طراحی سایت تاسیساتی

اهمیت طراحی سایت تاسیساتی چیست؟

با طراحی سایت تاسیساتی می‌توانید به صورت مستقیم با مخاطبین مورد نظر خود ارتباط برقرار کرده و محصولات و خدمات خود را به آن‌ها معرفی نمایید. شرکت‌های تاسیساتی عموما اقدام به فروش تجهیزات تاسیساتی می‌کنند. دسته‌ای دیگر نیز به ارائه خدمات جهت نصب این تجهیزات می‌پردازند. با طراحی سایت بهترین فرصت به وجود می‌آید تا با حذف محدودیت مکان و زمان با مشتریان بالقوه خود ارتباط برقرار کرده و با معرفی محصولات و خدمات، آن‌‌ها را تبدیل به مشتریان واقعی خود کنید. اما چه امکاناتی را باید در سایت خود لحاظ کنید؟

طراحی سایت تاسیسات

امکانات طراحی سایت تاسیساتی چیست؟

طراحی صفحه درباره ما

با ایجاد صفحه درباره ما در طراحی سایت تاسیساتی خود را به طور کامل به کاربران معرفی کرده و اعتماد آن‌ها را به سمت خود جلب کنید. درج اطلاعاتی چون سال تاسیس، رزومه کاری، معرفی موسسین، گواهی‌ها و مجوزها، اهداف و مزایا و … ضروری به شمار می‌رود.

طراحی صفحه تماس با ما

ایجاد صفحه تماس با ما در طراحی سایت تاسیساتی اطلاعاتی همچون شماره تماس، آدرس و نقشه گوگل مپ را دراختیار کاربران می‌گذارد. طراحی چنین بخشی جهت دسترسی مشتری به شما ضروری به شمار می‌رود.

دسته بندی و معرفی محصولات و خدمات

در طراحی سایت تاسیساتی در منوی سایت، انواع خدمات و محصولات را در یک چیدمان مشخص به کاربر ارائه کنید. سپس به هر یک صفحه‌ای جداگانه اختصاص دهید. برای محصولات تصایر با کیفیت تهیه کرده و مشخصات آن را به طور کامل در اختیار کاربر قرار دهید. هم‌چنین در صورت ارائه خدمات، شرایط و نحوه خدمات رسانی را به کاربر اعلام کنید.

استفاده از امکاناتی چون سیستم جست و جو جهت دستیابی مستقیم به محصولات، فیلتر محصولات بر اساس ویژگی‌های مختلف همچون قیمت، برند و… جهت ارائه دسته بندی دلخواه مشتری و سیستم مقایسه محصولات می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد.

فروش آنلاین و رزرو آنلاین

با ایجاد سیستم رزرواسیون آنلاین، کاربر می‌تواند زمان و مکان ارائه خدمات را ثبت نماید. هم‌چنین پیامک یا ایمیل جهت تایید به او ارسال می‌گردد. جهت فروش محصولات نیز می‌توان فروشگاه آنلاین ایجاد کرد و با ارائه امکاناتی چون افزودن محصول به سبد خرید، راه اندازی درگاه پرداخت آنلاین، صدور فاکتور خرید، هماهنگی زمان و روش ارسال کالا، پیگیری وضعیت سفارش و… محصول را به فروش رساند.

مشاوره و پشتیبانی آنلاین

با ایجاد صفحه مشاوره و پشتیبانی آنلاین در طراحی سایت تاسیساتی می‌توانید دسترسی خود را با مشتریان حفظ کرده و رضایت آن‌ها را جلب کنید. در این صورت می‌توانید مشتریان وفادار پیدا کنید. استفاده از سیستم چت آنلاین و ارسال تیکت توصیه می‌گردد.

طراحی سایت تاسیساتی با فراکارانت

مجموعه فراکارانت فعالیت خود را از سال 1377 آغاز کرده است. این مجموعه با ارائه خدمات در حوزه طراحی سایت تاسیساتی، طراحی اپلیکیشن، تهیه هاست و دامنه، سئو سایت، دیجیتال مارکتینگ، پشتیبانی سایت و مشاوره کسب و کار آنلاین همراه شما مشتریان عزیز است. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ادامه ما را دنبال کنید.

مقالات پیشنهادی

صفر تا صد طراحی سایت

راهنمای انتخاب هاست

تولید محتوای اوریجینال

آنالیز سایت به همراه ارائه بسته سئو

کلمات کلیدی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روابط عمومی 18 مرداد 1400


whatsapp

برای طراحی سایت نیاز به کمک دارید؟

closewhatsapp
onewhatsapp

سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه طراحی سایت و سئو مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.

فهرست