طراحی سایت چرم

مزایای طراحی سایت چرم چیست؟

امروزه استفاده از انواع محصولات چرمی در میان مردم محبوبیت بسیاری پیدا کرده است. طراحی سایت چرم گزینه بسیار مناسبی جهت نمایش انواع محصولات چرمی به شمار می‌آید. با استفاده از طراحی سایت امکان ارائه محصولات خود را به حجم زیادی از مشتریان پیدا می‌کنید. زیرا مردم قبل از اقدام به خرید عموما در اینترنت درباره آن جست و جو می‌نمایند.

طراحی سایت چرم حجم زیادی از مشتریان را بدون محدودیت در مکان و زمان برای شما ایجاد می‌کند. در این صورت مشتری شما در هر منطقه ‌ای و در هر ساعت از شبانه روز امکان دسترسی به شما را پیدا می‌کند. به همین جهت تحول بزرگی در میزان فروش و درآمد شما ایجاد می‌شود.

کسب و کارهای متنوعی در حوزه چرم وجود دارند که می‌توانند از مزایای طراحی سایت چرم بهره مند شوند. از جمله فروشندگان عمده چرم، کیف و کفش چرمی، انواع مصنوعات چرمی و … . اما در طراحی سایت چرم خود چه امکاناتی را باید لحاظ کنید؟

charm web design

امکانات طراحی سایت چرم چیست؟

معرفی محصولات

در این بخش می‌توان انواع محصولات چرمی را دسته بندی‌های مشخص ایجاد نمود. هر یک از محصولات می‌توانند در صفحه ای مشخص تعریف شده و محتوای با کیفیت و مناسبی از ویژگی‌های محصول نوشته شود. هم‌چنین می‌توان در این بخش ثبت نظرات را نیز جای داد. وجود نظر سایر مشتریان در اعتبار و افزایش فروش شما اثرگذار است.

گالری تصاویر

محتوای تصویری و عکس‌های با کیفیت از محصولات خود تهیه کنید. وجود این بخش مخاطبان زیادی را جذب سایت کرده و در تصمیم‌گیری کاربران جهت خرید بسیار اثرگذار است.

معرفی شرکت

معرفی شرکت، سال تاسیس، سوابق کاری، اهداف و ماموریت‌ها و هر آن چه که درباره ارزش محصولات خود می‌خواهید بگویید را در این بخش بیان کنید. این بخش جهت کسب اعتبار و جلب اعتماد نزد مشتری بسیار مهم است.

معرفی راه های ارتباطی

انواع راه‌های ارتباطی شامل شماره تماس، نقشه گوگل و آدرس شبکه های اجتماعی را در این بخش می‌توان ایجاد کرد. هم‌چنین می‌توانید با استفاده از ربات‌‌های تلگرام و اینستاگرام پست‌های خود را در سایت به نمایش بگذارید.

فروش محصول

با ایجاد یک فروشگاه آنلاین محصولات خود را به فروش برسانید. با استفاده از درگاه پرداخت، محصولات خود را آنلاین بفروشید. خدمات بسیار متنوعی را می‌توانیدبه فروشگاه خود اضافه نمایید. از جمله امکان مقایسه محصولات، تعیین نوع روش پرداخت، هماهنگی زمان ارسال کالا، امکان صدور فاکتور، ارسال پیامک یا ایمیل تایید سفارش، تعیین قیمت خاص برای گروه مشخصی از مشتریان، امکان فیلتر کردن و یا تغییر در ویژگی‌های محصول و …

مقالات

تولید محتوا به صورت جذاب، با کیفیت و مورد نیاز مشتری جهت افزایش ترافیک سایت را حتما در نظر داشته باشید. عوامل زیادی بر سئو سایت شما تاثیر گذار هستند. تولید محتوا نیز یکی از مهم‌ترین عوامل در زمینه سئو به شمار می‌آید.

پیشنهادهای ویژه

جهت بازاریابی محصولات خود حتما در این بخش فعالیت داشته باشید. تخفیف‌ها و پروموشن‌های خود را در این بخش تبلیغ نموده و به مشتریان ارائه دهید.

charm

چه نکاتی را باید در طراحی سایت چرم لحاظ کنید؟

استفاده از اصول رابط کاربری و تجربه کاری جهت حفظ جذابیت سایت برای مشتری و دستیابی آسان مشتری به نیاز خود در کوتاه ترین زمان ممکن را باید حتما در نظر داشت.

دیده شدن شما توسط مشتریان و پیشی گرفتن از رقبا با رعایت اصول سئو ممکن می‌شود. عوامل بسیاری در این زمینه دخیل هستند. بنابراین حتما استفاده از تجربه متخصصین را در کار خود لحاظ کنید.

هاست و دامنه مناسب تهیه کنید. دامنه نام سایت شما و هاست مناسب وردپرس فضای ذخیره اطلاعات شما است. برای داشتن سرعت بالا در سایت خود حتما تهیه هاست مناسب و با کیفیت را لحاظ کنید.

طراحی سایت چرم با فراکارانت

امکانات بسیار متنوع دیگری را می‌توانید برای سایت خود در نظر بگیرید. مجموعه فراکارانت با دو دهه حضور در حوزه طراحی سایت آماده به اشتراک گذاری تجربیات خود با شما است. جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره با ما تماس بگیرید. هم‌چنین نمونه کارها و تعرفه های طراحی سایت را نیز مشاهده نمایید.

پیشنهاد می‌شود مقالات زیر را نیز مطالعه کنید

10 نکته قبل از سفارش فروشگاه آنلاین

نکات و مزیت‌های طراحی سایت با قالب آماده 

صفر تا صد طراحی سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روابط عمومی 5 مرداد 1401


whatsapp

برای طراحی سایت نیاز به کمک دارید؟

closewhatsapp
onewhatsapp

سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه طراحی سایت و سئو مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.

فهرست