طراحی سایت آسایشگاه سالمندان

مزایای طراحی سایت آسایشگاه سالمندان چیست؟

حضور انواع کسب و کارها در فضای مجازی موجب می‌شوند بتوانند آسان‌تر و سریع‌تر به مخاطبین هدف خود دسترسی پیدا کنند. بنابراین زمان دسترسی و پاسخ‌‌گویی به مشتریان کوتاه‌تر شده و درنتیجه تعداد مشتریان افزایش خواهد داشت. در واقع یکی از دلایل اصلی این موضوع حذف محدودیت مکان و زمان در برقراری ارتباط با مشتریان است. بنابراین طراحی سایت آسایشگاه سالمندان به شما کمک می‌کند خدمات خود را به طور کامل معرفی کرده و در دسترس مخاطبین هدف بگذارید. از سوی دیگر مجبور به پرداخت هزینه‌های گزاف جهت تبلیغات و بازاریابی سالمندان خود نخواهید بود. زیرا مستقیما به مشتریان بالقوه دسترسی پیدا کرده و خدمات خود را به آن‌ها معرفی خوهاید نمود. در ادامه با مهم‌ترین امکانات طراحی سایت آسایشگاه سالمندان آشنا شوید.

 

 

طراحی سایت سالمندان

امکانات طراحی سایت آسایشگاه سالمندان چیست؟

معرفی خانه سالمندان

با ایجاد صفحه درباره ما در طراحی سایت آسایشگاه سالمندان می‌توانید خود را به طور کامل به به کاربران معرفی کنید. اطلاعاتی همچون سال تاسیس، معرفی موسسین آسایشگاه، اهداف و چشم‌اندازها، مزایا و… را در اختیار آن‌ها قرار خواهید داد.

اشتراک گذاری اطلاعات تماس

با طراحی صفحه تماس با ما می‌توان اطلاعات تماس همچون شماره تماس، آدرس سالمندان، نقشه گوگل مپ، لینک شبکه‌های اجتماعی که در آن حضور دارید و… را در اختیار کاربران گذاشت. در این صورت همواره امکان برقراری تعامل با آن‌ها را خواهید داشت.

معرفی کارکنان آسایشگاه

جهت جلب اعتماد و معرفی بیشتر آسایشگاه خود به کاربران می‌توانید یک بخش از سایت را به معرفی کارکنان سالمندان اختصاص داده و رزومه آن‌ها را در سایت قرار دهید.

معرفی خدمات

انواع خدمات آسایشگاه را با یک چیدمان اصولی در منوی سایت دسته بندی کرده و در اختیار کاربران بگذارد. برای نمونه خدمات درمانی، تجهیزات پزشکی، خدمات تفریحی و گردشگری و… سپس برای هر یک از خدمات صفحه‌ای جداگانه طراحی شده و مشخصات و ویژگی‌های آن به کاربر اطلاع رسانی می‌شود. استفاده از انواع محتوای تصویری و ویدئویی در این بخش می‌تواند اثرگذاری بسیار بالایی ایجاد کند. هم‌چنین در صفحه اصلی سایت می‌توان اسلایدشو طراحی کرده و تصاویر باکیفیت از آسایشگاه و انواع رویدادها قرار داد.

گالری تصاویر

با ایجاد گالری تصاویر در طراحی سایت آسایشگاه سالمندان می‌توان با استفاده از محتوای تصویری و ویدئویی انواع خدمات و تجهیزات درون آسایشگاه را به کاربران معرفی کرد.

مقالات

در حوزه نگه داری و مراقبت از سالمندان مقالات بسیار کاربردی و جذاب می‌توان تولید نمود که پاسخ‌گوی نیاز مخاطبین این حوزه باشد. در این راستا نیاز است حتما اصول تولیدمحتوای جذاب را در سایت خود پیاده سازی کنید.

سوالات متداول

با توجه به آن که بسیاری از کاربران سوالات مشابهی در حوزه نگه‌داری از سالمندان خود در آسایشگاه دارند، می‌توان یک بخش را در طراحی سایت آسایشگاه سالمندان به طرح سوالات متداول و پاسخ‌گویی به آن‌ها اختصاص داد.

مشاوره آنلاین

با ارائه سیستم مشاوره آنلاین و بهره مندی از امکاناتی چون چت آنلاین، نظرسنجی مشتریان و… می‌توانید مستقیما با کاربران در سایت ارتباط برقرار کرده و پاسخ‌گوی نیاز آن‌ها باشید.

طراحی سایت آسایشگاه سالمندان با فراکارانت

در کنار طراحی سایت آسایشگاه سالمندان باید به موارد بسیار دیگری توجه داشت تا بتوان به موفقیت دست یافت. از جمله نیازسنجی دقیق جهت تشخیص امکانات و فرآیندهای مورد نیاز سایت قبل از آغاز طراحی سایت، انتخاب رابط کاربری و تجربه کاربری اصولی و متناسب با اهداف آسایشگاه، انتخاب هاست و دامنه باکیفیت، سئو سایت جهت قرار گیری در رتبه‌های برتر نتایج جست و جوی گوگل در حوزه سالمندان و آسایشگاه، طراحی سایت ریسپانسیو جهت نمایش صحیح صفحات سایت در موبایل، به روز رسانی سایت، پشتیبانی سایت و … مجموعه فراکارانت با بیش از دو دهه سابقه آماده است تجربیات خود را در حوزه طراحی سایت آسایشگاه سالمندان و انواع خدمات مرتبط با آن در اختیار شما عزیزان بگذارد.

مقالات پیشنهادی

آنالیز سایت به همراه ارائه بسته سئو

دامنه و منابع مورد نیاز

خدمات پشتیبانی سایت

کلمات کلیدی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روابط عمومی 17 مرداد 1400


whatsapp

برای طراحی سایت نیاز به کمک دارید؟

closewhatsapp
onewhatsapp

سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه طراحی سایت و سئو مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.

فهرست