برآورد هزینه طراحی سایت-بخش اول

بخش اول

با گسترش روز افزون دنیای دیجیتال و دسترسی بیشتر افراد به اینترنت اکثر صاحبان کسب و کار در نظر دارند با طراحی سایت وارد این فضا شوند. در اکثر موارد نیز تعرفه طراحی سایت و چگونگی برآورد قیمت طراحی سایت اولین پرسشی است که در ذهن آن ها شکل می‌گیرد. آن‌ها سعی دارند تا با ورود به عرصه دیجیتال جمعیت تازه ای به مشتریان خود افزوده و هم چنین با کسب رضایت حداکثری مشتریان فعلی، خدمات خود را بهتر و در مقیاس بزرگتری عرضه نمایند.

از آنجایی که میزان حرفه‌ای بودن اعضای یک تیم طراحی سایت و امکانات ارائه شده رابطه مستقیم با قیمت طراحی سایت دارد؛ برخی با محدود کردن بیش از حد بودجه اولیه، خود را از داشتن یک تیم حرفه ای با تعرفه طراحی سایت مشخص و منطقی محروم کرده و نه تنها به اهداف خود نمی رسند بلکه در آینده هزینه‌های بیش تری به کسب و کار خود تحمیل می‌کنند.

این افراد سعی دارند به طورعجولانه پروژه طراحی سایت خود را به افراد و یا شرکت‌هایی بسپارند که کمترین قیمت را ارائه می دهند، تا هرچه سریع تر و با هزینه کمتر از مزایای دنیای دیجیتال بهره‌مند شوند.

مثلث هزینه طراحی سایت

مثلث خوب، سریع، ارزان

اساسی‌ترین نکته‌ای که باید در زمینه برآورد هزینه طراحی سایت مورد توجه قرار گیرد مثلثی است که از سه ضلع کیفیت، سرعت و هزینه تشکیل شده است. چنانچه در شروع یک پروژه دو مورد اول انتخاب گردد؛ مورد سوم خودبخود نادیده گرفته خواهد شد. به بیان دیگر “آنچه خوب و سریع است، ارزان نیست”. “آنچه خوب و ارزان است سریع نیست” و ” آنچه سریع و ارزان است، خوب نیست”.

طراحی سایت توسط تیمی غیرحرفه‌ای صاحبان کسب و کار را گرفتار کارشناسانی عموما مبتدی و فاقد حداقل تجربه و استاندارهای مورد نیاز کرده و مشکلات بسیاری بدنبال خواهد داشت. به عنوان مثال با بکارگیری قالب های غیراورجینال و سرقتی که عموما رایگان یا غیرقانونی دانلود شده‌اند، یا قالب‌های ویروسی که بارها برنامه ریزی شده‌اند مشکلات متعددی از جمله نقایص امنیتی برای سایت بوجود خواهد آمد.

بزرگترین خسارتی که از این طریق به کسب و کارها وارد می شود از دست دادن اعتماد جامعه هدف است. چراکه در ادامه جلب دوباره اطمینان مشتریان و جذب مشتری جدید نیازمند ساعت‌ها کار کاشناسی خواهد بود.

جهت آشنایی با اشتباهات رایج صاحبان کسب و کار در نحوه برآورد هزینه طراحی سایت و روش های صحیح آن به مقالات زیر مراجعه نمائید.

بخش دوم : اشتباهات رایج کسب و کارها در نحوه برآورد هزینه طراحی سایت

بخش سوم : نحوه اجرای پروژه طراحی سایت به روش فازبندی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روابط عمومی 5 مرداد 1401


whatsapp

برای طراحی سایت نیاز به کمک دارید؟

closewhatsapp
onewhatsapp

سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه طراحی سایت و سئو مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.

فهرست