewhatsapp

سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه طراحی سایت و سئو مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.

فهرست