طراحی سایت ساختمانی

اهمیت طراحی سایت ساختمانی چیست؟

پروژه‌های مسکونی و تجاری بزرگ، ساخت و سازها و نوسازی بافت‌های فرسوده در شرکت‌های ساختمانی برنامه ریزی، طراحی و اجرا می شوند. با توجه به حجم بالای ساخت و ساز در سراسر کشور و تعدد شرکت‌های ساختمانی با استفاده هوشمندانه از فضای اینترنت می‌توان برنامه‌های مفید و سودآور را طرح ریزی کرد. طراحی سایت ساختمانی یکی از اولین اقداماتی است که می‌توان برای ورود به فضای رقابت انجام داد.

امکانات طراحی سایت ساختمانی چیست؟

در طراحی سایت ساختمانی بخشی برای معرفی سوابق شرکت، مهندسان و پرسنل اجرا می شود. راه اندازی بخش پروژه‌ها از بخش‌های اختصاصی در طراحی سایت ساختمانی است که نام و ویژگی‌های پروژه های شرکت در این بخش عنوان می‌گردد.

علاوه بر این، ظرفیت برندسازی مجتمع‌ها، برج‌ها و ساختمان‌های تجاری با هدف فروش و واگذاری نیز در این بخش وجود دارد. برای اطلاع رسانی و مشاوره درباره شرایط فروش و واگذاری می‌توان بخش مشاوره را در طراحی سایت ساختمانی پیاده سازی کرد.

در بخش همکاران در طراحی سایت ساختمانی به معرفی پیمانکاران و شرکت‌های همکار پرداخته می‌شود. همچنین می‌توان در این بخش از طراحی سایت ساختمانی صفحه‌ای را برای پیشنهادات همکاری در نظر گرفت.

لحاظ کردن بخش نظرسنجی و ارتباط با کاربران در طراحی سایت ساختمانی از بخش‌های لازم جهت آگاهی از نظرات، پیشنهادات و میزان رضایت مشتریان است. راه اندازی بخش مقالات شامل مقالاتی مرتبط با مسایل فنی و حقوقی مربوط به ساخت و ساز علاوه بر بالا بردن آگاهی کاربران بازدید از سایت را بالا می‌برد.

بخش گالری تصاویر در طراحی سایت ساختمانی از بخش‌هایی است که با قرار دادن فیلم‌ها و عکس‌های حرفه ای در زمینه ساخت و ساز قابلیت تبدیل کاربران به مشتریان شرکت را دارد.

در بخش اخبار و آیین نامه‌ها در طراحی سایت ساختمانی می‌توان آخرین خبرهای مربوط به حوزه ساخت و ساز و آیین نامه‌های کاربردی مرتبط را قرار داد. در بخش ارتباط با ما اطلاعات تماس و نقشه مکان شرکت روی گوگل مپ نمایش داده می‌شود.

طراحی سایت ساختمانی

 

برخی صفحاتی که در طراحی سایت ساختمانی وجود دارند:

۱- معرفی
۲- پروژه‌ها
۳- مشاوره و فروش
۴- همکاران
۵- نظرسنجی و ارتباط با کاربران
۶- مقالات
۷- گالری تصاویر
۸- اخبار و آیین نامه‌ها
۹- ارتباط با ما

همچنین می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و یا مشاوره با همکاران ما  تماس بگیرید.   

 

 

صفر تا صد راه اندازی سایت و طراحی سایت

سوالاتی که باید از شرکت طراحی سایت بپرسید

بسته طراحی وب سایت اطلاع رسانی ۱

بسته طراحی وب سایت اطلاع رسانی ۲     

بسته طراحی وب سایت اطلاع رسانی ۳

بسته طراحی سایت اطلاع رسانی انتخابی                       

 

 

جهت آشنایی بیشتر با خدمات و محصولات فراکارانت مشاهده صفحات زیر توصیه شده است…

 

مقایسه پلانهای خدمات و محصولات فراکارانت                  نمونه کارهای طراحی وب سایت                  مقالات خدمات دیجیتال مارکتینگ               مشخصات خدمات و محصولات فراکارانت  

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روابط عمومی 5 مرداد 1401


whatsapp

برای طراحی سایت نیاز به کمک دارید؟

closewhatsapp
onewhatsapp

سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه طراحی سایت و سئو مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.

فهرست