طراحی سایت استخر و ماساژ

اهمیت طراحی سایت استخر و ماساژ چیست؟

با طراحی سایت استخر و ماساژ می‌توان به صورت مستقیم به مشتریان بالقوه دسترسی پیدا کرد و از طریق سایت خدمات استخر را به آن‌ها معرفی کرد و به فروش رساند. در واقع شما هرگونه محدودیت در برقراری ارتباط با مشتری را حذف خواهید نمود و این قابلیت را می‌یابید تا با حفظ تعامل، مشتریان وفادار پیدا کنید. از سوی دیگر با ایجاد اتوماسیون، بلیت‌ها و نوبت‌ها را به صورت آنلاین ثبت کرده و در زمانی مشخص، پاسخ گوی تعداد بیشتری از مشتریان خواهید بود. اما چه امکاناتی را می‌توانید در سایت قرار دهید؟

طراحی سایت استخر

امکانات طراحی سایت استخر و ماساژ چیست؟

طراحی صفحه معرفی استخر

با ایجاد صفحه درباره ما در طراحی سایت استخر و ماساژ انواع خدمات و مزایای خود را به کاربران معرفی کنید. استفاده از محتوای تصویری و ویدئویی جهت نمایش امکانات و تجهیزات استخر و سالن ماساژ اثرگذاری بالایی در معرفی و جذب مخاطبین خواهد داشت.

طراحی صفحه گالری تصاویر

همان طور که گفته شد تولید محتوای جذاب و با کیفیت و ایجاد گالری تصاویر و ویدئو از استخر می‌تواند مخاطبین را سریع‌تر به مشتریان واقعی شما تبدیل کند.

طراحی صفحه تماس با ما

اشتراک گذاری شماره تلفن، آدرس، نقشه گوگل مپ و سایر اطلاعات تماس را در طراحی سایت استخر و ماساژ با ایجاد صفحه تماس با ما انجام دهید. هم‌چنین جهت دسترسی بیشتر می‌توانید از سیستم چت آنلاین جهت ارائه پشتیبانی قوی استفاده کنید.

طراحی صفحه برنامه زمانی استخر

در منوی سایت خود می‌توانید یک بخش را به معرفی برنامه زمانی استخر اختصاص دهید. سپس برنامه زمانی را برای سانس بانوان، آقایان، آموزشی، آزاد و… دسته بندی کرده و در اختیار کاربر بگذارید.

خرید آنلاین بلیت استخر

در طراحی سایت استخر و ماساژ می‌توانید امکان رزرو و خرید آنلاین سانس‌های موجود را ایجاد کنید. هم‌چنین برای کلاس‌هاس آموزشی نیز می‌توان از قابلیت ثبت نام آنلاین استفاده نمود. در این راستا سیستم ثبت سفارش آنلاین، صدور بلیت آنلاین، راه‌اندازی درگاه پرداخت، ارسال ایمیل یا پیامک تایید رزرو و… را می‌توان ایجاد کرد.

یک مدل کسب و کار در این حوزه، فروش بلیط سایر استخرها است. در واقع می‌توانید بلیت سایر استخرها را آنلاین به فروش برسانید. در این راستا ایجاد دسته‌بندی‌ بر اساس استان، محله، روباز و سربسته بودن و… توصیه می‌گردد. هم‌چنین جهت معرفی بیشتر می‌توان برای هر یک از استخرها صفحه‌ای طراحی کرد و آن‌ها را معرفی نمود.

تولید محتوا

تولید محتوا آموزشی در حوزه شنا و ماساژ در طراحی سایت استخر و ماساژ می‌تواند مخاطبین زیادی را به سمت سایت جذب کند. اما باید توجه داشت که محتوا کاربردی و به روز باشد. استفاده از ویدئو‌ها و تصاویر باکیفیت حتما توصیه می‌گردد.

پیشنهادهای ویژه

ارائه کمپین‌های دیجیتال مارکتینگ مانند کد تخفیف، بلیت‌های ارزان‌تر در بازه زمانی محدود و… نقش مهمی در افزایش مشتریان شما خواهد داشت.

طراحی صفحه همکاری با ما

جهت استخدام مربی، نجات غریق، کادر اداری و… می‌توان در طراحی سایت استخر و ماساژ صفحه همکاری با ما را ایجاد کرد. با تهیه فرم آنلاین، اطلاعات مورد نیاز را از کارجویان دریافت کرده و در اسرع وقت با آن‌ها ارتباط برقرار کنید.

طراحی سایت استخر و ماساژ با فراکارانت

در طراحی سایت استخر و ماساژ با فراکارانت از خدمات زیادی بهره‌مند خواهید شد. از جمله…

مشاوره تخصصی قبل از طراحی سایت جهت تعیین امکانات و فرآیندهای مورد نیاز سایت با صرف هزینه بهینه.

بهره‌مندی از خدمات ثبت دامنه و هاست مطابق با نیازهای سایت

بهره‌مندی از خدمات پشتیبانی سایت

بهره‌مندی از خدمات سئو و دیجیتال مارکتینگ

و…

این مجموعه از سال ۱۳۷۷ فعالیت خود را آغاز کرده و تجربیات و تخصص خود را در زمینه طراحی سایت استخر و ماساژ با شما عزیزان به اشتراک خواهد گذاشت.

کلمات کلیدی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روابط عمومی 17 مرداد 1400


whatsapp

برای طراحی سایت نیاز به کمک دارید؟

closewhatsapp
onewhatsapp

سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه طراحی سایت و سئو مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.

فهرست