طراحی سایت زعفران

امروزه فضای دیجیتال در همه حوزه‌ها گسترش پیداکرده و توانسته در فرآیند اجرای یک کسب و کار و میزان درآمد تحول بزرگی نماید. بنابراین حضور در این فضا امروزه یک ضرورت به شمار می‌آید. اما به عنوان صاحب کسب و کار در حوزه زعفران، طراحی سایت زعفران چه مزایایی برای شما ایجاد می‌کند؟

saffron web

مزایای طراحی سایت زعفران چیست؟

از آن جا که امروزه افراد درباره همه چیز ابتدا در اینترنت جست و جو می‌کنند، بنابراین حجم بسیار زیادی از مشتریان بالقوه بدون محدودیت مکان و زمان در اختیار شما است. می‌توانید محصولات خود را به طور کامل به کاربران معرفی کرده و آن‌ها را تبدیل به مشتریان خود سازید.

همان طور که گفته شد با طراحی سایت زعفران محدودیت در مکان وزمان برای شما و کاربران حذف خواهد شد. از این رو مشتریان شما محدود به یک منطقه خاص نبوده و در هر ساعت از شبانه روز امکان دسترسی به محصولات را پیدا می‌کنند. همین موضوع در میزان افزایش درآمد شما بسیار اثر گذار خواهد بود.

با توجه به سهولت خرید آنلاین، صرفه جویی در هزینه و زمان مشتریان و ایجاد آرامش بیشتر،  مشتریان بیشتری را جذب خود می‌سازید. هم‌چنین خود شما نیز با از بین بردن بسیاری عوامل فیزیکی در کسب و کار در بسیاری از هزینه ها صرفه جویی خواهید کرد.

امکانات طراحی سایت زعفران چیست؟

معرفی محصولات

در سایت خود این امکان را می‌یابید تا محصولات را به طور کامل در دسته بندی‌های مختلف از لحاظ کیفیت، قیمت و یا هر نوع دسته بندی دیگری ایجاد نمایید.

معرفی شرکت

کسب اعتبار و ارائه محصولات با کیفیت در این حوزه بسیار حائز اهمیت است.با معرفی شرکت، سابقه تاسیس، اهداف و ماموریت‌ها و نحوه عمل آوری محصولات خود در ذهن مخاطب اعتبار کسب کنید.

فروش آنلاین محصولات

با ایجاد درگاه پرداخت می‌توانید محصولات خود را به صورت آنلاین به فروش برسانید. در فروشگاه آنلاین می‌توانید امکانات متنوعی را طبق نیازهای خود اضافه نمایید. از جمله تعیین انواع روش‌های پرداخت، هماهنگی در زمان ارسال کالا، ارسال فاکتور برای مشتری، ارسال پیامک یا ایمیل جهت تایید سفارش و …

مقالات

در این بخش می‌توان با تولید محتوای به روز درباره خواص زعفران، موارد استفاده از آن و … مخاطبان بسیاری را جذب سایت کرده و ترافیک سایت را افزایش داد.

پیشنهادات ویژه

فعالیت در این بخش جهت بازاریابی محصولات، ارائه تخفیف‌ و پروموشن‌ها، ارائه اخبار و اطلاعیه‌های به روز  می‌تواند صورت گیرد. به روز بودن در این بخش مخاطبان بسیاری را جذب سایت می‌کند.

پشتیبانی

می‌توانید یک بخش جهت پشتیبانی ایجاد کرده و به سوال‌های احتمالی مشتریان خود پاسخ دهید. پشتیبانی قوی اعتبار زیادی را با جلب رضایت مشتریان برای شما ایجاد می‌کند.

تماس با ما

راه‌های ارتباطی، نقشه گوگل شرکت و آدرس شبکه‌های اجتماعی را جهت دسترسی مشتریان و حفظ ارتباط با آن‌ها می‌توان قرار داد. هم‌چنین شما می‌توانید با استفاده از ربات‌های تلگرام و اینستاگرام پست های شبکه اجتماعی خود را در سایت نیز به اشتراک بگذارید.

saffron web design

در طراحی سایت عسل چه اصولی را باید حتما رعایت کنید؟

طراحی گرافیک جذاب و استفاده از اصول رابط کاربری و تجربه کاربری جهت جذب مخاطب در مرحله اول و نگه داشتن مخاطب در سایت در مراحل بعدی حتما باید لحاظ شوند. هنگامی که کاربر وارد سایت می‌شود باید با ساده ترین و کم‌ترین تعداد کلیک‌ها بتواند به هدف خود دست یابد.

انتخاب هاست و دامنه مناسب را قبل از راه اندازی سایت خود حتما باید انجام دهید. دامنه در واقع انتخاب نام برای سایت شما و هاست وردپرس ارزان فضایی است که اطلاعات خود را در آن ذخیره می‌کنید. تهیه هاست مناسب و با کیفیت در ایجاد سرعت بالا در سایت را حتما لحاظ کنید.

و اما حضور مستمر، دیده شدن شما توسط کاربران و پیشی گرفتن از رقبا با رعایت اصول سئو امکان پذیر می‌شود. شما باید بتوانید همواره در رتبه های برتر گوگل قرار بگیرید. سئو پارامترهای بسیاری را در بر میگیرد، از جمله تولید محتوای با کیفیت، سرعت بالا در سایت، تبلیغات کلیکی و … . حتما در این زمینه از تجربه متخصصان بهره مند شوید.

طراحی سایت عسل با فراکارانت

مجموعه فراکارانت این افتخار را دارد تا دو دهه تجربه را در اختیار شما قرار دهید. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره با ما تماس بگیرید. هم‌چنین نمونه کارها و تعرفه های طراحی سایت را نیز مشاهده نمایید.

پیشنهاد می‌شود مقالات زیر را نیز مطالعه کنید.

10 نکته قبل از سفارش طراحی سایت فروشگاه آنلاین

مزیت ها و نکات طراحی سایت با قالب آماده

صفر تا صد طراحی سایت

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روابط عمومی 5 مرداد 1401


whatsapp

برای طراحی سایت نیاز به کمک دارید؟

closewhatsapp
onewhatsapp

سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه طراحی سایت و سئو مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.

فهرست