طراحی سایت در شیراز

شیراز به عنوان یکی از بزرگ‌ترین کلان شهرهای ایران به شمار می ‎آید. این شهر از لحاظ قرار گیری در مسیرهای تجاری، گردشگری قوی، شهرک های صنعتی کوچک وبزرگ، جایگاه بزرگ کارخانجات الکترونیکی، مخابراتی و فناوری اطلاعات و… توانسته موقعیت خوبی را از لحاظ رشد اقتصادی کسب نماید.

اما مزیت طراحی سایت در شیراز چیست؟

اگر کسب و کار شما امروزه در فضای مجازی حضور نداشته باشد، گویی اصلا حضور ندارد. مزیت های کسب و کار آنلاین، تغییرات و تسهیلاتی که در فرآیند کاری، میزان فروش و در آمد ایجاد می‌کنند، بر هیچ کس پوشیده نیست.

حضور شما در فضای دیجیتال موجب می‌شود تا محصولات و خدمات خود را به انبوهی از مشتریان بالقوه بدون محدویت در مکان و یا زمان خاص معرفی کرده و به فروش برسانید.

با توجه به رونق گسترده انواع حوزه های کاری و صنایع مختلف، حضور در فضای دیجیتال ضرورت می‌یابد. حتی برای حفظ جایگاه خود در کنار رقبا هم که شده، باید در این فضا حضور پیدا کنید، در غیر این صورت حذف خواهید شد. در این راستا طراحی سایت یکی از بهترین گزینه ها می‌باشد.

shirazz

انواع طراحی سایت در شیراز چیست؟

طراحی سایت اطلاع رسانی

در طراحی سایت اطلاع رسانی امکان معرفی خدمات و محصولات شما به کاربر به وجود می‌آید. در گذشته هزینه‌های بسیار زیادی جهت اطلاع رسانی باید صورت می‌گرفت و در نهایت اثربخشی آن زیاد هم نبود. اما با طراحی سایت اطلاع رسانی به طور چشم گیری هزینه ها کاهش یافته و با اطلاع رسانی به مخاطبان هدف خود، میزان اثر بخشی به شدت افزایش می‌یابد.

طراحی سایت فروشگاهی

در طراحی سایت فروشگاهی امکان مشاهده، بررسی و انتخاب محصولات خود را به کاربر ارائه می‌دهید. هم‌چنین می‌توانید با درگاه پرداخت آنلاین نیز محصولات خود را به فروش برسانید.

طراحی سایت فرآیندی

طراحی سایت فرآیندی جهت یک فرآیند خاص برنامه نویسی می‌شود و می‌تواند برای سایت‌های مشابه دیجی کالا، نت برگ، آژانس گردشگری و … استفاده نمود.

مراحل طراحی سایت در شیراز چیست؟

1-برنامه ریزی مواردی که باید در سایت طبق اهداف و نیازهای کسب و کار شما ایجاد گردد، از جمله ترکیب رنگ ها، میزان بودجه، انواع تبلیغات مناسب و…

2- انتخاب هاست و دامنه

3- بررسی نیاز سنجی ها و پیاده سازی موارد درخواستی

4- انتخاب رابط های گرافیکی مناسب، به صورت قالب آماده و یا قالب اختصاصی

5- آپلود کردن سایت

نکات مهمی که در طراحی سایت شیراز باید بدانید

هزینه طراحی سایت در شیراز

هزینه طراحی سایت با توجه به انواع امکاناتی که در سایت خود در نظر می‌گیرید بسیار متفاوت است. اما شما می‌توانید با استفاده از قالب آماده و از قبل طراحی شده، با یک هزینه ارزان، صاحب سایت شوید. در صورت نیاز به یک سایت حرفه ای، نیز می‌توانید طبق اهداف و نیازهای خود صفحات اختصاصی طراحی نمایید.

هاست و دامنه

قبل از راه اندازی سایت، تهیه هاست و دامنه از ضروریات کار به شمار می‌آید. با انتخاب دامنه در واقع آدرس و نام سایت خود را انتخاب کرده اید. هاست نیز فضایی است که اطلاعات سایت خود را بر روی آن ذخیره می‌نمایید. باید توجه داشته باشید هاست ووکامرس خود را بر اساس حجم اطلاعات و میزان ترافیک سایت خود در نظر بگیرید. عدم تهیه هاست مناسب، سرعت سایت را بسیار کاهش می‌دهد.

سئو

هر جه قدر هم سایت شما عالی به نظر آید، اما اگر دیده نشود، کارایی نخواهد داشت. باید همواره این موضوع را در نظر داشته باشید تا در رتبه های اول گوگل قرار گرفته و از رقبای خود پیشی بگیرید. در این راستا رعایت اصول سئو بسیار مهم است. سئو یک سایت پارامترهای مختلفی را در بر می‌گیرد. از جمله سئو سورس، افزایش سرعت سایت، تولید محتوای جذاب، طراحی ریسپانسیو و … . حتما از افراد متخصص این حوزه استفاده نمایید.

seo

طراحی ریسپانسیو

با طراحی ریسپانسیو، صفحات سایت شما در صفحه نمایش موبایل و تبلت به درستی نمایش داده می‌شوند. با توجه به افزایش روز افزون وب گردی و بازدیدها از طریق موبابل، رعایت این امر ضروری به شمار می‌آید.

طراحی جذاب و حرفه ای

در همان نگاه اول در چشم مخاطب باید یک سایت جذاب و حرفه‌ای به نمایش بگذارید. در این صورت در ذهن او ماندگار خواهید شد. هم‌چنین در نظر بگیرید کار کردن در سایت برای کاربر راحت باشد تا بتواند با کم ترین تعداد کلیک ها و در زمان کوتاه به نیاز خود پاسخ دهد. در این راستا حتما اصول رابط کاربری و تجربه کاربری را به یاد داشته باشید.

تبلیغات

برای تثبیت حضور خود در فضای مجازی، تبلیغات را نیز جدی بگیرید. خدمات بازاریابی دیجیتال و تبلیغات در فضای مجازی کاهش چشم گیری در میزان هزینه به وجود آورده و میزان اثر بخشی بسیار بیشتری را با هدف گیری مخاطبان هدف شما ایجاد می‌کند.

طراحی سایت در شیراز با فراکارانت

مجموعه فراکانت با دو دهه حضور در حوزه طراحی سایت، طراحی اپلیکیشن، خدمات هاست و دامنه و دیجیتال مارکتینگ همراه مشتریان می‌باشد.

     گواهی‌ها و عضویت‌ها     نمونه کارها     تعرفه طراحی سایت      خدمات هاست       خدمات دامنه      خدمات دیجیتال مارکتینگ

مزایای فراکارانت چیست؟

قبل از راه اندازی سایت، در حین طراحی سایت و پس از آن، در تمامی مراحل همراه مشتریان خود هستیم.

مشاوره و آموزش

قبل از راه انداز سایت خود می‌تواند از خدمات مشاوره تخصصی در حوزه طراحی سایت، طراحی اپلیکیشن، هاست، دامنه، مشاوره مدیریتی و بازاریابی دیجیتال بهره مند شوید.

هم‌چنین می‌توانید از کلاس های آموزشی حضوری و فیلم‌های آموزشی جهت مدیریت سایت خود استفاده نمایید.

پشتیبانی قوی

مجموعه فراکارانت پس از اتمام پروژه نیز با پشتیبانی از خدمات ارائه شده و تعیین گارانتی ویژه همراه مشتریان خود می‌باشد.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روابط عمومی 5 مرداد 1401


whatsapp

برای طراحی سایت نیاز به کمک دارید؟

closewhatsapp
onewhatsapp

سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه طراحی سایت و سئو مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.

فهرست