طراحی سایت در تهرانپارس

تهرانپارس از محله‌های نامدار و پرطرفدار شرق تهران به شمار می‌رود و دسترسی مناسبی به سایر مناطق دارد. کسب و کارهای بسیاری در این منطقه مشغول به فعالیت هستند. با توجه به تغییراتی که فضای دیجیتال به وجود آورده، این روزها کسب و کارها نیز تمایل دارند به این فضا ورود پیدا کنند. مجموعه فراکارانت آماده خدمت رسانی به انواع کسب و کارهایی است که قصد حضور در فضای دیجیتال را دارند. این مجموعه فعالیت خود را از سال 1377 آغاز کرده و آماده به اشتراک گذاری تجربیات و تخصص خود در زمینه طراحی سایت در تهرانپارس است.

طراحی سایت تهرانپارس

طراحی سایت در تهرانپارس چه مزایایی دارد؟

طراحی سایت می‌تواند اهداف مختلفی را دربرگیرد. برای نمونه شما می‌توانید محصولات و خدمات خود را در فضای مجازی به کاربران معرفی کنید. در واقع با یک هزینه مقرون به صرفه به مخاطبین هدف خود دسترسی پیدا کرده و اطلاع رسانی خواهید کرد. هم‌چنین می‌توانید علاوه بر معرفی کسب و کار، محصولات و خدمات خود را به صورت آنلاین به فروش برسانید. در این صورت یک فروشگاه آنلاین راه اندازی کرده‌اید. طراحی چنین سایت‌هایی مزایایی بی شماری برای کسب و کار شما دارد. از جمله …

دسترسی در 24 ساعت شبانه روز به مشتریان

حذف محدودیت مکان در برقراری ارتباط با مشتریان

دسترسی آسان‌تر به مخاطبین هدف

ایجاد اتوماسیون و سرعت بخشی در اجرای فرآیندها

کاهش هزینه‌های بازاریابی و تبلیغات

و…

هزینه طراحی سایت در تهرانپارس چگونه است؟

هزینه یک طراحی سایت متغییر است. زیرا اهداف و نیازهای هر کسب و کاری متفاوت است. برای نمونه می‌توان سایت را به صورت اختصاصی و طبق درخواست مشتری تهیه کرده و یک طراحی سایت حرفه‌ای داشت. گزینه دیگر استفاده از قالب آماده است که توسط تیم متخصص و با تجربه کارا آی‌تی از قبل طراحی شده و به وسیله آن می‌توان با هزینه کمتر صاحب سایت شد.

انتخاب هاست و دامنه

جهت طراحی سایت در تهرانپارس نیاز دارید تا فضای ذخیره اطلاعات سایت خود را مشخص کرده و هم‌چنین نام و آدرس سایت را تعیین نمایید. بنابراین باید هاست و دامنه خریداری کنید. برای آشنایی بیشتر با معیارهای انتخاب هاست و دامنه مقاله دامنه و منابع مورد نیاز حتما دنبال کنید.

سئو در طراحی سایت تهرانپارس

پس از طراحی سایت در تهرانپارس قرار گرفتن در رتبه‌های برتر نتایج جست و جوی گوگل از دغدغه‌های همیشگی کارفرمایان به شمار می‌رود. در این راستا جهت تثبیت جایگاه خود در میان رقبا نیاز است تا اصول سئو را در سایت پیاده سازی کنید. از جمله افزایش سرعت سایت، تولید محتوای اصولی و کاربردی، طراحی سایت ریسپانسیو و …

طراحی اپلیکیشن در تهرانپارس

از جمله مهم‌ترین مزایای طراحی اپلیکیشن آن است که می‌توانید تعامل بیشتری با مشتریان خود داشته باشید. زیرا موبایل‌های هوشمند همواره در دسترس افراد هستند و استفاده از اپلیکیشن‌ها سهولت بیشتری برای کاربران ایجاد می‌کند.

مزایای طراحی سایت در تهرانپارس با فراکارانت چیست؟

مشاوره تخصصی

قبل از شروع طراحی سایت لازم است فکر کنید به چه امکاناتی در سایت خود نیاز دارید، چه ظاهر و گرافیکی مناسب سایت شما است، چه بودجه‌ای را جهت طراحی و پشتیبانی از سایت خود می‌توانید اختصاص دهید، چگونه در فضای دیجیتال تبلیغات کنید و… اگر زمان یا دانش کافی در این باره ندارید، می‌توانید از مشاوره تخصصی فراکارانت استفاده نمایید. این مجموعه با بررسی اهداف و استراتژی کسب و کار شما، نیازها و علایق مشتریان، تحلیل رفتار رقبا و … امکانات و فرآیندهای مورد نیاز سایت شما را با هزینه بهینه تعیین خواهد کرد.

 آموزش مدیریت محتوای سایت

آموزش‌های کامل جهت مدیریت محتوای سایت به صورت آموزش‌حضوری، کارگاه پرسش و پاسخ و فیلم‌های آموزشی همواره در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت.

ارائه پشتیبانی قوی

پس از اتمام پروژه طراحی سایت مجموعه فراکارانت با ارائه خدمات پشتیبانی قوی به همراه گارانتی‌های ویژه همراه مشتریان است. در این صورت می‌توانید سایت خود را همواره به روز نگه دارید، امنیت آن را حفظ کنید و مشکلات سایت را در کوتاه‌ترین زمان حل کنید.

پیشنهاد می‌شود مقالات زیر را نیز مطالعه کنید

صفر تا صد طراحی سایت

سوالاتی که باید از شرکت طراحی سایت پرسید

انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت

کلمات کلیدی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روابط عمومی 17 مرداد 1400


whatsapp

برای طراحی سایت نیاز به کمک دارید؟

closewhatsapp
onewhatsapp

سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه طراحی سایت و سئو مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.

فهرست