طراحی سایت در شهرکرد

شهرکرد با جمعیت حدود 190 هزار نفر، مرتفع‌ترین استان ایران به شمار رفته و به بام ایران شهرت دارد. هم‌اکنون صنایع بزرگی در نزدیکی شهرکرد واقع شده‌اند و در رشد اقتصاد کشور نقش ایفا می‌کنند. از جمله کارخانه سیمان، فولاد، نساجی و… هم‌چنین صنایع سنتی این استان در زمینه قالی، گیوه دوزی، آجرپزی و… فعالیت دارد. از آن جا که با حضور در فضای مجازی می‌توان به راحتی به مخاطبین هدف دسترسی پیدا کرده و محصولات و خدمات را به آن‌ها معرفی نمود، طراحی سایت در شهرکرد بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. از این رو می‌توان بدون محدودیت در مکان و زمان به فروش محصولات و خدمات در مناطق مختلف اقدام نمود. هم‌چنین در فرآیند پاسخ‌گویی به مشتریان، اتوماسیون ایجاد شده و فرآیند خرید و فروش سریع‌تر انجام خواهد شد. در ادامه با جزئیات بیشتری از طراحی سایت متناسب با کسب و کار خود آشنا شوید.

طراحی سایت در شهرکرد

انواع طراحی سایت در شهرکرد

طراحی سایت با توجه به اهداف و نیازهای کسب و کار شما می‌تواند متفاوت باشد. در طراحی سایت اطلاع رسانی می‌توانید محصولات و خدمات خود را به کاربران معرفی کرده و اطلاعات تماس خود را جهت برقراری ارتباط بیشتر در اختیار آن‌ها قرار دهید. از این رو با یک هزینه مقرون به صرفه به مخاطبین هدف دسترسی پیدا کرده و اطلاع رسانی نموده‌اید.

در طراحی سایت فروشگاهی به کاربر این امکان را می‌دهد تا با جزئیات، مشخصات محصول یا خدمت را بررسی کرده و به صورت آنلاین اقدام به ثبت سفارش نماید. در طراحی سایت فرآیندی نیز جهت یک فرآیند خاص برنامه نویسی می‌شود و صاحب سایت‌های مشابه سایت رقبا با یک هزینه ارزان خواهید شد. برای نمونه سایت مشابه دیجی کالا.

مراحل طراحی سایت در شهرکرد

جهت شروع پروژه طراحی سایت در شهرکرد باید نیازسنجی دقیق از کسب و کار خود در فضای مجازی داشته باشید. بنابراین می‌توانید امکانات، فرآیندها و ظاهر گرافیکی متناسب با کسب و کار خود را انتخاب کرده و در سایت پیاده سازی کنید. در این راستا لازم است اهداف کسب و کار، علایق و نیازهای مشتریان، رفتار رقبا و… سنجیده شود. هم‌چنین لازم است هاست و دامنه انتخاب کنید تا سایت بر روی آن‌ها آپلود گردد. پس از پایان پروژه نیز با استفاده از خدمات پشتیبانی و گارانتی باید جهت توسعه و بهبود سایت اقدام نمود.

پرسش‌های متداول در طراحی سایت در شهرکرد

هزینه طراحی سایت در شهرکرد چه قدر است؟

شما می‌توانید با استفاده از قالب آماده و از قبل طراحی شده، با یک هزینه ارزان، صاحب سایت شوید. از سوی دیگر می‌توانید به صورت اختصاصی بر حسب اهداف کسب و کار خود، سایت را طراحی کنید. این موارد بستگی به میزان بودجه، نوع کسب و کار، اهدافی که در بلند مدت جهت توسعه سایت دارید و… دارد.

خدمات هاست و دامنه چگونه است؟

تهیه هاست و دامنه از ضروریات کار به شمار می‌آید. با انتخاب دامنه در واقع آدرس و نام سایت انتخاب می‌شود. هاست هم فضایی است که اطلاعات سایت بر روی آن ذخیره می‌گردد. باید توجه داشته باشید هاست ووکامرس خود را بر اساس حجم اطلاعات و میزان ترافیک سایت در نظر بگیرید. این موضوع نقش مهمی در تعیین سرعت سایت شما خواهد داشت.

سئو سایت چه نقشی در موفقیت سایت دارد؟

رعایت اصول سئو بسیار مهم است. زیرا شما نیاز دارید دیده شوید و مخاطبین را جذب کنید. سئو شامل پارامترهای مختلفی است. از جمله سئو سورس، افزایش سرعت سایت، تولید محتوا و … تمام این موارد در راستای جلب رضایت و جذب کاربر به کاربرده می‌شود.

تبلیغات در فضای مجازی چه ضرورتی دارد؟

برای تثبیت حضور خود در فضای مجازی و همگام شدن با رقبا، تبلیغات را جدی بگیرید. خدمات بازاریابی دیجیتال، کاهش چشم گیری در میزان هزینه‌های معرفی محصولات و خدمات به وجود آورده و اثر بخشی بسیار بالایی را با دسترسی به مخاطبان هدف ایجاد می‌کند.

طراحی سایت در شهرکرد با فراکارانت

مجموعه فراکانت با بیش از دو دهه حضور در حوزه طراحی سایت، طراحی اپلیکیشن، خدمات هاست و دامنه و دیجیتال مارکتینگ، پشتیبانی سایت و مشاوره کسب و کار آنلاین همراه شما مشتریان عزیز است. جهت کسب اطلاعات بیشتر نمونه کارها و تعرفه‌های خدمات را مشاهده کرده و برای دریافت مشاوره با ما تماس بگیرید. 

کلمات کلیدی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روابط عمومی 19 مرداد 1400


whatsapp

برای طراحی سایت نیاز به کمک دارید؟

closewhatsapp
onewhatsapp

سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه طراحی سایت و سئو مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.

فهرست