نماد اعتماد الکترونیکی (اینماد) چیست؟

موضوع : آشنایی با ویژگی‌ها و کاربردهای نماد اعتماد الکترونیکی (اینماد)
دسته ها : [php_everywhere]

 

مدت لازم برای مطالعه : 7 دقیقه

 

هدف : با مطالعه این مطلب، کسب وکارهای فروش آنلاین، با کاربردها و ویژگی‌های اینماد جهت اعتبارسنجی سایت آشنا خواهند شد.
پادکست :

 

چرا نماد اعتماد الکترونیکی به وجود آمد؟

در سال‌های نخستین شکل‌گیری فضای فروش آنلاین، به منظور امکان اعتبار سنجی فروشگاه‌های اینترنتی راهی وجود نداشت. مرکز توسعه تجارت الکترونیکی با راه‌اندازی طرحی با نام نماد اعتماد الکترونیکی (اینماد) و با جذب تعدادی از فروشگاه‌های اینترنتی فعالیت خود را جهت ایجاد اعتماد و اطمینان در فروشگاه‌ آنلاین آغاز کرد.

امروزه نماد اعتماد الکترونیکی (اینماد)، به یک علامت شناخته شده در زیرساخت سایت‌های فروشگاه اینترنتی تبدیل شده است. عمده رشد این نماد مدیون توافق با شبکه بانکی کشور است. امروزه دریافت درگاه پرداخت اینترنتی مستقیم مشروط به داشتن نماد اعتماد الکترونیکی (اینماد) است.

چرا باید برای فروشگاه آنلاین خود اینماد تهیه کنید؟

اولین و پایه‌ای‌ترین نوع ارتباط شما و مشتری باید از جنس اعتماد و اطمینان باشد. در غیر این صورت مشتری از محصولات و خدمات استفاده نکرده و کسب و کار شما نابود می‌گردد. در این راستا وجود نماد اعتماد الکترونیک یا اینماد حس اعتماد را در مشتری ایجاد می‌کند و اگاه می‌شود که فعالیت شما قانونی است.

از سوی دیگر همواره در طراحی سایت فروشگاه اینترنتی وجود درگاه پرداخت الکترونیکی بخش اساسی امکان‌پذیری فروش آنلاین است. شما برای دریافت درگاه پرداخت الکترونیکی مستقیم، نیاز به دریافت نماد اعتماد الکترونیکی (اینماد) دارید.

پس از دریافت اینماد می‌توانید به بخش صدور مجوز درگاه پرداخت اینترنتی بانکی مراجه کنید. حساب مخصوص این کار را افتتاح کرده و مراحل دریافت آن را که چندان سخت نیست طی نمایید.

شرکت طراحی سایت فراکارانت کلیه درگاه‌های پرداخت اینترنتی بانک‌های معتبر و محبوب را با بالاترین کیفیت نرم افزار ارائه می‌نماید. برای تجهیز وب سایت خود به این مهم می‌توانید با ما در تماس باشید.

نماد اعتماد الکترونیکی

 

چگونه نماد اعتماد الکترونیکی (اینماد) را دریافت کنید؟

مراحل دریافت نماد اعتماد الکترونیکی(اینماد) چندان سخت نیست. با این حال به دلیل مرتبط بودن طراحی سایت فروشگاهی گروه فراکارانت در خصوص اخذ نماد اعتماد الکترونیکی، به مشتریان مشاوره داده و در بسیاری از موارد اخذ اینماد را وکالتا انجام می‌دهد.

برای دریافت اینماد به طور کل باید شرایط زیر وجود داشته باشد:

فروشگاه آنلاین داشته باشید: یعنی حداقل یک محصول جهت خرید به صورت آنلاین در سایت موجود باشد

اطلاعات محصول موجود باشد: اطلاعات کامل محصول برای نمونه نام محصول، قیمت محصول، مشخصات محصول و… در دسترس باشد.

صاحب امتیاز دامنه باشید: دریافت اینماد باید از سمت شخص صاحب دامنه صورت گیرد.

هزینه اینماد به چه صورت است؟

دریافت نماد الکترونیکی (اینماد)، به خودی خود رایگان است. هزینه‌هایی که در این بین صورت می‌گیرد برای انجام خدماتی مانند پست بسته، کنترل اعتبار بسته آدرس و مواردی از این دست می‌باشد. مجموع این هزینه‌ها در مراحل انجام فرآیند اخذ نماد الکترونیکی (اینماد) پرداخت می‌گردد.

دریافت اینماد با فراکارانت

شما می‌توانید از خدمات مشاوره و یا اعطای وکالت پیگیری به فراکارانت مراحل کاری خود را طی کنید. به دلیل زمان بر بودن این موارد ارائه کننده خدمت می‌تواند هزینه‌های مشاوره ای را دریافت نمایند. در صورتی که شما خود از طراحی سایت و طراحی فروشگاه اینترنتی مطلع هستید، می‌توانید بدون هزینه اضافی این کار را انجام دهید.

البته در عموم موارد، بازبینی‌های ارزیاب دریافت نماد اعتماد الکترونیکی شامل اصلاحاتی می‌باشد. عدم اطلاع شما از روش‌های رفع مشکل می‌تواند مراحل اخذ نماد اعتماد الکترونیکی را ماه‌ها افزایش دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر برای طراحی سایت و یا دریافت نماد اعتماد الکترونیکی با کارشناسان ما در تماس باشید.

 

مشاوره با کارشناسان طراحی سایت فراکارانت       آشنایی بیشتر با شرکت فراکارانت 

 

بسته خدمات امنیت

صفر تا صد راه اندازی سایت و طراحی سایت

معرفی فروشگاه آنلاین و مزایای آن

 

جهت آشنایی بیشتر با خدمات و محصولات فراکارانت مشاهده ی صفحات زیر توصیه شده است…
مقایسه پلان های هاست  
مقایسه پلان های طراحی سایت   
مقایسه پلان های پشتیبانی 
مقایسه پلان های بسته خدمات امنیت SSL 
نمونه کارهای طراحی سایت        

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روابط عمومی 5 مرداد 1401


whatsapp

برای طراحی سایت نیاز به کمک دارید؟

closewhatsapp
onewhatsapp

سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه طراحی سایت و سئو مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.

فهرست