طراحی سایت در کاشان

کاشان، شهری با خانه‌های تاریخی است. این شهر پایتخت قالی و فرش به شمار می‌رود. کاشان بیش از 1700 آثار تاریخی دارد و باغ فین نیز به ثبت یونسکو رسیده است. از این رو از دیدنی‌ترین شهرهای کشور به شمار رفته و نقش مهمی در رونق صنعت گردشگری دارد. از لحاظ اقتصادی نیز بسیار وابسته به صنایعی همچون ریسندگی، فرش ماشینی و دستباف، کشاورزی، کاشی کاری، ابریشم بافی و… است. کاشان حدود 70 درصد از فرش ماشینی کشور را تولید می‌کند.

با توجه به آن که امروزه انواع کسب و کارها در صنایع مختلف با طراحی سایت، محصولات و خدمات خود را به کاربران فضای مجازی معرفی می‌کنند، شما نیز با طراحی سایت در کاشان می‌توانید از این فرصت استفاده کنید. بدون محدودیت مکان و زمان محصولات و خدمات خود را به کاربران و مخاطبین هدف معرفی کرده و با طراحی سایت جذاب و حرفه‌ای، آن‌ها را به سمت خود جذب کنید.

طراحی سایت کاشان

در ادامه سوال‌های زیادی ممکن است برای شما پیش آید. از جمله انواع طراحی سایت چیست؟ مراحل طراحی سایت چیست؟ چه نکاتی را در طراحی سایت باید در نظر گرفت؟ چگونه رتبه اول گوگل باشیم؟ چه بودجه‌ای را باید در نظر داشته باشید؟ و…

انواع طراحی سایت در کاشان

طراحی سایت اطلاع رسانی : در این روش با هزینه ای بسیار پایین‌تر از سایر روش‌های اطلاع رسانی، محصولات و خدمات خود را به کاربران معرفی کرده و به مخاطبین هدف دسترسی پیدا خواهید کرد.

طراحی سایت فروشگاهی : در این نوع از طراحی کاربر می‌تواند محصول را مشاهده و آن را بررسی کرده، سپس به صورت آنلاین خرید خود را انجام دهد.

طراحی سایت فرآیندی : در این نوع از طراحی ،ماژول‌های کاربردی جهت یک فرآیند خاص برنامه نویسی می‌شوند. می‌توان از آن‌ها در سایت‌های مشابه مانند دیجی کالا، آژانس گردشگری، و … استفاده نمود. هر یک از این موارد با توجه به اهداف و نیازها در فعالیت‌های پر رونق کاشان پیاده سازی می‌شوند. از جمله طراحی سایت صنعتی، طراحی سایت گردشگری و…

مراحل طراحی سایت در کاشان

1-نیاز سنجی کسب و کار جهت تعیین دقیق امکانات، فرآیندها و ظاهر گرافیکی سایت

2- تهیه هاست و دامنه. (هاست فضای ذخیره اطلاعات سایت و دامنه، نام سایت است)

3-بررسی نیاز سنجی های سایت و پیاده سازی موارد درخواستی بر روی کاغذ

4- آپلود کردن بر روی هاست و دامنه

سایر نکات مهم در طراحی سایت کاشان

هزینه طراحی سایت

با استفاده از قالب آماده سایت‌های مشابه می‌توانید یک طراحی سایت ارزان داشته باشید. در صورتی که کسب و کار کوچک یا نوپا داشته باشید، این گزینه مناسب است. اگر هم نیاز یه سایت حرفه ای باشد، امکانات بر حسب نیاز شما طراحی می‌گردند. اگر اهداف بلندمدتی جهت توسعه کسب و کار خود در فضای مجازی دارید، طراحی سایت اختصاصی توصیه می‌شود. طبیعتا با توجه به پیاده سازی ظرایف و پیچیدگی‌ها، هزینه طراحی بیشتر خواهد شد.

طراحی سایت ریسپانسیو

حتما باید طراحی ریسپانسیو را جزو ضروریات قرار داد. زیرا امروزه بیشترین حجم وب‌گردی‌ها از طریق موبایل‌های هوشمند صورت می‌گیرد. استفاده از موبایل و هم‌چنین اپلیکیشن‌ها سهولت بیشتری برای کاربران ایجاد می‌کند.

سئو سایت

سئو سایت جهت قرار گیری در رتبه‌های برتر نتایج جست و جوی گوگل ضروری به شمار می‌رود.افزایش سرعت سایت، تولید محتوا، طراحی ریسپانسیو و… تمام این موارد در راستای سئو سایت جهت جلب رضایت کاربر، افزایش ترافیک سایت و افزایش ماندگاری کاربر در سایت خواهد شد.

بازاریابی دیجیتال

با بازاریابی دیجیتال این امکان ایجاد می‌شود تا به مخاطبین هدف دسترسی پیدا کرده و با پیاده سازی صحیح و اصولی کمپین‌های دیجیتال مارکتینگ، آن‌ها را به سمت خود جذب کرده و تبدیل به مشتریان واقعی و وفادار خود سازید.

طراحی سایت در کاشان با فراکارانت

مجموعه فراکارانت آماده است تا بیش از دو دهه تجربه را در حوزه طراحی سایت در اختیار مشتریان قرار دهد. در ادامه جهت آشنایی بیشتر، نمونه کارها و تعرفه خدمات را بررسی کرده و جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره با ما تماس بگیرید.

کلمات کلیدی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روابط عمومی 13 مرداد 1400


whatsapp

برای طراحی سایت نیاز به کمک دارید؟

closewhatsapp
onewhatsapp

سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه طراحی سایت و سئو مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.

فهرست