طراحی سایت کاشی و سرامیک

اهمیت طراحی سایت کاشی و سرامیک چیست؟

انواع کسب و کارهای فعال در صنعت کاشی و سرامیک همچون کارخانه‌ها، فروشندگان و… تمایل دارند تا محصولات خود را به مخاطبین هدف معرفی کرده و آن‌ها را ترغیب به خرید نمایند. در این راستا با طراحی سایت کاشی و سرامیک می‌توانید محصولات خود را با یک چیدمان مشخص به مشتریان بالقوه معرفی کرده و آن‌ها را تبدیل به مشتریان واقعی خود کنید. طراحی سایت مزایای زیادی را در اختیار شما قرار می‌دهد. از جمله…

حذف هرگونه محدودیت (مکان و زمان) در دسترسی و برقراری ارتباط با مشتری

کاهش هزینه‌های بازاریابی و تبلیغات

امکان صادرات با طراحی سایت چند زبانه

و…

امکانات طراحی سایت کاشی و سرامیک چیست؟

طراحی صفحه درباره ما

در طراحی سایت کاشی و سرامیک با ایجاد صفحه درباره ما جهت ایجاد اعتماد، خود را به کاربران معرفی کنید. در صفحه درباره ما اطلاعاتی همچون سال تاسیس، رزومه، معرفی موسسین، معرفی نمایندگی‌ها، نمایش انواع گواهی‌ها و مجوزها، اهداف، مزایا و… قرار می‌گیرد.

طراحی صفحه تماس با ما

در طراحی سایت کاشی و سرامیک با ایجاد صفحه تماس با ما اطلاعات تماس همچون شماره تلفن، آدرس، نقشه گوگل مپ، لینک شبکه‌های اجتماعی و… در اختیار کاربر قرار می‌گیرد. بسیار مهم است همواره در دسترس مشتریان خود باشید و تعامل خود را با آن‌ها حفظ کنید.

دسته بندی و معرفی محصولات

در منوی سایت می‌توان انواع کاشی‌ها را بر اساس نوع، برند، سایز و… در چیدمان مشخص به کاربران ارائه کرد. سپس جهت معرفی بیشتر برای هر محصول یک صفحه طراحی کرد و تصاویر با کیفیت از کاشی و سرامیک را در سایت قرار داد. ارائه مشخصات محصول در جدول یا به صورت توضیحات جامع را حتما باید در نظر داشت.

طراحی سایت کاشی و سرامیک

جست و جوی پیشرفته

استفاده از سیستم جست و جو در طراحی سایت کاشی و سرامیک موجب می‌شود کاربران مستقیما به محصول مورد نظر خود دسترسی پیدا کنند. از سوی دیگر می‌توان سیستم جست و جو را بر اساس سایز، طرح، برند، محدوده قیمت و… طراحی کرد تا کاربر به دسته بندی شخصی‌سازی شده و دلخواه خود دسترسی پیدا کند.

نمونه کارها

در صورت رضایت مشتریان می‌توان پس از نصب کاشی‌ و سرامیک، تصاویر باکیفیت از آن‌ها تهیه کرده و به عنوان نمونه کار در سایت قرار داد. این موضوع می‌تواند کمک بزرگی به تصمیم‌گیری کاربران در انتخاب طرح مورد نظر داشته باشد.

فروشگاه آنلاین

در طراحی سایت کاشی و سرامیک با ایجاد فروشگاه آنلاین می‌توان محصولات را به سادگی به فروش رساند. سفارش مشتریان را ثبت کرد، از طریق درگاه پرداخت هزینه را دریافت کرد، فاکتور خرید صادر نمود، زمان و روش ارسال کالا را با مشتری طبق گزینه‌های موجود هماهنگ کرد، وضعیت سفارش را به صورت لحظه‌ای پیگیری کرد و…

پیشنهادات ویژه

ایجاد صفحه تخفیف‌ها یا ارائه دسته‌بندی‌هایی همچون ارزان‌ترین‌ها، پرفروش‌ترین‌ها، تخفیف‌ها و … در صفحه اصلی سایت می‌تواند مخاطبین را سریع‌تر به سمت محصولات جذب کند. هم‌چنین طراحی اسلایدشو اثرگذاری بالایی در جذب مخاطبین خواهد داشت. از اسلایدشوها می‌توان جهت معرفی انواع محصولات جدید، تخفیف‌ها و … استفاده کرد.

تولید محتوا

در طراحی سایت کاشی و سرامیک ارائه محتوای کاربردی و اصولی جهت انتخاب و تشخیص کاشی و سرامیک متناسب با نیاز و اهداف مشتری، مخاطبین زیادی را به سمت سایت جذب کرده و ترافیک سایت را افزایش خواهد داد. در واقع باید بدانید محتوای سایت شما است که مخاطب را جذب کرده و کسب و کار شما را به آن‌ها معرفی خواهد نمود.

طراحی سایت چند زبانه

با توجه به آن که محصولات را می‌توان به سایر مناطق و کشورها صادر نمود و در سطح بین المللی فعالیت کرد، طراحی سایت چند زبانه می‌تواند به سادگی و با کمترین هزینه محصولات و خدمات شما را به کاربران سایر کشورها معرفی کرده و مشتریان جدیدی به شما معرفی کند.

طراحی سایت کاشی و سرامیک با فراکارانت

هنگام طراحی سایت کاشی و سرامیک باید نکات بسیاری را جهت موفقیت کسب و  کار خود در فضای مجازی لحاظ کنید. از جمله…

مشاوره تخصصی

قبل از شروع طراحی سایت کاشی و سرامیک لازم است فکر کنید اهداف کسب و کار شما در فضای مجازی چیست، چگونه می‌خواهید خود را به کاربران معرفی کرده و به نیاز آن‌ها پاسخ دهید، چه بودجه‌ای را باید مد نظر داشته باشید و… در این راستا با بهره‌مندی از مشاوره تخصصی کسب و کار آنلاین و طراحی سایت و نیاز سنجی دقیق طبق اهدف کسب و کار، رفتار رقبا، نیاز مشتریان و … می‌توانید امکانات و فرآیندهای مورد نیاز سایت خود را تعیین کنید.

تهیه هاست و دامنه

تهیه هاست و دامنه از الزامات هر طراحی سایتی به شمار می‌رود. انتخاب نام صحیح سایت، ثبت دامنه و خرید هاست متناسب با نیازهای سایت جهت ذخیره اطلاعات را باید حتما در نظر داشت. در این راستا مقاله راهنمای انتخاب هاست را دنبال کنید.

پشتیبانی سایت

پس از طراحی سایت کاشی و سرامیک نیاز از سایت خود نگه داری کرده و جهت توسعه و بهبود آن اقدام کنید. استفاده از خدمات پشتیبانی سایت یک شرکت و تیم معتبر و حرفه‌ای توصیه می‌شود. در این صورت می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان مشکلات سایت خود را حل کنید، سایت خود را به روز نگاه دارید، امنیت آن را حفظ کنید و…

مجموعه فراکارانت در کنار شما عزیزان است تا بیش از دو دهه تجربه را در زمینه طراحی سایت، طراحی اپلیکیشن، خدمات هاست و دامنه، سئو، دیجیتال مارکتینگ، پشتیبانی سایت و مشاوره کسب و کار آنلاین در اختیار شما بگذارد.

کلمات کلیدی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روابط عمومی 16 مرداد 1400

فهرست مطالب


whatsapp

برای طراحی سایت نیاز به کمک دارید؟

closewhatsapp
onewhatsapp

سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه طراحی سایت و سئو مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.

فهرست