طراحی سایت در کرمان

استان کرمان به عنوان یکی از کلانشهرهای ایران در جنوب شرقی کشور به شمار می‌رود. این استان یکی از پنج شهر تاریخی کشور بوده و از این رو در زمینه گردشگری بسیار حائز اهمیت است. علاوه بر گردشگری، صنایع بسیاری از جمله مس، زغال سنگ، سیمان، لوازم پزشکی و… مشغول فعالیت هستند. از سوی دیگر کسب و کارهای آنلاین در این شهر رونق بسیاری یافته و توانسته‌اند این شهر را به پایلوت دولت الکترونیک تبدیل کنند. بنابراین موضوع طراحی سایت در کرمان بسیار پرطرفدار است. طراحی سایت در کرمان

اهمیت طراحی سایت در کرمان چیست؟

همان‌طور که گفته شد کسب و کارهای آنلاین در این شهر بسیار رو به رشد هستند. چه کسب و کارهایی که به صورت فیزیکی فعالیت دارند و به تازگی قصد حضور در فضای مجازی را پیدا کرده‌اند و چه کسب و کارهایی که به طور کل بر پلتفرم آنلاین بنا نهاده می‌شوند.  اما چه مزایایی با طراحی سایت و حضور در فضای دیجیتال ایجاد می‌شود؟ با حذف محدودیت مکان و زمان مشتریان مناطق مختلف را به سمت خود جذب خواهید کرد. در هر ساعت از شبانه روز به مشتریان دسترسی خواهید داشت. دسترسی آسان‌تر و سریع‌تر به مخاطبین هدف، تغییرات بزرگی در میزان فروش و درآمد شما ایجاد خواهد شد. و… در ادامه با سوال‌های زیادی رو به رو خواهید شد. از جمله انواع طراحی سایت چیست؟ طراحی سایت چگونه انجام می‌شود؟ چه نکات مهمی در طراحی سایت وجود دارد؟ و…

با انواع طراحی سایت در گرگان آشنا شوید

  • طراحی سایت اطلاع رسانی

در طراحی سایت اطلاع رسانی در واقع هدف معرفی محصولات و خدمات کسب و کار شما در فضای مجازی است. این روش از اطلاع رسانی نسبت به سایر روش‌های سنتی مقرون به صرفه تر بوده و بازدهی بالاتری دارد. زیرا این امکان را فراهم می‌کند تا به مخاطبین هدف دسترسی پیدا کنید.

  • طراحی سایت فروشگاهی

با طراحی سایت فروشگاهی محصولات را به کاربر معرفی خواهید کرد و سپس با راه اندازی فروشگاه آنلاین این امکان را ایجاد می‌کنید تا مشتری خرید خود را آنلاین انجام دهد.

  • طراحی سایت فرآیندی

در طراحی سایت فرآیندی در واقع ماژول‌های کاربردی جهت یک فرآیند خاص از قبل توسط تیم‌های حرفه‌ای برنامه نویسی می‌شوند. برای نمونه در سایت های مشابه مانند دیجی کالا، آژانس گردشگری، دیوار و … می‌توان استفاده نمود.

 با مراحل طراحی سایت در کرمان آشنا شوید

1-ابتدا باید فکر کنید چگونه سایتی مد نظر شما است و درباره پارامترهای مختلف آن تحقیق و بررسی کنید. در این راستا باید اهداف و استراتژی‌های کسب و کار خود، رفتار مشتریان و رقبای خود را در نظر داشته باشید. به طور مثال باید فکر کنید چه میزان بودجه‌ای در نظر گرفته‌اید، چه ظاهر گرافیکی در ذهن دارید، استراتژی بازاریابی شما چیست؟ و… 2- هاست و دامنه مناسب انتخاب کنید. با انتخاب دامنه نام و آدرس سایت خود را انتخاب کنید و با انتخاب هاست نیز فضای ذخیره اطلاعات خود را تعیین نمایید. 3- امکانات و فرآیندهای سایت خود را بر روی کاغذ پیاده سازی کنید 4- رابط گرافیکی مناسب سایت خود را انتخاب کنید. 5- سایت بر روی هاست و دامنه آپلود کنید 6- از خدمات پشتیبانی از سایت استفاده کنید

هزینه طراحی سایت در کرمان

محدوده قیمت طراحی یک سایت با توجه به اهداف کسب و کار، بودجه، برنامه توسعه و بسیاری پارامترهای دیگر می‌تواند متفاوت باشد. برای نمونه طراحی سایت با قالب آماده با هزینه ارزان و در زمان کوتاه‌تری انجام می‌شود، اما ظرایف و پیچیدگی‌های طراحی سایت اختصاصی را ندارد. پیشنهاد می‌شود مقاله مزایا و معایب طراحی سایت با قالب آماده را دنبال کنید.

طراحی اپلیکیشن در کرمان

با توجه به استفاده روز افزون از موبایل‌های هوشمند و افزایش ضریب نفوذ آن‌‌ها در زندگی افراد، طراحی اپلیکیشن می‌تواند تسهیلات بزرگی در فرآیند کسب و کار شما ایجاد کند. در واقع استفاده از اپلیکیشن‌ها موجب می‌شود مشتریان همواره به شما دسترسی داشته باشند و فرآیند انجام امور برای آن‌ها ساده‌تر گردد. بنابراین در زمان مشخص پاسخ گوی تعداد بیشتری از مشتریان خواهید بود.

سئو سایت

باید همواره در تلاش باشید تا مشتریان شما را ببینند و در نتایج برتر جست و جوهای گوگل در حوزه تخصصی کسب و کار خود قرار گیرید. در این راستا پارامترهای زیادی جهت سئو سایت باید در نظر گرفته شود. از جمله تولید محتوا، طراحی سایت واکنشگرا، افزایش سرعت سایت و…

مزایای طراحی سایت در کرمان با فراکارانت

مجموعه فراکارانت آماده است تا بیش از دو دهه تجربه در حوزه طراحی سایت، طراحی اپلیکیشن، میزبانی وب، دیجیتال مارکتینگ و مشاوره کسب و کار آنلاین را در اختیار مشتریان قرار دهد. قبل از راه اندازی سایت می‌توانید با مشاوره تخصصی این مجموعه با صرف یک هزینه بهینه امکانات و فرآیندهای مورد نیاز سایت خود را تعیین می‌کنید. با آموزش حضوری و فیلم‌های آموزشی این مجموعه یاد می‌گیرید چگونه محتوای سایت خود را مدیریت کنید. پس از اتمام طراحی سایت از پشتیبانی قوی و گارانتی ویژه این مجموعه بهره مند خواهید شد.

 

کلمات کلیدی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روابط عمومی 17 مرداد 1400


whatsapp

برای طراحی سایت نیاز به کمک دارید؟

closewhatsapp
onewhatsapp

سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه طراحی سایت و سئو مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.

فهرست