طراحی سایت دندانپزشکی

با توجه به آن که امروزه افراد اصولا قبل از اقدام به هر کاری درباره آن جست و جو می‌نمایند، حجم زیادی از مشتریان بالقوه در فضای دیجیتال برای انواع مشاغل مختلف به وجود می‌آید. از این رو طراحی سایت یکی از بهترین گزینه‌ها جهت معرفی کسب و کار و جذب مشتری می‌باشد. طراحی سایت دندانپزشکی نیز راهکار مفیدی جهت نمایش توانایی‌ها و خدمات یک دندان پزشک به حجم زیادی از کاربران می‌باشد.

چه امکاناتی را باید در طراحی سایت دندان پزشکی در نظر گرفت؟

معرفی کامل خدمات

در این بخش می‌توان انواع خدمات را در دسته بندی‌های مختلف چون ارتودنسی، ایمپلنت، جراحی و … ایجاد کرد. حتی می‌توان دسته بندی جداگانه‌ای مخصوص تعرفه‌ها و هزینه‌های درمان ایجاد کرد.

dentist web design

اطلاعات تماس

قرار دادن اطلاعات تماس، آدرس مطب، ساعات حضور پزشک، آدرس شبکه‌های اجتماعی و … در صفحه تماس با ما و.. در سایت دندان پزشکی

درباره دندان پزشک

می‌توان در این بخش رزومه دندان پزشک، مدارک، سوابق، افتخارات و … را جهت آشنایی بیشتر مشتری قرار داد. این صفحه نقش مهمی در جلب اعتماد و کسب اعتبار هر چه بیشتر خواهد داشت.

رزرو آنلاین نوبت

در این بخش می‌توان سیستم نوبت دهی آنلاین را برای مشتری ایجاد نمود. در این صورت مشتری می‌تواند تاریخ و ساعت حضور خود را از میان زمان‌های موجود انتخاب نماید. پس از رزرو نوبت نیز می‌توان پیامک و یا ایمیل تایید نوبت برای مشتری ارسال کرده تا نیاز به تماس تلفنی نباشد.

گالری تصاویر

در این بخش می‌توانید تصاویری با کیفیت از مطب را در طراحی سایت دندانپزشکی خود قرار دهید. برای نمونه می‌توانید در این تصاویر بهداشتی بودن مطب را به نمایش گذاشته تا مخاطبان را جذب سایت خود نمایید.

مقالات

تولید محتوا به صورت جذاب، با کیفیت و مورد نیاز مخاطب تاثیر بسیاری در افزایش ترافیک سایت دارد. برای مثال درباره انواع خدمات ارتودنسی، ایمپلنت و …

پرسش و پاسخ

می‌توان بخشی را جهت پرسش و پاسخ به سوالات متداول کاربران ایجاد نموده و مخاطبین را جذب سایت خود نمایید.

dentist-online

سایر نکات مهم در طراحی سایت دندانپزشکی

هزینه طراحی سایت

با توجه به امکاناتی که در سایت لحاظ می‌شوند، محدوده هزینه‌ها بسیار متغییر می‌باشد. اما می‌توان صفحات سایت را به صورت اختصاصی و طبق اهداف و نیازهای شما طراحی نموده و یا می‌توان از قالب آماده و از قبل طراحی شده توسط تیم کارا آی‌تی استفاده کرد. با استفاده از قالب آماده، می‌توانید یک طراحی سایت ارزان داشته باشید.

سئو

برای آن که در رتبه‌های اول گوگل قرار بگیرید، باید همواره اصول سئو را راعایت نموده تا جایگاه خود را میان رقبا تثبیت نمایید. در این راستا پارامترهای زیادی باید رعایت شوند. از جمله طراحی ریسپانسیو جهت نمایش صحیح صفحات سایت در موبایل و تبلت، افزایش سرعت سایت، تولید محتوای جذاب، به روز رسانی  و … .  حتما از تجربه متخصصین این حوزه استفاده نمایید.

هاست و دامنه

تهیه هاست و دامنه قبل از راه اندازی سایت باید صورت گیرد. دامنه در واقع نام سایت شما بوده و هاست لینوکس با قیمت مناسب فضایی است که اطلاعات خود را در آن ذخیره می‌نمایید.

طراحی جذاب و حرفه‌ای

طراحی یک سایت حرفه ای، جذاب و در عین حال با کاربری آسان در کسب اعتبار و جذب مخاطب به سایت شما بسیار حائز اهمیت است. در این راستا طراحی گرافیک جذاب، بهره گیری از اصول رابط کاربری و تجربه کاربری و… بسیار حائز اهمیت است.

طراحی سایت دندانپزشکی با فراکارانت

مجموعه فراکارانت این افتخار را دارد تا 21 سال تجربه خود را در حوزه طراحی سایت در خدمت مشتریان خود قرار دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره با ما تماس بگیرید. در ادامه با خدمات این مجموعه بیشتر آشنا شوید.

  گواهی‌ها و عضویت‌ها     نمونه کارها     تعرفه طراحی سایت      خدمات هاست       خدمات دامنه      خدمات دیجیتال مارکتینگ

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روابط عمومی 5 مرداد 1401


whatsapp

برای طراحی سایت نیاز به کمک دارید؟

closewhatsapp
onewhatsapp

سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه طراحی سایت و سئو مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.

فهرست