طراحی سایت لوازم صوتی و تصویری

مزایای طراحی سایت لوازم صوتی و تصویری چیست؟

با طراحی سایت لوازم صوتی و تصویری مزایای زیادی برای کسب و کار شما ایجاد می‌گردد. از جمله …

ارتقا برند و اعتبار کسب و کار

دسترسی مستقیم به مخاطبین هدف

حذف محدودیت مکانی و زمانی در برقراری ارتباط با مشتری

کاهش هزینه‌های مربوط به معرفی و تبلیغات محصولات

ارائه پشتیبانی آنلاین در 24 ساعت شبانه روز

کاهش زمان پاسخ‌گویی به نیازهای مشتریان

ایجاد اتوماسیون در انجام فرآیندها

و…

طراحی سایت لوازم صوتی و تصویری

امکانات طراحی سایت لوازم صوتی و تصویری چیست؟

طراحی صفحه درباره ما

صفحه درباره ما در طراحی سایت لوازم صوتی و تصویری فروشگاه شما را به کاربران معرفی خواهد نمود. دراین بخش تصاویر یا ویدئوهای با کیفیت و حرفه‌ای جهت معرفی می‌تواند قرار گیرد. هم‌چینن ارائه اطلاعاتی همچون سال تاسیس، گواهی‌ها، مجوزها، اهداف، مزایا، خدمات و… را می‌توان در ابن بخش جای داد.

طراحی صفحه تماس با ما

صفحه تماس با ما در طراحی سایت لوازم صوتی و تصویری جهت به اشتراک گذاری اطلاعاتی همچون شماره تماس، آدرس فروشگاه، نقشه گوگل مپ و لینک انواع شبکه‌های اجتماعی ایجاد می‌گردد.

دسته بندی و معرفی محصولات

انواع محصولات صوتی و تصویری بر اساس نوع، برند و … می‌توانند در منوی سایت دسته بندی شوند. محصولات بر اساس ویژگی‌های مختلف می‌توانند فیلتر شوند و دسته بندی دلخواه هر کاربر را به وجود آورند. هم‌چنین استفاده از سیستم جست و جو موجب می‌شود کاربر به صورت مستقیم محصول مورد نظر خود را بیابد. سپس برای هر یک از محصولات صفحه‌ای جداگانه طراحی شده و محصول معرفی می‌گردد. تولید محتوای اصولی و جذاب در این بخش بسیار اهمیت دارد. هر چه محتوا جذاب‌تر و کامل‌تر باشد، مشتری آسان‌تر ترغیب به خرید خواهد شد. امکانات دیگری همچون مقایسه محصولات را نیز می‌توان در نظر داشت.

نظرسنجی محصولات

ارائه سیستم نظرسنجی در طراحی سایت لوازم صوتی و تصویری نقش مهمی در بازاریابی و تبلیغات محصولات شما خواهد داشت. زیرا تجربه خرید مثبت یک مشتری اثرگذاری بالایی در تصمیم‌گیری دیگر کاربران جهت خرید محصول دارد.

فروش آنلاین محصولات

طراحی سیستم فروشگاه آنلاین با ارائه امکاناتی چون ثبت سفارش آنلاین، ایجاد پنل کاربری، صدور فاکتور، راه اندازی درگاه پرداخت، پیگیری وضعیت سفارش و… جهت فروش آنلاین محصولات ایجاد می‌گردد.

پشتیبانی آنلاین

طراحی صفحه مشاوره و پشتیبانی آنلاین جهت جلب رضایت مشتریان و کوتاه کردن زمان پاسخ‌گویی به آن‌ها ضروری به شمار می‌رود. در این راستا از امکاناتی چون سیستم چت آنلاین یا ثبت درخواست مشتریان از طریق ارسال تیکت می‌توان استفاده کرد.

پیشنهادهای ویژه

در صفحه اصلی طراحی سایت لوازم صوتی و تصویری یا ایجاد اسلاید شو یا دسته بندی‌هایی چون ارزان‌ترین، پرفروش‌ترین،پرتخفیف‌ترین و… می‌توان سریع‌تر کاربران را به سمت محصولات جذب کرد و تغییرات بزرگی در میزان فروش ایجاد نمود.

طراحی سایت لوازم صوتی و تصویری با فراکارانت

مجموعه فراکارانت از سال 1377 فعالیت خود را آغاز نموده و آماده ارائه خدمات در زمینه مشاوره تخصصی جهت تعیین امکانات و فرآیندهای سایت متناسب با اهداف و نیازهای کسب و کار شما، پیاده سازی طراحی سایت لوازم صوتی و تصویری ، پشتیبانی سایت، به روز رسانی سایت، ایمن سازی سایت، سئو سایت، بازاریابی در فضای دیجیتال، تهیه هاست و دامنه، آموزش مدیریت محتوای سایت و… به شما مشتریان عزیز است.

کلمات کلیدی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روابط عمومی 20 مرداد 1400


whatsapp

برای طراحی سایت نیاز به کمک دارید؟

closewhatsapp
onewhatsapp

سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه طراحی سایت و سئو مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.

فهرست