طراحی سایت صنایع الکتریکی

اهمیت طراحی سایت صنایع الکتریکی چیست؟

انواع کسب و کارهای فعال در صنایع الکتریکی و فروشگاه‌های الکتریکی با طراحی سایت صنایع الکتریکی می‌توانند از مزایای بی‌شماری بهره‌مند شوند. فضای مجازی این امکان را فراهم می‌کند تا هر کسب و کاری بتواند به مخاطبین هدف خود دسترسی پیدا کند. با ارتباط با مخاطبین هدف، بالاترین بازدهی در تبلیغات و معرفی محصولات و خدمات شما اتفاق خواهد افتاد. هم‌چنین نسبت به سایر روش‌های معرفی و تبلیغ هزینه کمتری دارد. از سوی دیگر در زمانی کوتاه‌تر پاسخ‌گوی نیازهای مشتریان خود هستید. با اتوماسیون ایجاد شده و دسترسی بدون محدویت مکانی و زمانی می‌توانید مشتریان بیشتری پیدا کرده و تغییرات بزرگی در درآمد خود ایجاد کنید.

طراحی سایت صنایع الکتریکی

امکانات طراحی سایت صنایع الکتریکی چیست؟

طراحی صفحه درباره ما

با طراحی صفحه درباره ما، فروشگاه یا صنعت مورد نظر خود را با ارائه اطلاعاتی همچون اهداف کسب و کار، خدمات، مزایا، گواهی‌ها، مجوزها، معرفی رزومه موسسین و… معرفی کنید. استفاده از ویدئو نیز جهت معرفی میزان اثرگذاری بالایی خواهد داشت.

طراحی صفحه تماس با ما

با ایجاد صفحه تماس با ما در طراحی سایت صنایع الکتریکی شماره تلفن، آدرس و نقشه گوگل مپ را در اختیار کاربران قرار دهید. جهت برقراری ارتباط بیشتر با کاربران می‌توانید از پشتیبانی آنلاین نیز استفاده کنید و امکاناتی چون چت آنلاین را در سایت خود قرار دهید.

دسته بندی و معرفی محصولات

انواع محصولات همچون لوازم نور و روشنایی، لوازم جانبی برقی و ابزارآلات و … را در منوی سایت دسته بندی کرده و برای کاربر به نمایش بگذارید. سپس برای هر محصول یک صفحه طراحی کنید. تصاویر باکیفیت از محصول را بارگذاری کرده و مشخصات و ویژگی‌های آن را به طور کامل به کاربر ارائه دهید.

استفاده از امکاناتی چون سیستم جست و جو جهت دست یابی مستقیم کاربر به محصول، امکان مقایسه محصولات، فیلتر محصولات بر اساس ویژگی‌های مختلف همچون برند، محدوده قیمت و… طبق نیازها و اهداف کسب و کار شما می‌تواند در سایت ایجاد شود.

فروش آنلاین

با ایجاد سیستم فروش آنلاین در طراحی سایت صنایع الکتریکی می‎‌توان امکاناتی چون ثبت سفارش آنلاین، درگاه پرداخت، فاکتور خرید آنلاین، پیگیری وضعیت سفارش، ایجاد پنل کاربری برای مشتریان و… را در سایت جای داد.

ارائه پیشنهادهای ویژه

ارزان‌ترین‌ها، پرفروش‌ترین‌ها، پر بازدیدترین‌ها و… عباراتی هستند که کاربران را سریع‌تر به سوی محصولات جذب می‌کنند. بنابراین ارائه چنین دسته‌بندی‌هایی در صفحه اصلی سایت می‌تواند مخاطبین زیادی را به سمت سایت شما جذب کند.

 طراحی سایت صنایع الکتریکی با فراکارانت

ارائه مشاوره تخصصی

قبل از طراحی سایت با بررسی اهداف کسب و کار شما، روان شناسی مشتریان، تحلیل رفتار رقبا و سایر پارامترها مناسب‌ترین امکانات، فرآیندها، ظاهر گرافیکی، رابط کاربری و تجربه کاربری جهت طراحی سایت صنایع الکتریکی تعیین می‌گردد. این موضوع در آینده می‌تواند جلوی بسیاری از خسارات ناشی از تصمیم‌گیری اشتباه را بگیرد.

ارائه خدمات پشتیبانی

پس از طراحی سایت نیز به پارامترهای بسیاری باید توجه داشت. از جمله به روز رسانی و ایمن سازی سایت، ثبت دامنه، خرید هاست با کیفیت، سئو سایت، پیاده سازی اصول دیجیتال مارکتینگ و… مجموعه فراکارانت آماده است تا بیش از دو دهه تجربه خود را در طراحی سایت صنایع الکتریکی و خدمات مشاوره و پشتیبانی با شما عزیزان به اشتراک بگذارد.

کلمات کلیدی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روابط عمومی 17 مرداد 1400


whatsapp

برای طراحی سایت نیاز به کمک دارید؟

closewhatsapp
onewhatsapp

سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه طراحی سایت و سئو مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.

فهرست