سفارش طراحی سایت فروشگاه اینترنتی

موضوع : اقدامات مهم برای سفارش طراحی سایت فروشگاهی
دسته ها : [php_everywhere]

 

مدت لازم برای مطالعه : [6 دقیقه]

 

هدف : با مطالعه این مطلب یک سفارش دهنده با موارد مهمی که قبل یا هنگام سفارش طراحی سایت فروشگاهی باید به آن توجه کند آشنا می شود.

 

چند توصیه مهم در سفارش طراحی سایت فروشگاهی

توصیه اول- نیازهای خود را لیست کنید

قبل از سفارش طراحی سایت فروشگاهی، خدمات و درخواست‌های مورد نظر خود و نیازهای فروشگاه را لیست کنید و با جزئیات به طراح سایت ارایه دهید. حتماً  از درخواست‌هایی مانند سفارش سایت مشابه و سایت های دیگر پرهیز کنید. درست است که سایت‌های رقیب شما حتما در مراحل طراحی باید مورد بررسی قرار گیرند. اما این اشتباه بزرگی است که بخواهید امکانات را برای صرفه جویی در هزینه و زمان خود با خواسته و امکانات سایت مشابه در نظر بگیرید. شاید این اقدام  به نظر یک ساده سازی به نظر آید ولی می‌تواند مشکلات زیادی را در آینده، هنگام طراحی برای شما به همراه داشته باشد.

دلیل اصلی این موضوع را می‌توان تفاوت در اهداف و استراتژی‌های کسب و کار دانست. هر سایتی برای خود اهداف مشخصی دارد و طبق آن امکانات و فرآیندهای مشخصی را تعریف می‌کند. لزوما همان امکانات و فرآیندها به کار شما نخواهد آمد و پاسخ‌گوی نیاز شما نخواهد بود. درنهایت هزینه اضافی بدون بازدهی برجای خواهد گذاشت.

توصیه دوم-مقدار امکانات لازم در سفارش طراحی سایت فروشگاهی را مشخص کنید

نکته مهم دیگری که باید در نظر داشته باشید:

اضافه تر از نیاز شش ماه آینده خود، از طراح سایت درخواست نکنید. هر امکانی اگر قرار باشد به طور جدی اجرا شود برای شما هزینه ایجاد خواهد کرد .

بهتر است در ابتدا امکاناتی را دریافت کنید که بتوانید در لحظه از آن استفاده کرده و در شش ماه آینده مصرف داشته باشد . در ادامه بسیار خوب است که با به روز رسانی‌های مستمر بتوانید امکانات خود را به تدریج بر اساس نیاز و علایق مشتریان افزایش دهید.

online shop

توصیه سوم- شرکت طراحی سایت معتبر انتخاب کنید

حتما با شرکت مجری طراحی سایت جلسه حضوری بگذارید. به شما توصیه می‌شود زمان گذاشته و به شرکت طراحی سایت خود مراجعه کنید. فضای شرکت طراحی سایت خود را ببینید و از آن‌ها بخواهید که جلسه آموزش حضوری را مد نظر داشته باشند. حتی اگر خود درباره تهیه لیست خدمات و نیازهای سایت، تخصص ندارید، از مشاوره فرد با تجربه و متخصص بهره‌مند شوید

نکته بسیار مهم دیگر تاکید بر روی گارانتی و پشتیبانی می‌باشد. زیرا پس از طراحی سایت به روزرسانی و ارتقا سایت همواره باید در اولویت شما قرار گیرد.

جلسه طراحی سایت حضوری می‌تواند تعیین کننده این موضوع باشد که کار برون‌سپاری نمی‌شود و به دست افراد متخصص درون شرکت سپرده می‌شود. ذات این واگذاری مشکلی ندارد اما شرکت باید توانایی حل مسئله را در مراحل مختلف طراحی داشته باشد.

سوابق شرکت، مجوزها، برند شرکت، نظرهایی که در گذشته در مورد شرکت گفته شده است را حتما لحاظ کنید. کلاس و سطح شرکت را حتماً مورد بررسی خود قرار دهید و ببینید که چه میزان برای برند و آبروی خود ارزش قائل است  و چه میزان درون بازار برای آن شرکت ارزش و احترام وجود دارد.

توصیه چهارم-قرارداد سفارش طراحی سایت فروشگاهی

نکته بسیار مهمی که حتما باید لحاظ کنید، شفافیت در قرارداد است. حتما و حتما جزئیات را در قرارداد خود بنویسید.

هر چند به نظر می‌رسد ننوشتن جزئیات بتواند به شما در آینده کمک کند که موارد بیشتری از شرکت طراحی سایت خود تحویل بگیرید! ولی در عمل این به ضرر دو طرف خواهد بود .

این  موضوع شاید باعث شود طراح سایت بتواند با استفاده از کلی نویسی و کلی گویی هر امکانی را با هر سطحی به عنوان خدماتی که باید به شما ارائه می‌کرده، تحویل دهد.

به همین دلیل توصیه می‌شود جزئیات کامل را در قرارداد خود لحاظ کرده تا تکلیف کاملا روشن باشد. شرکت طراحی سایت برای طراحی فروشگاه شما چه مواردی را باید انجام داده و به شما تحویل دهد.

مجموعه فراکارانت با 21سال تجربه در حوزه طراحی سایت آماده به اشتراک گذاری تجربیات با شما است. جهت مشاوره بیشتر به لینک سقارش طراحی سایت فروشگاهی مراجعه کنید و یا با شماره تماس ۲۳۰۸۷ ۲۱ (۹۸+) تماس حاصل فرمائید.

کلمات کلیدی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روابط عمومی 18 مرداد 1400


whatsapp

برای طراحی سایت نیاز به کمک دارید؟

closewhatsapp
onewhatsapp

سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه طراحی سایت و سئو مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.

فهرست