انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت

در میان شاخص‌های متنوع ارزیابی یک شرکت مدت زمان و سابقه فعالیت یک شاخص ارزشمند به شمار می‌رود. زیرا یک شرکت طراحی سایت دارای سابقه طولانی مدت از نقاط آغازین فعالیت خود عبور کرده و احتمال عدم ادامه فعالیت آن در آینده بسیار پایین است. در نتیجه اعتماد به آن به عنوان بهترین شرکت طراحی سایت که قرار است نقطه تماس (touch point) اصلی یک کسب و کار را طراحی و راه‌اندازی کند آسان‌تر خواهد بود.

در این مقاله قرار است درباره عوامل مهم و موثر در انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت بررسی شود.

بخش اول انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت:

سابقه فعالیت شرکت طراحی سایت

یک شرکت طراحی سایت تخصصی با سابقه طولانی به طور درون سازمانی به مرحله‌ای از نظم و انسجام رسیده است که تمامی فرآیندها و عملکردها در آن کاملا شفاف و مشخص است. در واقع روند اجرای یک پروژه پس از فازبندی در واحدهای مختلف آغاز شده و واحد کنترل پروژه نیز بر این روند نظارت دقیق دارد. در این صورت مشتریان نگران عدم شفافیت در مسیر اجرا نیستند.

یک شرکت طراحی باید بهینه‌ترین و به صرفه‌ترین مسیر ممکن را انتخاب کرده و مشتریان خود را در جریان کامل روند اجرای پروژه و وضعیت فعلی آن‌ها قرار می‌دهد. حال آنکه یک شرکت با سابقه کمتر در روند انجام کار خود به روش درست و بهینه نرسیده و مشتریان را با علامت سوال‌های بسیار و ابهامات فراوان رها می‌کند.

از دیگر ویژگی‌های یک شرکت طراحی سایت مناسب، تنوع در زمینه‌های فعالیت است. یک مجموعه در طی سال‌ها، در هر پروژه با مسائل و نکات جدیدی روبرو می‌شود. این تجربیات شرکت را به بهترین شرکت طراحی سایت تبدیل می‌کند که در آن احتمال رخدادهای متوقف کننده پروژه به صفر می‌رسد. در واقع عنصر تجربه و پختگی شرکت موجب پیش بینی سرویس‌های به صرفه‌تر به صلاح کسب و کار مشتریان می شود.

 نگهداری وب سایت

 نگرانی اصلی کسب و کارها امکان ادامه همکاری با شرکت طراحی سایت پس از پایان فاز طراحی است. امروزه بخش بزرگی از مراجعات را کسب و کارهایی تشکیل می‌دهند که دارای وب سایت بوده و درخواست ایجاد تغییرات و بروزرسانی وب سایت خود را دارند. اغلب به دلیل عدم دسترسی به شرکت طراح سایت اولیه، طراحی دوباره یک وب سایت جدید نسبت به کار بر روی وب سایت موجود توجیه اقتصادی بیشتری برای آنان دارد.

باید توجه کرد یک وب سایت همانند یک موجود زنده و پویا برای ادامه رشد و بالندگی خود و حضور در صفحات اول گوگل به یک تیم طراح نیاز دارد که از ابتدا به عنوان حامی در کنار دارندگان سایت حضور داشته و در ادامه نیز سایر خدمات نگهداری وب سایت را ارائه دهد. کسب و کارها با انعقاد قرارداد طراحی سایت و دریافت خدمات نگهداری وب سایت از یک شرکت معتبر با سابقه طولانی می‌توانند از این امر که پروژه خود را به بهترین شرکت طراحی سایت سپرده‌اند و تا سالیان سال از خدمات و مزایای آن بهره مندند اطمینان خاطر یابند.

ارائه مشاوره و بهترین قیمت

هر کسب و کاری با توجه به اهداف، استراتژی‌ و نیازهای خود، امکانات مختلفی را باید در نظر بگیرد. بنابراین بهره مندی از یک مشاوره تخصصی و حرفه‌ای به شما کمک می‌کند تا بتوانید سایت خود را بر اساس اهداف کسب و کار خود، روانشناسی و بررسی علایق و نیازهای مشتریان و هم‌چنین تحلیل رقبای خود، طراحی کنید. در این راستا متخصصین این حوزه با تعیین امکانات مورد نیاز شما، بهینه‌ترین طراحی را ارائه نموده و مناسب‌ترین قیمت طراحی سایت را با توجه به اهداف کسب و کار شما تعیین می‌کنند. طبیعتا یک شرکت با سابقه با توجه به تعدد ارتباط با مشتریان در حوزه کسب و کارهای مختلف، توانایی ارائه مشاوره حرفه‌ای‌تری دارد.

بخش دوم انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت:

از دیگر شاخص‌هایی که می‌توان براساس آن بهترین شرکت طراحی سایت را شناسایی کرد؛ میزان به روز بودن فناوری‌ها و پلتفرم‌هایی است که یک شرکت در طراحی سایت و سایر خدمات نگهداری سایت است که خود به کار می‌برد.

ذکر این نکته ضروری است که بهترین شرکت طراحی سایت به میزانی از دانش حرفه‌ای دست یافته است که حتی در میزان استفاده از فناوری‌ها بروز نیز تعادل برقرار می‌کند. چنانچه یک فناوری به محض ورود به بازار مورد استفاده قرار گیرد امکان آن که تعداد متخصصان کمتری قادر به کار کردن با آن باشند بسیار وجود دارد. همچنین ممکن است به تدریج  باگ‌ها و اشکالات احتمالی موجود در آن کشف شود.

در نتیجه توصیه فرکارانت به کسب و کارهایی که به دنبال یافتن بهترین شرکت طراحی سایت هستند توجه به این نکته است که شرکت‌ها تا چه حد از فناوری‌های به روز و در عین حال همگانی استفاده می‌کنند.

 به روز بودن فناوری‌های به کار گرفته شده

گاهی برخی شرکت‌ها در طراحی وب سایت از پلتفرم‌های اختصاصی خود استفاده می‌کنند و به این دلیل خود را بهترین شرکت طراحی سایت می‌نامند. باید توجه داشت برای آن که استفاده از یک پلتفرم اختصاصی توجیه اقتصادی داشته باشد حداقل نیاز به تعداد انتشار بیش از ۳۰  تا ۴۰ هزار مرتبه دارد. در این صورت است که شرکت مذکور می‌تواند با توجه به تعداد و نیاز مشتریان، پیوستگی کار بر روی آن را حفظ کرده و یک تیم متخصص برای بروزرسانی‌هایی بعدی به آن اختصاص دهد. اما از آنجایی که معمولا تعداد مشتریان بسیار کم است، از نظر اقتصادی احتمال رقابت با یک مجموعه نرم افزار کاملا بروز و قوی همچون وردپرس بسیار پایین خواهد بود.

تیم‌های طراحی سایت و برنامه نویسی وب در آتلیه‌های طراحی سایت شرکت مهندسین فراکارانت تمامی امکانات به روز را پس از بررسی و عبور از مراحل اشکال‌یابی در فاصله زمانی مناسبی پس از انتشار در لیست منابع خود گنجانده و به کار می‌برند.

زمینه فعالیت شرکت طراحی سایت با انتخاب شما

شرکت طراحی سایت فراکارانت با طراحی بیش از صدها طراحی سایت اینترنتی در زمینه‌های طراحی سایت، فروشگاه اینترنتی اختصاصی ، طراحی سایت شرکتی ، طراحی سایت تخصصی، طراحی سایت خبری و غیره در سراسر جهان با بهره گیری از بروزترین تکنولوژی‌های طراحی سایت و مناسب‌ترین قیمت طراحی سایت به همراه بهترین خدمات طراحی سایت نظیر بهینه سازی سایت، سئو، امنیت سایت،خدمات هاستینگ و طراحی سایت ریسپانسیو با افتخار در کنار شماست.

همواره با تشکیل یک گروه متخصص توسعه دهنده وب در تلاشیم تا بتوانیم بهترین خدمات را در شرکت طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن  در زمینه طراحی سایت و طراحی اپلیکشن موبایل و سئو و بهینه سازی و خدمات هاستینگ را به مشتریان شرکت خود ارائه نماییم. همچنین جهت کسب اطلاعات بیش تر در خصوص خدمات طراحی سایت و سایر خدمات فضای مجازی با واحد مشاوره فراکارانت تماس بگیرید.

 

تمایل به کسب درآمد از فضای مجازی دارید؟ تمایل دارید سود خود را افزایش دهید؛ اما چگونگی آن را نمی دانید؟؟ یا راه هایی همچون طراحی سایت را پیشتر انجام داده اید؛ ولی جوابی دریافت نکردید؟؟

در اینجا با استفاده از یک راه و روشی متفاوت و کم هزینه برای شما عزیزان در زمینه دلخواهتان بطور اختصاصی خدمات طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ ارائه می شود.

فراکارانت از ارائه مشاوره رایگان خدمات طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ تا پشتیبانی رایگان پس از اتمام و تحویل سایت در کنار شما عزیزان قرار دارد.

بخش سوم انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت:

یکی دیگر از معیارها برای انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت تنوع و تعدد در حوزه فعالیت کسب و کارهایی است که برای طراحی سایت به آن مراجعه می‌کنند. تشخیص این امر با یک نگاه اجمالی به رزومه و نمونه کارهای طراحی سایت یک شرکت قابل تشخیص است.

تنوع در حوزه فعالیت مشتریان برای انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت

توصیه فراکارانت برای انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت بررسی نمونه کارهای شرکت‌ها است. چنانچه مجموعه متنوعی از کسب و کارها در دایره مشتریان یک شرکت وجود داشت؛ می‌توان آن را گزینه‌ای برای بهترین شرکت طراحی سایت و اجرای پروژه طراحی وب سایت دانست و از دانش متنوع و خلاقانه آن بهره‌مند شد.

همچنین ذکر این نکته ضروری است که پروژه طراحی سایت “حل یک مسئله”  است و هدف آن پیش رفت و رشد کسب و کار است. بنابراین بهترین شرکت طراحی سایت، شرکتی است که توانایی بالایی در حل مسئله داشته باشد. هنگامی که یک شرکت در پاسخ به درخواست پروپوزال، برنامه‌ای متناسب با آن کسب و کار ارائه می‌دهد و تنها به پروپوزال‌ها و راه حل‌های تکراری بسنده نمی‌کند؛ می‌توان از آن به عنوان یک شرکت طراحی سایت مناسب که معیار حل مسئله و تنوع و تناسب در راه حل را نیز دارا است؛ نام برد.

 
bestcompanycustomarveraiety

نکاتی در مورد تناسب پروپوزال ارائه شده با قامت کسب و کار هدف

باید توجه داشت شرکت مجری که ممکن است به عنوان بهترین شرکت طراحی سایت ایران شناخته شود؛ روزانه با تعداد  ۲۵ تا ۳۰ درخواست طراحی سایت روبرو باشد. درخواست‌هایی که تعداد قابل توجهی از آن‌ها پروژه‌های نسبتا کوچکی محسوب می‌شوند که نیاز به صرفه جویی در زمان و هزینه دارند. بنابراین شرکت طراحی سایت تهیه پیشنهاد را در بازه زمانی محدودی انجام می‌دهد. اما همانطور که گفته شد چنین شرکتی به دلیل توانایی بالا در حل مسئله و تنوع مشتریان، پروپوزالی به مراتب بهتر، اصولی‌تر و به صرفه تر از سایر شرکت‌ها ارائه می‌دهد.

بنابراین باید پروپوزال ارائه شده را متناسب با مدت زمانی که شرکت صرف ارائه آن کرده است مورد بررسی قرار داد. همچنین هنگامی که از تناسب پروپوزال ارائه شده با قامت کسب و کار هدف صحبت می‌شود؛ منظور رعایت نکاتی شامل موارد زیر است:

امکان طراحی قالب اختصاصی کسب و کار

انجام مشاوره اختصاصی ویژه کسب و کار

پاسخ به درخواست‌های خاص و نگرش‌های متفاوت

امکان بهره مندی از مشاورین با تجربه

تسلط به انواع کسب و کارها

بخش چهارم انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت:

از مهم‌ترین معیارها برای تشخیص بهترین شرکت طراحی سایت نحوه برآورد هزینه‌ها و ارائه قیمت طراحی سایت منطقی و به صرفه است. هرچند رفتار خریدار همواره میل به ارزان‌ترین پیشنهاد دارد؛ اما تجربه ثابت کرده هنگامی که کسب و کارها با قیمت‌های اصطلاحا افسانه‌ای مواجه اند و انتظار معجزه از شرکت مجری طراحی سایت دارند؛ در واقع هیچگاه معجزه ای در کار نخواهد بود.

نحوه برآورد هزینه‌ها در بهترین شرکت طراحی سایت

علت قیمت پایین در برخی شرکت‌ها به کار گرفتن افرادی در پروژه است که عموما کارشناسانی بی‌تجربه هستند. علاوه بر این برخلاف روال موجود در بهترین شرکت طراحی سایت بسیاری از خدماتی که مشتری انتظار دریافت آن‌ها را دارد؛ ارائه نشده و انتظارات مشتری هیچگاه برآورده نمی‌شود. در نتیجه حاصل امر پروژه ای است که به طور ناقص انجام گرفته و در ادامه هزینه‌های بیشتری به دنبال خواهد داشت. در این زمینه در سری مقالات برآورد هزینه طراحی سایت به تفصیل صحبت شده است.

هزینه طراحی سایت

به عنوان مثال برای طراحی رابط کاربری هنگامی که طراح سایت چند قالب محدود به مشتری خود ارائه کرده و از وی می‌خواهد از بین آن‌ها یک قالب را انتخاب کند؛ این بدان معناست که قالب توسط وی طراحی نشده است و از قالب‌های عموما آلوده که در فضای اینترنت به طور رایگان موجود است؛ استفاده می‌شود. در چنین حالتی کیفیت کار و نتیجه نهایی به هیچ عنوان قابل مقایسه با سایت طراحی شده توسط یک شرکت طراحی سایت خوب نیست.

دریافت پروپوزال متناسب با نیاز شما

از دلایل دیگر که شرکت مجری طراحی سایت با عنوان بهترین شرکت طراحی سایت از قالب‌های آماده استفاده نمی‌کند سورس نامناسب آن‌ها برای سئو است. باید توجه داشت آنچه به طور رایگان و از منبع نامشخص دریافت شده قابلیت گارانتی شدن را نداشته و در ادامه برای اجرای خدمات دیجیتال مارکتینگ و سئو نامناسب است. بنابراین در ادامه، کسب و کار را با هزینه بالاتری مواجه می سازد.

بهترین شرکت طراحی سایت، شرکتی است که در ابتدا با برگزاری جلسات مشاوره نیاز کسب و کار هدف را تحلیل کرده و طبق نظرات متخصصان، اصول زیباشناسی، روانشناسی مخاطب و سلیقه مشتریان یک فالب را تماما از بالا تا پایین به طور اختصاصی طراحی کند. سپس کدنویسی قالب طراحی شده بر روی PHP  و HTML انجام شده و پس از اجرا به مشتری تحویل داده شود.

چند نکته در انتخاب شرکت طرحی سایت که باید بدانید

با پیشرفت فناوری و حضور کسب و کارها در فضای مجازی، افراد بسیاری خواستار طراحی سایت و ورود به فضای مجازی هستند. در همین راستا شرکت‌های زیادی تحت عنوان شرکت طراحی وب سایت بوجود آمده اند که کار آنها طراحی و بهینه‌سازی سایت است. با توجه به آن که تعداد این شرکت‌ها رو به افزایش است؛ افراد برای انتخاب بهترین شرکت طراح سایت سردرگم می‌شوند.

یکی از دغدغه‌هایی که افراد در انتخاب شرکت طراحی سایت دارند هزینه و قیمت طراحی سایت است. بسیاری از افراد که کسب و کار خود را به تازگی شروع کرده اند بودجه کافی برای سفارش سایت ندارند. به همین دلیل از این کار تا مدتی صرف نظر می‌کنند . در این بین امکان دارد بسیاری از موقعیت‌های مناسبی که با داشتن سایت کسب کنند را از دست بدهند . فراکارانت با تعیین امکانات بهینه برای سایت شما، مناسب‌ترین قیمت ممکن را ارائه می‌دهد. در این صورت می‌توانید با مناسب‌ترین قیمت حضور خود را در فضای مجازی رسمی کنید.

بخش پنجم انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت:

از مهم‌ترین مشخصه‌های یک شرکت طراحی سایت معتبر نحوه نگارش و انعقاد قرارداد طراحی سایت بین طرفین قرارداد است. قراردادی حرفه ای است که در آن تمام نکات و ویژگی‌ها و جوانب مختلف همکاری به دقت سنجیده و ذکر شده باشد.

گاه ممکن است برون سپاری پروژه طراحی سایت بدون انعقاد قرارداد آسان‌تر تلقی شود و شرکت‌های کم تجربه‌تر که مهارت، دانش و قدرت پیش بینی موارد مختلف موجود در یک قرارداد طراحی سایت را ندارند؛ این روش را ترجیح دهند. اما بهترین شرکت طراحی سایت، شرکتی خواهد بود که وجود قرارداد را به نفع طرفین می‌داند. زیرا تنها در این صورت است که می‌تواند احتمال رخداد اشکالات در طی مسیر را به طور کامل پیش بینی و تصویر کرده و برای هر یک راه حلی با توافق طرفین پیش بینی نماید.

 ارائه قراردادهای حرفه ای در بهترین شرکت طراحی سایت

توصیه فراکارانت به تمام کسب و کارها انعقاد قرارداد طراحی سایت در هنگام واگذاری پروژه است. قراردادی که در آن مواردی چون وظایف فروشنده، وظایف خریدار، شرایط ادامه همکاری در صورتی که شرکت طراحی سایت نتواند به هر یک از وظایف خود عمل کند و …. گنجانده شده باشد.

انواع طراحی سایت

طراحی سایت انواع مختلفی دارد. انواع طراحی سایت بستگی به هدف شما دارد. ممکن است شما تنها قصد داشته باشید محصولات و خدمات کسب و کار خود را به کاربران فضای مجازی معرفی کنید. در این صورت طراحی یک سایت اطلاع رسانی برای شما کافی خواهد بود. اما در صورتی که می‌خواهید فروش اینترنتی نیز داشته باشید؛ باید یک فروشگاه آنلاین طراحی کنید. حال بعد از مشخص شدن نوع سایت باید به این موضوع پرداخت که وب سایت شما قرار است چه امکاناتی را ارائه دهد و چه نیازهایی از کاربر را برطرف سازد؟

نیازسنجی و برنامه ریزی در شرکت طراحی سایت

مواردی که در یک جلسه مشاوره رایگان با کارشناسان فراکارانت جهت تحلیل و آنالیز، مطرح می‌شود به این شرح است:

هدف شما از راه اندازی وب سایت

بازار هدف شما یا همان مخاطبان شما

تعداد رقبا و شرکت‌های همکار و امکانات و نیازمندی‌های شما

اصول اولیه طراحی وب سایت 

و انتظاراتی که باید از یک شرکت طراحی سایت داشته باشید.

در پایان بعد از جلسه، پروپوزالی جامع از آنچه مورد نیاز شما است تهیه شده و برای شما ارسال می‌گردد.

بخش ششم انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت:

گواهی‌نامه‌ها و عضویت‌های یک شرکت از دیگر شاخصه‌های شناسایی بهترین شرکت طراحی سایت است. در کشور ما سازمان نظام صنفی رایانه‌ای متولی قانون‌گذاری در فضای دیجیتال و امور مربوط به شرکت‌های فعال در این حوزه است. شرکت‌های عضو سازمان نظام صنفی رایانه‌ای گام اول برای به وجود آوردن یک اعتماد نسبی را برداشته‌اند. می‌توان حداقل استاندارهای یک “شرکت”  مانند وجود لیست بیمه و سایر قوانین ابتدایی را از آن‌ها انتظار داشت.

bestcompanycertificate

طیف خدمات شرکت طراحی سایت

علاوه بر این حضور یک شرکت طراحی سایت با ارائه خدمات دانش محور در فضای استارتاپی نیز حائز اهمیت است. دعوت به کنفرانس‌های شناسایی کننده استارتاپ‌ها جهت ارائه مشاوره نیز نشانه دیگری جهت شناسایی بهترین شرکت طراحی سایت است. این موضوع نشانگر حضور فعال شرکت مذکور در فضاهای مختلف کسب‌و کار و تجارب بالای آن است. همچنین خدمات و کیفیت خدمات یک شرکت سبب می‌شود به عنوان بهترین شرکت طراحی سایت برگزیده شود.

شرکت فراکارانت در زمینه طراحی انواع سایت‌های اطلاع‌ رسانی، فروشگاهی، فرآیندی و… در حوزه‌های مختلف کسب و کار آماده به اشتراک گذاری تجربیات با شما است. هم‌چنین پس از طراحی سایت نیز در سایر بخش‌ها چون خدمات میزبانی وب، دامنه، دیجیتال مارکتینگ و مشاوره کسب و کار نیز فعالیت دارد.

 عضویت‌ها و گواهی‌نامه‌ها در بهترین شرکت طراحی سایت

 چنانچه یک شرکت طراحی سایت در کمیسیون فضای مجازی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای عضویت داشته باشد نشان از پختگی و فعالیت بیشتر آن‌ها دارد. زیرا تصمیم‌گیری‌های کلان حوزه دیجیتال معمولا در این کمیسیون رخ می‌دهد. شرکت‌های عضو را می‌توان به عنوان شرکت‌های بالغ که از مراحل اولیه کسب و کار و رفع نیازهای اولیه خود عبور کرده‌اند، دانست. این شرکت‌ها گزینه‌های اصلی انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت هستند.

در این میان می‌توان شرکتی که چندین قدم فراتر رفته و سال‌های طولانی تجربه عضویت و حتی ریاست این کمیسیون را در کارنامه دارد، بهترین شرکت طراحی سایت ایران دانست. زیرا ادامه فعالیت آن تا سالیان سال تضمین شده است. همچنین با انتقال تدریجی تجربه بالای مدیریت به سایر کارکنان، مناسب‌ترین خدمات برای هر کسب و کار با بهترین کیفیت‌ها پیشنهاد و ارائه می‌گردد.

در پایان شایان ذکر است شرکت فراکارانت و مدیرعامل آن جناب آقای مهندس سیجانی با انتخاب شرکت‌های برتر و افراد متقاضی عضویت در کمیسیون خدمات فضای مجازی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای بار دیگر به سمت ریاست کمیسیون خدمات فضای مجازی انتخاب شدند. شرکت فراکارانت در سه دوره گذشته و به مدت ۹ سال ریاست این کمیسیون را برعهده داشته است.

بخش هفتم انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت:

اهمیت رضایت مشتریان در انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت

رضایت مشتری، شاخصه‌ای است که بیان می‌کند وی تا چه میزان از کالاها و خدمات ارائه شده توسط سازمان یا کسب و کار شما احساس رضایت داشته است. به عبارتی میزان حس مثبت یا منفی مشتری در تعامل با برند شما، بیانگر رضایت مشتری است.

کسب رضایت مشتری و حفظ آن، اهمیت به سزایی در پیشرفت و بقای کسب و کار دارد. هزینه راضی نگه داشتن مشتریان فعلی به مراتب کم‌تر از جذب مشتریان جدید است. از طرفی در هر کسب و کاری نارضایتی مشتریان موجب از دست دادن مشتریان فعلی شده و در جذب مشتریان جدید شکست خواهد خورد.

بنابراین میزان رضایت مشتریان از خدمات دریافت شده، از مهم‌ترین شاخص‌ها هنگام انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت برای انجام پروژه طراحی سایت است. بسیار دیده شده که هنگام جستجو برای پیدا کردن بهترین شرکت طراحی سایت،  تنها به نتایج صفحه اول گوگل بسنده می شود. حال آن‌که بسیاری از شرکت‌ها با روش های غیراخلاقی و غیراستاندارد مانند استفاده از شماره تماس و نام شرکت‌های دیگر، در تلاشند تا در صدر نتایج جستجو ظاهر شوند.

متاسفانه برخی از این روش‌ها تا حدودی برای آن‌ها کارآمد بوده است، در نتیجه رقابت تنگاتنگی برای قرارگیری در جایگاه اول وجود دارد.

bestcompanysatisfaction

تأثیر رضایت مشتریان در انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت

 توجه به این نکته ضروری است که برای اطمینان از اعتبار یک شرکت تنها به جایگاه آن در صفحات نتایج جستجوی گوگل بسنده نشود. چرا که با انجام برخی روش‌ها همچون خرید لینک‌ها، امکان حضور در صفحه اول نتایج، چندان دور از دسترس نیست.

ضمن آن که یک شرکت طراحی سایت خوب با خدمات و سرویس‌های با کیفیت، تکاپوی چندانی برای به دست آوردن این جایگاه‌ها ندارد و بیش از آن که به دنبال کسب مشتریان جدید باشد، مصمم است با ارائه صحیح خدمات، مشتریان فعلی خود را در سطح بالایی از رضایتمندی حفظ کند. البته جذب مشتری جدید، نیز یک استراتژی برای شرکت‌ها محسوب می‌شود. اما معمولا شرکت‌های نوپا در ابتدای کار خود تلاش بسیاری در این زمینه دارند.

در حالی که یک شرکت به عنوان بهترین شرکت طراحی سایت که تعداد زیادی از کسب و کارها سال های متمادی از خدمات آن بهره می‌برند و طیف وسیعی از مشتریان را پوشش می‌دهد؛ نیاز چندانی به صرف هزینه جهت دیده شدن در نتایج اول جستجوهای گوگل ندارد. رضایت و مدت زمان همکاری مشتریان با بهترین شرکت طراحی سایت معرف اصلی برای کیفیت کار آن خواهد بود.

 

بخش هشتم انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت:

معیار مهم دیگری که باید در شناخت بهترین شرکت طراحی سایت مد نظر داشت، این است که علاوه بر طراحی سایت، سایر خدمات مرتبط با فضای مجازی را نیز ارائه دهد. خدماتی همچون پشتیبانی، دیجیتال مارکتینگ، میزبانی سرور و ثبت دامنه در سطوح مختلف.

تنوع و یکپارچگی خدمات در طراحی وب سایت

شاید اهمیت این موضوع چندان روشن نباشد؛ اما کسب و کاری را در نظر بگیرید. این کسب و کار برای سایت خود نیازمند ثبت دامنه و خریداری فضای کافی برای میزبانی وب است. پس از طراحی و بارگذاری سایت هم به دریافت خدمات پشتیبانی و نگهداری سایت و دیجیتال مارکتینگ احتیاج دارد.

اگر این کسب و کار تمامی این خدمات را به صورت یکپارچه از یک شرکت طراحی سایت خوب دریافت کند، بسیار راحت‌تر و کم هزینه‌تر هست تا این‌که بین چند شرکت مختلف ارائه دهنده خدمات در حرکت بوده و نقصان در وظایف هر یک بر عهده دیگری گذاشته شود. در چنین حالتی کسب و کار از هدف خود که حرکت در مسیر روبه جلو در دنیای آنلاین است دور خواهد ماند و اتلاف زمان در هر بخش از خدمات، باعث کاهش سرعت پیشرفت و افزایش هزینه کل پروژه می‌شود.

طیف خدمات طراحی سایت

گروه مهندسین فراکارانت علاوه بر طراحی سایت، خدمات طراحی سایت و  انواع خدمات نگهداری سایت را که در بسیاری از شرکت‌های طراحی سایت به ندرت تعریف شده است، ارائه می‌دهد. همچنین افتخار داشته است از سال 1379 مجموعه کاراهاست را به عنوان یکی از بزرگ‌ترین و قدیمی‌ترین شرکت‌های ارائه دهنده سرویس میزبانی وب در اختیار داشته و سرویس‌های خود را به مشتریان حرفه‌ای که غالبا به طور تخصصی از طریق میزبانی وب کسب درآمد می کنند، ارائه دهد.

علاوه بر این گروه مهندسین فراکارانت، مجموعه دیجیتال مارکتینگ جامع و ۳۶۰ درجه‌ی فورس را به شکل مجزا ارائه داده است و گروه مشاور مدیریت همکاران را جهت مشاوره به کسب و کارها نیز در مجموعه خود دارد. هم‌چنین شرکت فراکارانت در شتاب دهنده فناوری اطلاعات و ارائه خدمات دانش محور برای استارت آپ‌ها حضور داشته و همواره از آن در حوزه‌های مختلف استارتاپی به عنوان داور و شناسایی کننده استارتاپ‌ها دعوت به عمل می‌آید.

تمامی این ویژگی‌ها می تواند آرامش خاطر کسب و کارها را در زمینه انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت و دریافت مشاوره و خدمات در تمامی حوزه های طراحی سایت اینترنتی و دیجیتال به دنبال داشته باشد.

پیشنهاد می‌شود برای مطالعه بیشتر در انواع خدمات در حوزه طراحی سایت، پشتیبانی سایت، تهیه هاست و دامنه، سئو، خدمات تولید محتوا و سایر خدمات دیجیتال مارکتینگ با مجموعه فراکارانت بیشتر آشنا شوید.

 

خدمات طراحی سایت با فراکارانت

طیف خدمات شرکت فراکانت در زمینه طراحی سایت داینامیک، طراحی سایت شرکتی ،طراحی سایت تخصصی ،فروشگاه اینترنتی اختصاصی وشکل گرفته است.

شرکت مهندسین فراکارانت افتخار داشته است از سال ۱۳۷۷ و در روزهای آغازین ورود ارتباطات اینترنتی به ایران فعالیت خود را آغاز کند. در ابتدا به دلیل کمتر توسعه یافتگی زیرساخت‌ها، این خدمات به مشتریان دولتی که انگیزه و علل بیشتری جهت طراحی سایت داشته اند ارائه شده است.

در طی این سال‌ها با ارائه خدمات طراحی سایت متنوع، تولید نرم‌افزارهای مدیریت محتوا و گسترش واحد طراحی سایت و برنامه نویسی وب خود همواره سعی کرده در بالای لیست انتخاب مشتریان باقی بماند. هم چنین جهت دریافت مشاوره رایگان در زمینه طراحی سایت و سایر خدمات با واحد مشاوره فراکارانت تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روابط عمومی 5 مرداد 1401


whatsapp

برای طراحی سایت نیاز به کمک دارید؟

closewhatsapp
onewhatsapp

سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه طراحی سایت و سئو مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.

فهرست