طراحی سایت وکلا

با توجه به رشد علم تکنولوژی در سال های اخیر،  ارائه آنلاین خدمات طرفدار بسیاری پیدا کرده است و در این راستا صاحبان کسب و کار جهت ارائه آنلاین خدمات و ورود به فضای وب، اقدام به طراحی سایت کرده اند. در این بین موسسات حقوقی جهت جذب مشتری برای وکلای خود اقدام به طراحی سایت وکلا کرده اند.طراحی سایت وکلا نوع دیگر طراحی سایت شرکتی است. 

شرکت کاراایتی یک تیم طراحی سایت جوان و باتجربه جهت طراحی سایت وکالت و انواع طراحی سایت دارد.

نمونه کارها

اهمیت طراحی سایت وکلا چیست؟

مسائل حقوقی امروزه دامنه وسیعی یافته‌اند. لیکن هنوز توجه وکلا به این مخزن عظیم مشتری به طور جدی جلب نشده و معدود حقوقدان ها و وکیل‌هایی هستند که از ابزار طراحی سایت وکلا و وکالت برای خود بهره برده و در این میان حجم قابل توجهی از بازار را به خود معطوف داشته اند. همه میدانیم که امروزه اولین راه حل برای هر مشکلی مراجعه به اینترنت است. در خصوص انواع مشکلات حقوقی و پاسخ به سوالات حقوقی نیز اولین گام برای ایجاد ارتباط و یافتن وکیل مناسب برای پرونده است.

از جمله اهمیت و مزایای طراحی سایت وکلا:

طراحی سایت موسسه حقوقی

Website design for law firm

موسسه حقوقی یک واسط میان وکیل و موکل می باشد. موسسات حقوقی با وکلا قرار داد بسته و باعث جذب مشتری می شوند. موسسه حقوقی امور حقوقی و وکالت موکل ها و وکلا را مدیریت می کند. طراحی سایت موسسه حقوقی علاوه بر ارائه خدمات آنلاین به کاربران و جذب موکل، بر جذب وکلای بیشتر نیز موثر است. شرکت کاراایتی خدمات طراحی سایت وکلا و موسسات حقوقی با هزینه ای بسیار مناسب انجام می دهد. جهت دریافت مشاوره و اطلاع از هزینه بر روی لینک های زیر کلیک کنید.

مزایای طراحی سایت وکلا

b48aa182504045.5d1f3edd86a50

1.معرفی وکیل در طراحی سایت وکلا

وکلا با طراحی سایت وکلا و وکالت، چه به صورت ساده چه به صورت حرفه ای، به طور کامل خود را معرفی نموده و امکان آشنایی با روند کار را برای مخاطبان ایجاد می‌نماید. از این طریق مخاطبان با رزومه کاری شما آشنا شده و می توانند به شما مراجعه نمایند.

2.معرفی خدمات

انواع خدماتی که در حوزه ‌های مختلف وکالت ارائه می‌دهید را دسته بندی کرده و جهت آشنایی بیشتر مشخصات و ویژگی‌های خدمات را به کاربر ارائه کنید. هم‌چنین می‌توانید انواع قوانین و بخش‌نامه‌های مورد نیاز کابران را در سایت بارگذاری کرده و در اختیار آن‌ها قرار دهید.

3.تهیه اخبار و محتوای حوزه وکالت

تهیه اخبار و اطلاعیه‌های به روز در حوزه وکالت و انواع قوانین، تهیه محتوای کاربردی طبق پرسش‌ها و نیازهای کاربران می‌تواند مخاطبین زیادی را به سمت سایت شما روانه کند.

4.پرسش و پاسخ

بخش دیگری که مورد توجه است و امکان افزایش مخاطب را به طور جدی فراهم می‌سازد پاسخ به سوالات است که از طریق بکارگیری بخش پرسش و پاسخ، مقالات و تالارهای گفتگو در طراحی سایت این موضوع مدیریت می‌گردد.

5.رزرو آنلاین

با ایجاد سیستم رزرواسیون آنلاین، مشتری می‌تواند نوبت مشاوره خود را از بین زمان‌های موجود در سایت ثبت کند. هم‌چنین می‌توانید از طریق ایمیل پا پیامک تایید رزرو را اطلاع رسانی کنید.

طراحی سایت وکلا برای چه کسب و کاری مناسب است؟

همانطور که پیشتر گفته شد طراحی سایت وکلا نوعی طراحی سایت شرکتی است. این نوع طراحی سایت برای تمامی دفاتر حقوقی از جمله موسسات حقوقی و برای وکلایی که دفتری جداگانه دارند؛ بسیار مناسب است. حتی برای وکیلی که دفتر مشخص ندارد؛ ولی تمایل به معرفی و برندینگ دارد؛ بسیار مناسب است.

نکته مهم در کنار طراحی سایت وکلا، سئو و بهینه سازی سایت برای قرار گرفتن در رتبه های برتر گوگل می باشد. شرکت فورس یکی از شرکت های زیر مجموعه هلدینگ فراکارانت خدمات سئو را ارائه می دهد.

مجموعه امکانات طراحی سایت وکلا

Lawyers website design

ویژگی های طراحی سایت مشاوره حقوقی

خدمات شرکت فراکارانت در زمینه طراحی سایت وکالت:

مراحل طراحی سایت در کاراایتی

شرکت طراحی وب سایت

سوالات متداول طراحی سایت وکالت

زمان استاندارد و معمول طراحی سایت وکلا بین 12 روز تا 30 روز می باشد. زمان دقیق آن به ویژگی ها و امکانات درخواستی بستگی دارد.

 

پس از اتمام و تحویل وبسایت توسط تیم کاراایتی، تا یکسال پشتیبانی رایگان دارید. پس از پایان آن در صورت رضایت می توانید پشتیبانی خود را تمدید کنید.

باید با تیم مشاوره کاراایتی تماس بگیرید و ویژگی ها و امکانات درخواستی خود را بیان کنید. پس از آن یک مشاوره تخصصی رایگان به شما داده شده و در نهایت بهترین بسته طراحی سایت را به شما پیشنهاد می شود.

02123087

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روابط عمومی 5 مرداد 1401


whatsapp

برای طراحی سایت نیاز به کمک دارید؟

closewhatsapp
onewhatsapp

سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه طراحی سایت و سئو مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.

فهرست