طراحی سایت ظروف

اهمیت طراحی سایت ظروف چیست؟

فروشگاه‌ها، کارگاه‌ها و کارخانه‌های بسیاری در زمینه ساخت و فروش انواع ظروف کریستال، بلور،چینی، سفالی، مسی و… فعالیت دارند. طراحی سایت ظروف به هر یک از این کسب و کارها کمک می‌کند تا بتوانند با صرف کم‌ترین هزینه به مخاطبین هدف خود دسترسی پیدا کرده و محصولات خود را به آن‌ها معرفی کنند. در صورت طراحی یک سایت اصولی و حرفه‌ای قادر خواهید بود مخاطبین را به سمت خود جذب کرده و ترغیب به خرید نمایید.

مزیت اصلی حضور کسب و کار شما در فضای دیجیتال و استفاده از طراحی سایت حذف هر گونه محدودیت در دسترسی و برقراری ارتباط با مشتری است. از سوی دیگر با اتوماسیون در فرآیندها در زمان کوتاه‌تری به نیازهای مشتریان خود پاسخ می‌دهید. هم‌چنین در سایر روش‌های تبلیغات و بازاریابی مجبور به پرداخت هزینه‌های بالا با بازدهی پایین هستید. اما با توجه به آن که با طراحی سایت می‌توانید به مخاطبین هدف دست یابید، بالاترین میزان بازدهی را با صرف هزینه مقرون به صرفه کسب خواهید کرد.

امکانات طراحی سایت ظروف چیست؟

طراحی صفحه درباره ما

در طراحی سایت ظروف جهت معرفی فروشگاه یا کارخانه خود صفحه درباره ما را ایجاد کنید. در این صفحه اهداف، مزایا، خدمات، رزومه کارکنان، سابقه فعالیت، گواهی‌ها و مجوزها همچون اینماد، محتوای ویدئویی و تصویری جذاب و… را قرار دهید.

طراحی صفحه تماس با ما

جهت دسترسی کاربر به شما و ارائه خدمات پشتیبانی قوی ایجاد صفحه تماس با ما در طراحی سایت ظروف ضروری به شمار می‌رود. در این بخش حتما شماره تماس، آدرس، نقشه گوگل مپ و لینک شبکه‌های اجتماعی خود را به اشتراک بگذارید. جهت برقراری ارتباط آنلاین نیز می‌توانید از سیستم چت آنلاین یا ارسال تیکت نیز استفاده کنید.

طراحی سایت ظروف

دسته بندی ظروف در منو

انواع ظروف بر حسب نوع، کاربرد، سایز و… می‌توانند در منوی سایت دسته بندی شوند. هم‌چنین کاربران می‌توانند با فیلتر ویژگی‌های مختلف محصول دسته بندی شخصی‌سازی شده خود را ایجاد کنند. با استفاده از سیستم جست و جو نیز می‌توان به صورت مستقیم به محصول مورد نظر دسترسی پیدا کرد.

طراحی صفحه معرفی ظروف

تهیه تصاویر باکیفیت و حرفه‌ای، ارائه جدول مشخصات و توضیحات شفاف درباره محصول تصمیم‌گیری کاربران را درباره خرید آسان‌تر می‌کند. بنابراین برای معرفی هر یک از محصولات خود می‌‌توانید صفحه‌ای طراحی کنید.

پیشنهادهای ویژه

در صفحه اصلی طراحی سایت ظروف می‌توانید از اسلایدشو استفاده کنید تا محصولات مهم و جدید خود را در آن معرفی کنید. زیرا اسلایدشوها جذابیت بصری بالایی داشته و سریع‌تر مخاطبین را جذب می‌کنند. هم‌چنین ایجاد دسته بندی‌هایی همچون ارزان‌ترین، محبوب‌ترین، پرفروش‌ترین و… را در نظر داشته باشید.

فروش آنلاین ظروف

ثبت نام آنلاین کاربران، ایجاد پنل کاربری برای هر مشتری، ثبت سفارش در سبد خرید، پرداخت از طریق درگاه آنلاین، صادر کردن فاکتور خرید، پیگیری لحظه‌ای وضعیت سفارش، انتخاب روش و زمان ارسال کالا و بسیاری امکانات دیگر را می‌توانید در فروشگاه آنلاین خود ایجاد کنید.

طراحی سایت ظروف با فراکارانت

مجموعه فراکارانت از سال 1377 فعالیت خود را آغاز کرده است. این مجموعه توانایی ارائه مشاوره تخصصی قبل از شروع پروژه طراحی سایت را دارد. در واقع با بررسی نیازها و اهداف کسب و کار، تحلیل رفتار مشتریان، رقبا و … مناسب‌ترین امکانات را جهت طراحی سایت شما انتخاب می‌کند. از این رو می‌توانبد با یک هزینه بهینه طراحی خود را انجام دهید. هم‌چنین پس از پایان پروژه با ارائه خدمات پشتیبانی سایت همچون به روز رسانی سایت، ایمن سازی و  سئو سایت، بازاریابی دیجیتال، تهیه هاست و دامنه، آموزش مدیریت محتوای سایت و… در کنار شما عزیزان است.

کلمات کلیدی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روابط عمومی 17 مرداد 1400


whatsapp

برای طراحی سایت نیاز به کمک دارید؟

closewhatsapp
onewhatsapp

سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه طراحی سایت و سئو مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.

فهرست