طراحی سایت حرفه ای تخصصی

همانطور که در مقاله طراحی سایت مطالعه کردید؛ طراحی سایت در دو نوع کلی ساده( ارزان) و اختصاصی انجام می شود. ویژگی های کلی طراحی سایت ارزان و تخصصی یکی است؛ ولی طراحی سایت تخصصی امکانات و فاکتورهای بیشتر و بهتری نسبت به ارزان دارد. این مقاله درباره فاکتورهای طراحی سایت حرفه ای تخصصی و نکات لازمه آن می باشد.

طراحی سایت حرفه ای

امروزه ورود به عرصه تجارت الکترونیک جزء لاینفک هر کسب و کاری است. اولین قدم در این راستا طراحی سایت حرفه ای تخصصی می باشد. با داشتن یک سایت حرفه ای، پل ارتباطی بین خود و مشتریان ایجاد کنید و اعتماد را  بین مشتریان خود ایجاد کنید. همچنان می توانید با برندسازی، فروش محصولات خود را افزایش دهید. با جستجو در اینترنت و نگاهی به تبلیغات با خیل عظیم ادعاها با تعرفه­‌های بسیار متفاوتی روبه ­رو می­‌شوید که شما را در انتخاب نوع خدمات و صرف هزینه سردرگم می کند. طراحی سایت به صورت داینامیک، واکنش گرا و حتی با گرافیک زیبا و مناسب از ویژگی­‌های بدیهی هر سایت است و مزیت خاصی محسوب نمی شود. بنابراین شما نمی توانید تنها بر اساس این موارد، درباره‌ی حرفه ای بودن طراح سایت قضاوت کنید. طراحی سایت حرفه ای تخصصی، علاوه بر موارد بالا که سایت های معمولی هم از آن بهره مند هستند، فاکتورهای ویژه دیگری را می طلبد.

اهمیت طراحی سایت حرفه‌ای تخصصی

design-web

طراحی سایت حرفه‌ای تخصصی نیاز اساسی کسب و کارهای امروزی است.

طراحی سایت خود را به ما بسپارید و یک سایتی حرفه ای با تمامی امکانات درخواستی و ویژه دریافت کنید.

فرکارانت در تمامی مراحل از خرید هاست تا تحویل نهایی سایت در کنار شماست. همچنیان از پشتیبانی رایگان نیز بهره مند می شوید.

thoughtful blonde woman glasses holding pencil looking away during work office indoor portrait busy long haired female accountant using computer 197531 3763

فاکتورهای طراحی سایت حرفه ای تخصصی:

چرا طراحی سایت حرفه ای تخصصی

نکته بسیار مهم:

هدف تمامی کارفرمایان از طراحی سایت حرفه ای تبدیل کاربری به مشتری می باشد و موردی که مهم است یک طراحی سایت زمانی حرفه ای و موفق است که نکات زیر را رعایت کند:

1-طراحی ظاهری عالی برای رابط کاربری خوب

2- تولید محتوای مناسب و سئو سایت

3- تبدیل کاربر به مشتری

0
کاربران
0
مصرف‌کنندگان
0
مردم جهان

درصورت طول کشیدن لود عکس ها و مطالب، سایت را ترک می کنند.

طراحی واکنش گرا نباشد و نمایش نامنظمی داشته باشد، سایت را ترک می کنند.

گفته‌اند انتظار دارند صفحه اول سایت با محتوا، زیر دو ثانیه لود کامل شود.

چرا طراحی سایت حرفه‌ ای تخصصی توسط فراکارانت

باتوجه به حضور گسترده کارفرمایان در فضای وب، تنها طراحی سایت و داشتن آن باعث موفقیت و پیشرفت نمی شود. برای موفق شدن، برندسازی و افزایش اعتبار علاوه بر طراحی سایت حرفه ای و بهینه سازی آن، باید خدمات طراحی سایت خود را به شرکت مطمئنی بسپارید؛ که سایتی واکنش گرا و متناسب با فرهنگ آن موقعیت مکانی می باشد.

ما در شرکت فراکارانت با بیش از دو دهه تجربه و بهره گیری از کارشناسان متخصص، آماده ارائه خدمات حرفه ای هستیم و با پشتیبانی قوی حتی پس از اتمام پروژه در کنار شما خواهیم بود. همچنین می توانید برای کسب اطلاعات بیش‌تر و یا مشاوره با همکاران ما تماس بگیرید.

تعرفه و هزینه طراحی سایت حرفه‌ای

تعرفه یا هزینه طراحی سایت بسته به نوع طراحی سایت و اختصاصی بودن آن، امکانات درخواستی متفاوت است و نمیتوان مقدار ثابتی گفت. از جمله عوامل موثر بر هزینه طراحی سایت:

هاست و نوع سرور

دامنه

 میزان حجم هاست

 ویژگی های گرافیکی سایت

و ….

در صفحه تعرفه ها بازه قیمتی طراحی ها برای آشنایی شما عزیزان اورده شده است؛ اما برای دریافت اطلاع دقیق از هزینه ها و دریافت مشاوره رایگان تخصصی با مشاورین ما در تماس باشید. با تکمیل فرم مربوطه در این صفحه نیز همکاران ما با شما تماس می گیرند و ضمن ارائه مشاوره رایگان در زمینه طراحی سایت موردنظرتان، هزینه‌ها و تعرفه‌ها را به اطلاع شما خواهند رساند

تعرفه و هزینه طراحی سایت حرفه‌ای

تعرفه یا هزینه طراحی سایت بسته به نوع طراحی سایت و اختصاصی بودن آن، امکانات درخواستی متفاوت است و نمیتوان مقدار ثابتی گفت. از جمله عوامل موثر بر هزینه طراحی سایت:

هاست و نوع سرور

دامنه

 میزان حجم هاست

 ویژگی های گرافیکی سایت

و ….

در صفحه تعرفه ها بازه قیمتی طراحی ها برای آشنایی شما عزیزان اورده شده است؛ اما برای دریافت اطلاع دقیق از هزینه ها و دریافت مشاوره رایگان تخصصی با مشاورین ما در تماس باشید. با تکمیل فرم مربوطه در این صفحه نیز همکاران ما با شما تماس می گیرند و ضمن ارائه مشاوره رایگان در زمینه طراحی سایت موردنظرتان، هزینه‌ها و تعرفه‌ها را به اطلاع شما خواهند رساند.

نمونه‌های طراحی سایت حرفه‌ای فراکارانت

شرکت فراکارانت 20 سال فعالیت در حوزه طراحی سایت و سئو، ارائه  هاستینگ و دامنه دارد و افتخار همکاری با مجموعه های معتبری در ایران و خارج از کشور دارد.

shams
arzestan
adisan

گام های مهم پیش از طراحی سایت حرفه ای تخصصی :

انتخاب بهترین شرکت برای طراحی سایت حرفه ای

انتخاب مسئول تولید محتوا برای تولید محتوا حرفه ای

انتخاب میزبانی و هاستینگ مناسب برای سایت حرفه ای

مشخص کردن نیاز یا هدف کاربر برای بالا بودن نرخ تبدیل مشتری

web-design

طراحی سایت حرفه‌ای بر اساس نیازهای مخاطب

در طراحی سایت حرفه ای پس از انتخاب نوع طراحی و زبان آن ، مهم ترین مورد طراحی سایت بهینه سازی آن برای نمایش آن در ده نتایج برتر گوگل می باشد؛ و در ادامه آن تبدیل کاربران به مشتری می باشد. به بیان دیگر باید نرخ تبدیل مشتری را بهینه سازی کرده و بالا برد.

یکی از فاکتورهای لازم برای بهینه سازی سایت اینست که تیم طراحان و سئو سایت هدف و نیاز کارفرما را شناسایی کنند و براساس نیاز کارفرما عملیات بهینه سازی را انجام دهند. زیرا اهداف کارفرماها براساس انوا طراحی سایت متفاوت است و باید بررسی شود و برنامه ریزی برای سئو براساس آن تاثیر بسزایی بر بالا رفتن رتبه سایت و نرخ تبدیل دارد.

سوالات متداول

هر دو در راستای هم هستند. با شناخت نیاز مشتری طراح سایت، شرکت در آن راستا به بهینه سازی می پردازد. هر دو برای سایت مهم است. سئو در مراحل اولیه و نرخ تبدیل در مراحل نهایی انجام می شود.

بله پس  تحویل پروژه ما به شما یکسال پشتیبانی رایگان و 10 سال خدمات پس از آن ارائه می دهیم.

بله یکی از خدمات شرکت فراکارنت ارائه خدمات مدیریت سرور و نگهداری از سایت و کدهای نوشته شده سایت می باشد و اینگونه امنیت سایت را تضمین می کند.

بله، از انجا که شرکت فراکارانت خود ارائه دهنده میزبانی سرور و هاستینگ می باشد؛ در یک جلسه ای رایگان با توجه به حجم و اهداف مشتری، شما را راهنمایی می کنیم.

کلمات کلیدی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روابط عمومی 17 مرداد 1400


whatsapp

برای طراحی سایت نیاز به کمک دارید؟

closewhatsapp
onewhatsapp

سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه طراحی سایت و سئو مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.

فهرست