طراحی سایت در مالزی

طراحی سایت در مالزی با فراکارانت

مجموعه فراکارانت فعالیت خود را از سال ۱۳۷۷ در زمینه فناوری اطلاعات آغاز کرده است. این مجموعه در طول بیش از دو دهه فعالیت خود تجربه طراحی بیش از ۵۰۰۰ وب سایت و پورتال موفق را در کارنامه خود ثبت کرده است. در ادامه می‌توانید با خدمات این مجموعه بیشتر آشنا شوید.

   گواهی‌ها و عضویت‌ها     نمونه کارها     تعرفه طراحی سایت      خدمات هاست       خدمات دامنه      خدمات دیجیتال مارکتینگ

 مزایای طراحی سایت در مالزی با فراکارانت

طراحی سایت فروشگاهی

با طراحی سایت فروشگاهی کاربر می‌تواند محصولات شما را به طور کامل مشاهده، بررسی و انتخاب نماید. هم‌چنین با راه اندازی درگاه پرداخت می‌توانید محصولات را آنلاین به فروش برسانید. در طراحی سایت در مالزی امکان اتصال به انواع درگاه‌های پرداخت بین المللی موجود است.

طراحی سایت اطلاع رسانی

با استفاده از طراحی سایت اطلاع رسانی امکان اطلاع رسانی محصولات و خدمات خود به وجود می‌آید. مزیت اصلی طراحی چنین سایتی کاهش چشم‌گیر هزینه‌های بازاریابی و تبلیغات است.

طراحی سایت فرآیندی

در طراحی سایت فرآیندی، ماژول‌های کاربردی جهت یک فرآیند خاص برنامه نویسی می‌شوند. در نهایت می‌توان از آن‌ها به عنوان سایت‌های مشابه دیجی کالا، دیوار، آژانس‌ گردشگری و … استفاده نمود.

مشاوره و آموزش طراحی سایت در مالزی

با توجه به اهداف و مدل کسب وکار، روانشناسی مشتریان و بررسی علایق و نیازهای آن‌ها، رفتار رقبا و… نیازسنجی‌های مورد نظر طبق مشاوره تخصصی فراکارانت انجام شده و پارامترهای لازم در طراحی سایت با یک هزینه بهینه برای شما تعیین می‌گردد. سپس با آموزش‌های این مجموعه و استفاده از فیلم‌های آموزشی می‌توانید سایت خود را مدیریت کنید.

هزینه طراحی سایت در مالزی

هزینه طراحی سایت با توجه به امکانات و فرآیندهایی که برای سایت خود انتخاب می‌کنید، متفاوت است. با استفاده از قالب آماده و از قبل طراحی شده می‌توانید یک طراحی سایت ارزان داشته باشید. از سوی دیگر می‌توانید طبق علایق و اهداف خود نیز به صورت اختصاصی یک سایت حرفه‌ای طراحی کنید.

طراحی سایت در مالزی

سئو طراحی سایت در مالزی

هر چه قدر هم که یک سایت عالی و حرفه‌ای طراحی کرده باشید، باید دیده شوید تا به موفقیت دست یابید. بنابراین باید همواره تلاش کنید تا از رقبای خود پیشی گرفته و در رتبه‌های برتر گوگل قرار گیرید. در این راستا پارامترهای زیادی را باید لحاظ نموده تا سایت شما سئو شود. از جمله افزایش سرعت سایت، تولید محتوا ، طراحی ریسپانسیو و…

سایر نکات مهم طراحی سایت در مالزی

هاست و دامنه

هاست فضایی است که اطلاعات سایت در آن ذخیره می‌شود. دامنه نیز آدرس سایت شما است. توجه داشته باشید هاست مناسب با توجه به حجم اطلاعات و میزان بازدیدها انتخاب می‌شود. در این صورت است که می‌توانید یک سایت با سرعت بالاداشته باشید.

طراحی اپلیکیشن

با توجه به استقبال کاربران از موبایل و سهولت استفاده از آن، طراحی اپلیکیشن در فرآیند کسب و کار شما تحول بزرگی ایجاد می‌نماید.

طراحی ریسپانسیو

با طراحی ریسپانسیو صفحات سایت در صفحه موبایل و تبلت به درستی نمایش داده می‌شوند. با توجه به افزایش روزافزون بازدید وب سایت از موبایل، اجرای این قابلیت ضروری به شمار می‌رود.

طراحی سایت چند زبانه

بدون محدودیت در تعداد زبان‌ها، با توجه به ارتباط کسب و کار خود با سایر کشورها سایت چند زبانه طراحی کنید.

طراحی حرفه‌ای و جذاب

طراحی یک سایت جذاب و حرفه‌ای، شما را در ذهن مخاطب ماندگار خواهد کرد. از سوی دیگر سایت باید ساده طراحی شود تا کاربر در کم‌ترین زمان و به ساده‌ترین روش بتواند مسیر هدف خود را طی کند. در این راستا از اصول رابط کاربری و تجربه کاربری حتما استفاده کنید.

پشتیبانی

مجموعه فراکارانت پس از اتمام پروژه نیز همراه مشتریان است. شما می‌توانید از خدمات پشتیبانی و گارانتی ویژه بهره‌مند شوید. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره با شماره ۰۲۱۲۳۰۸۷ تماس بگیرید.

 

پیشنهاد می‌شود مقالات زیر را مطالعه کنید

صفر تا صد طراحی سایت

سوالاتی که باید از شرکت طراحی سایت پرسید

انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روابط عمومی 5 مرداد 1401


whatsapp

برای طراحی سایت نیاز به کمک دارید؟

closewhatsapp
onewhatsapp

سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه طراحی سایت و سئو مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.

فهرست