طراحی سایت صرافی متمرکز

با توجه به پیشرفت تکنولوژی و دانش مالی، یکی از راه های درآمدزایی در حال حاضر راه اندازی و توسعه سیستم صرافی آنلاین برای صاحبان بیزینس ها، فعالان اقتصادی و علاقمندان بازارهای ارز یک فرصتی عالی برای رشد و پیشرفت آنها می باشد. طراحی صرافی آنلاین به روش های متفاوتی انجام می شود. طراحی سایت صرافی متمرکز(OTC) یکی از قدیمی ترین و پرطرفدارترین پلتفرم صرافی است. در ادامه به بررسی ویژگی های این نوع صرافی آنلاین می پردازیم.

نکته بسیار مهم این است که توسعه پلتفرم‌های مالی از جمله سایت های مبادلات ارز دیجیتال  پیچیده است و علاوه بر مهارت و تخصص نیاز به تجربه دارد. شرکت فراکارنت بدلیل آنکه ارائه دهنده سرور و هاست می باشد؛ یک صرافی آنلاین OTC بی نظیر با سرعتی فوق العاده جهت درآمدزایی برای شما عزیزان طراحی می کند.

طراحی سایت صرافی متمرکز( Direct Selling) :

این مدل صرافی یک نوع صرافی مستقیم است؛ که اصولا توسط شرکت های خصوصی با مدیریت افرادی مشخص طراحی می شود. تمامی مبادلات بصورت مستقیم صورت می گیرد و توسط فردی مشخص این مبادلات مدیریت می شود. طرز کار این صرافی بسیار شبیه بانکها و موسسات مالی می باشد؛ که کاربر می تواند مدیر وبسایت را بعنوان شریک تجاری در نظر بگیرد.

ویژگی های طراحی سایت صرافی متمرکز:

direct-selling-business

امکانات طراحی سایت صرافی متمرکز:

ساخت توکن برای اضافه کردن روی شبکه ها چگونه است؟

سیستم احراز هویت

سیستم احراز هویت در سایت های صرافی ارز دیجیتال  بخصوص در سایت صرافی متمرکز یکی از مهم ترین بخش های سایت می باشد. در صرافی ارز دیجیتال کاربران برای عضویت باید ابتدا مراحل احراز هویت را طی کنند. احراز هویت خودکار از طریق صحت سنجی و تطبیق اطلاعات لز جمله شماره موبایل با کدملی، شماره شبا و اطلاعات بانکی کاربر با کدملی و تایید محل سکونت با کد پستی می باشد.

همچنین امکان احراز هویت کاربر از طریق گوگل، ارسال پیامک و امکان فعال کردن احراز هویت دو مرحله ای با کد دو امنیتی گوگل وجود دارد.

چرا شرکت فراکارانت

why-choose-us?

مقالات مرتبط که خوانندگان بیشتری آنها را خوانده اند:

sarafi
طراحی سایت
روابط عمومی

طراحی سایت صرافی

طراحی سایت صرافی پویایی دنیای تجارت همواره دربردارنده معاملات و تبادل پول است و اگر این معاملات در سطح بین المللی

بیشتر بخوانید »

امکانات یا ویژگی های خاص صرافی متمرکز:

امکانtrigger دار کردن سفارشات:

این ویژگی یکی از مهمترین ویژگی‌های پلتفرم صرافی متمرکز می باشد. این کار باعث می شود که سفارش شما با یک قیمت مشخص طی عملیات مبادله با سرعت بالا فعال شود.

امکان ایجاد ولت داخلی صرافی:

این ویژگی یک راهکار عالی و جذاب برای کاربران ایرانی در هنگام کار با صرافی های معروف و معتبر داخلی می باشد. این ویژگی به کاربران امکان نگه داشتن پول در کیف پول آنلاین خود یا انتقال موجودی خود به حساب شخصی را می دهد.

با شرکت فراکارانت پیشرفته ترین و جذاب ترین وبسایت EXCHANGE را دریافت کنید

امکانات پنل کاربر و ادمین در صرافی OTC  :

پنل کاربری

dashboard admin panel with flat design 23 2147875316 1
dashboard-user-panel

پنل ادمین

سوالات متداول

امنیت سیستم و سرور و مدیریت آن یک مورد مهم در سایت های طراحی شده و حتی برای سرور می باشد. شرکت فراکارانت بدلیل آنکه خود ارائه دهنده سرور ها می باشد، امنیت سرور و سایت شما را تضمین کرده و مدیریت می کند. از جمله کارهای شرکت جهت حفظ امنیت:
نداشتن هیچ گونه دسترسی به اطلاعات سیستم و شخصی شما

بله، پس از اتمام طراحی و تست سایت و تمامی داکیومنت ها و اسکریپت سایت را به شما هنگام تحویل سایت، تحویل می دهیم.

و اینکه پس از تحویل سایت، آموزش های لازم به شما داده می شود و همچنان در طول مدت پشتیانی می توانید سوالات خود در زمینه آموزش را از نیروی فنی بپرسید. 02123087

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روابط عمومی 5 مرداد 1401


whatsapp

برای طراحی سایت نیاز به کمک دارید؟

closewhatsapp
onewhatsapp

سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه طراحی سایت و سئو مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.

فهرست