مزایا و معایب طراحی سایت ارزان

امروزه تعداد زیادی از ابزارهای طراحی وب سایت با عنوان طراحی سایت ارزان و یا رایگان وجود دارد. این عناوین بسیار وسوسه کننده هستند اما بدیهی است که در اصول تجارت، ارزان بودن کالا و خدمات قطعا کیفیت آن را تحت تاثیر قرار خواهد داد. در اینجا به برخی معایب و مزایای طراحی سایت ارزان برای یک کسب و کار می‌­پردازیم.

مزایای طراحی سایت ارزان چیست؟

بسیاری از طراحان سایت و شرکت­‌های طراحی وب سایت وجود دارند که با قیمت ­های ناچیز اقدام به طراحی و تولید وب سایت می‌کنند. حتی ابزارهایی نیز وجود دارند که می­‌توان از طریق آن‌ها بصورت رایگان برای خود سایت ساخت. اما آیا این گونه طراحی سایت مناسب همه کسب و کارها است؟

طراحی سایت ارزان عموما از طریق قالب‌های آماده‌ای که از قبل کدنویسی شده‌اند در اختیار مشتری قرار می‌گیرد. از این رو زمان اجرای پروژه طراحی سایت برای شما بسیار کاهش یافته و در کوتاه‌ترین زمان صاحب یک سایت خواهید شد.

اگر شما صاحب یک کسب و کار در فضای فیزیکی هستید و قصد دارید به تازگی حضور در فضای مجازی را نیز تجربه کنید، طراحی سایت ارزان می‌تواند برای شما مزایای قابل توجهی داشته باشد. در واقع اگر قصد دارید محصولات و خدمات خود را به کاربران فضای مجازی هم معرفی کنید گزینه مناسبی است.

اما نکته مهمی که باید در نظر داشته باشید تهیه آن‌ها از یک شرکت معتبر است. درست است که با هزینه کم نباید انتظار کیفیت بالا و طراحی منحصر به فرد را داشت، اما در این میان افراد سودجویی هستند که ممکن است بسیاری از حداقل‌ها را به درستی در سایت اجرا نکنند و یا حتی از اطلاعات شما سو استفاده کنند.

 طراحی سایت ارزان

معایب طراحی سایت ارزان چیست؟

یکی از معایب طراحی سایت ارزان این است که قالب براساس یک طراحی کلی تشکیل شده است و به احتمال زیاد شما این قالب را در فضاهای دیگر اینترنت خواهید دید.  اگر شما یک طراحی سایت ارزان انتخاب می کنید قطعا علاقه ای به منحصر به فرد بودن سایت خود ندارید و قادر به ساخت تصویر نام تجاری خود نیستید. یک وب سایت به نوعی اولین جلوه‌ای است که افراد از کسب و کار شما مشاهده می‌کنند و اگر به اندازه مناسب تاثیر گذار نباشد احتمالا تبدیل به آخرین موردی خواهد شد که در ذهن مخاطب خواهد ماند.

به خصوص اگر شما قصد دارید یک کسب و کار که اساس آن تنها پلتفرم آنلاین است راه‌اندازی کنید، دیگر امکانات و فرآیندهای یک سایت ارزان نمی‌تواند پاسخ‌گو باشد. پس باید به دنبال یک طراحی اختصاصی متناسب با اهداف و نیازهای کسب و کار خود باشید.

طراحی سایت با فراکارانت

هر وب سایت هدفی دارد و اغلب موارد این هدف فروش خدمات یا کالا است. اگر سفارشی ثبت نشود و یا تلفن های شما زنگ نخورد دیگر اهمیت ندارد برای طراحی وب سایت خود چقدر هزینه کرده اید، بلکه ناکارآمدی سایت مهم است.

در مجموعه فراکارانت با بهره مندی از مشاوره افراد متخصص در حوزه کسب و کار آنلاین نیازهای کسب و کار شما بررسی می‌شود. اگر طراحی سایت ارزان پاسخ‌گوی اهداف شما باشد، به شما پیشنهاد می‌گردد. اما اگر اهداف بزرگ‌تری برای کسب و کار خود در فضای مجازی دارید، تمام مسیر را از نخستین تصور کاربر تا زمانی که تبدیل به یک مشتری می­‌شود بررسی کرده و طبق اصول یک سایت موفق، یک طراحی حرفه‌ای را پیاده‌سازی می‌شود. امروزه برای طراحی سایت و ارتقا آن باید به جنبه های زیادی توجه شود ما در فراکارانت با بیش از دو دهه تجربه کاری تمام خواست شما را از طراحی وب سایت برآورده کرده و آماده ارائه خدمات و مشاوره حرفه ای هستیم.

 

برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید. هم‌چنین پیشنهاد می‌شود تعرفه طراحی سایت را مشاهده کنید.

 

7 نکته پیشرفته مهم در طراحی سایت

سوالاتی که باید از شرکت طراحی سایت پرسید

طراحی سایت رایگان

 

جهت آشنایی بیشتر با خدمات و محصولات فراکارانت مشاهده ی صفحات زیر توصیه شده است…

 

مقایسه پلانهای خدمات و محصولات فراکارانت                  نمونه کارهای طراحی سایت                  مقالات خدمات دیجیتال مارکتینگ               مشخصات خدمات و محصولات فراکارانت

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روابط عمومی 5 مرداد 1401


whatsapp

برای طراحی سایت نیاز به کمک دارید؟

closewhatsapp
onewhatsapp

سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه طراحی سایت و سئو مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.

فهرست