طراحی سایت مجله اینترنتی

اهمیت طراحی سایت مجله اینترنتی چیست؟

خواندن مجلات یکی از سرگرمی‌ها و حتی وابستگی‌های بسیاری از افراد به شمار می‌رود. پوشش خبرهای جذاب و متنوع از ملزومات جلب نظر مخاطبان است. در این راستا استفاده از فضای اینترنت و راه اندازی یک سایت جهت ایجاد دسترسی به نسخه الکترونیکی مجلات استقبال خوب مخاطبان را به همراه دارد. جلوگیری از انباشتگی مجلات در کتابخانه شخصی خوانندگان و امکان دسترسی آسان و لحظه‌ای، از دلایل استقبال کاربران از این سایت‌ها است. علاوه بر این صرفه جویی در هزینه‌های چاپ و مصرف کاغذ، کاهش هزینه‌های ارسال و کاهش تردد در شهر از دیگر مزایای طراحی سایت مجله اینترنتی است.

امکانات طراحی سایت مجله اینترنتی چیست؟

در طراحی سایت مجله اینترنتی در بخش درباره مجله به معرفی گروه تحریریه, سوابق و اطلاعات تماس پرداخته می‌شود. پیاده سازی بخش دسته بندی مطالب یکی از مهمترین بخش‌ها در طراحی سایت مجله اینترنتی است. یک دسته بندی منسجم و مناسب از مطالب می‌تواند بازدیدکنندگان را به کاربران همیشگی سایت تبدیل کند. بخش آرشیو در طراحی سایت مجله اینترنتی امکان دسترسی به مطالب گذشته را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. طراحی بخشی برای دانلود نسخه پی دی اف و امکان چاپ می‌تواند بخشی مفید برای افرادی باشد که صفحات چاپ شده را برای ارائه و ارجاع لازم دارند.

بخش ثبت نام و خرید اینترنتی اشتراک از دیگر بخش‌های طراحی سایت مجله اینترنتی است. راه اندازی بخش نظرسنجی و امکان درج امتیاز برای مطالب از دیگر بخش‌های ضروری در طراحی سایت مجله اینترنتی به شمار می‌رود. تجزیه و تحلیل نظرات کاربران اطلاعات خوبی از علایق و نیازهای افراد برای تهیه مطالب بعدی در اختیار گروه می‌گذارد. بخش گالری تصاویر با امکان طراحی مجله به صورت سه بعدی و همچنین جست و جوی محتوا از دیگر قسمت‌هایی است که می‌تواند در طراحی سایت مجله اینترنتی در نظر گرفته شود.

 

طراحی سایت مجله اینترنتی

 

برخی صفحاتی که در طراحی سایت مجله اینترنتی وجود دارد:

۱- معرفی
۲- دسته بندی مطالب در منو
۳- آرشیو نسخه‌های قبلی
۴- دانلود و چاپ
۵- ثبت نام آنلاین و خرید اشتراک
۶- نظرسنجی
۷- گالری تصاویر
۸- جست و جو

 برای کسب اطلاعات بیشتر و یا مشاوره با همکاران ما  تماس بگیرید.

 

بسته طراحی وب سایت اطلاع رسانی ۱

بسته طراحی سایت اطلاع رسانی ۲     

بسته طراحی وب سایت اطلاع رسانی ۳

بسته طراحی سایت اطلاع رسانی انتخابی                       

 

 

جهت آشنایی بیشتر با خدمات و محصولات فراکارانت مشاهده  صفحات زیر توصیه شده است…

 

مقایسه پلانهای خدمات و محصولات فراکارانت         نمونه کارهای طراحی سایت      مقالات خدمات دیجیتال مارکتینگ        مشخصات خدمات و محصولات فراکارانت

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روابط عمومی 23 اسفند 1400


whatsapp

برای طراحی سایت نیاز به کمک دارید؟

closewhatsapp
onewhatsapp

سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه طراحی سایت و سئو مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.

فهرست