طراحی سایت سرمایه گذاری

اهمیت طراحی سایت سرمایه گذاری چیست؟

همواره افراد به دنبال یافتن سرمایه گذار مناسب برای پیاده سازی ایده‌ها و گسترش کسب و کار خود هستند. با توجه به گسترش و حضور فضای دیجیتال در همه حوزه‌ها طراحی سایت سرمایه گذاری را می‌توان یکی از بهترین گزینه‌ها برای معرفی سرمایه گذار وشبکه سازی دانست. کسب اعتبار وبرندسازی به عنوان یک سرمایه گذار از ضروریات کار به شمار می‌آید. طراحی سایت سرمایه گذاری در این زمینه تاثیر به سزایی دارد.

investing

امکانات طراحی سایت سرمایه گذاری چیست؟

شما به عنوان یک سرمایه گذار باید بتوانید در سایت خود استراتژی کسب و کار و برند خود را به نمایش بگذارید. کاربر در ذهن خود شما را حرفه‌ای می‌داند، بنابراین باید باید طراحی سایت حرفه‌ای و جذاب داشته باشید تا مخاطب را جذب سایت خود نمایید. در این راستا باید تمام اصول طراحی سایت را به درستی رعایت نمایید تا به موفقیت دست یابید. اما چه امکاناتی را باید در سایت خود لحاظ کنید؟

معرفی خدمات

یک طراحی سایت اطلاع رسانی باید بتواند تمام اطلاعات را به صورت کامل و منسجم در اختیار مشتری قرار دهد. شما باید در سایت خود به صورت تخصصی  خدمات و استراتژی‌های خود جهت سرمایه گذاری را بیان کنید و کاربران را جهت ورود در این مسیر  آماده سازید. هم‌چنین می‌توانید برای هر یک از گروه های خاص مشتریان خود یک دسته ایجاد نمایید.

خدمات مشاوره

می‌توانید یک بخش مشاوره در طراحی سایت سرمایه گذاری خود ایجاد کرده و در زمینه‌های مالی و سرمایه گذاری به مشتریان خود مشاوره دهید. امکانات متنوعی را می‌توانید در نظر داشته باشید. از جمله استفاده از سیستم چت آنلاین، رزرو وقت مشاوره، ایجاد سوالات متداول مشتریان به همراه پاسخ آن‌ها و …

اخبار و اطلاعیه‌ها

در این بخش اخبار و اطلاعیه‌های مربوط به حوزه مالی و سرمایه گذاری، اطلاع رسانی تخفیف‌ها و پروموشن‌ها می‌تواند قرار داده شود. حضور فعال در این بخش و به روز بودن را جهت رونق در بازاریابی کسب و کار خود حتما در نظر داشته باشید.

مقالات

کاربران شما باید با مسائل زیادی در حوزه مالی و سرمایه گذاری آشنا شوند، از نحوه برخورد با سرمایه گذار، نوع اطلاعاتی که باید در اختیار سرمایه گذار قرار دهند تا مراحل بستن قرارداد و پیاده سازی کار. با توجه به نیاز مشتریان خود باید تولید محتوا جذاب و با کیفیتی داشته و به نیاز آن‌ها پاسخ گویید. فعالیت در این بخش در افزایش ترافیک سایت نقش به سزایی دارد.

محصولات آموزشی

می‌توانید انواع محتوای ویدئویی، متنی و تصویری در آموزش‌های مالی وسرمایه گذاری خود را در اختیار مشتریان خود بگذارید. هم‌چنین با ایجاد درگاه پرداخت نیز می‌توانید این محصولات را آنلاین به فروش برسانید.

invest1

نکات فنی در طراحی سایت سرمایه گذاری

هاست و دامنه

قبل از شروع به طراحی سایت، باید هاست و دامنه مناسب تهیه کنید. دامنه نام سایت شما و خرید هاست اختصاصی فضای ذخیره اطلاعات سایت شما می‌باشد. به یاد داشته باشید تهیه هاست مناسب در ایجاد سرعت بالا بسیار حائز اهمیت است. یک سایت کند موجب ترک کاربر از سایت و کاهش بازدید خواهدشد.

سئو

جهت قرارگیری در رتبه های برتر گوگل و پیشی گرفتن از رقبا باید همواره اصول سئو را رعایت نمایید. در این راستا باید حتما از تجربه متخصصین حوزه سئو استفاده نمایید.

رابط کاربری و تجربه کاری

طراحی سایت جذاب و حرفه‌ای، استفاده از ساده ترین روش‌ها جهت رساندن مشتری به اهدافش در کوتاه ترین زمان جهت جذب مخاطب و نگه داشتن مخاطب در سایت باید رعایت شوند. در این راستا حتما اصول رابط کاربری و تجربه کاربری را لحاظ نمایید.

طراحی سایت سرمایه گذاری با فراکارانت

مجموعه فراکارانت افتخار دارد تا دو دهه تجربه در حوزه طراحی سایت را در اختیار شما قرار دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره با ما تماس بگیرید. هم‌چنین پیشنهاد می‌شود نمونه کارها و تعرفه‌های طراحی سایت را مشاهده نمایید.

پیشنهاد می‌شود مقالات زیر را نیز مطالعه نمایید

1- صفر تا صد طراحی سایت

2- نگه داری وب سایت

3- بهترین شرکت طراحی سایت

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روابط عمومی 5 مرداد 1401


whatsapp

برای طراحی سایت نیاز به کمک دارید؟

closewhatsapp
onewhatsapp

سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه طراحی سایت و سئو مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.

فهرست