طراحی سایت نمایشگاه خودرو

مزایای طراحی سایت نمایشگاه خودرو چیست؟

صنعت خودرو همواره از صنایع پر رونق و پرطرفدار به شمار آمده و مخاطبان بی شماری دارد. یکی از بهترین مکان‌ها جهت جذب این مخاطبین فضای مجازی می‌باشد. زیرا درصد زیادی ازآن‌ها در این فضا حضور داشته و درباره آن در اینترنت جست و جو می‌کنند. بنابراین طراحی سایت نمایشگاه خودرو فرصت مناسبی را برای شما فراهم کرده تا خود را معرفی نمایید.

طراحی سایت نمایشگاه خودرو این امکان را به شما می‌دهد تا در هر ساعتی از شبانه روز در دسترس مشتریان خود باشید. هم‌چنین با حذف محدودیت مکان، محصولات خود را به مشتریان در سطح مناطق مختلف معرفی کرده و آن‌ها را به سمت خود جذب می‌نمایید.

امکانات طراحی سایت نمایشگاه خودرو چیست؟

car web design

معرفی خودروها

خودروها می‌توانند درانواع دسته بندی‌های مختلف بر اساس نوع ماشین، شرکت سازنده، قیمت، ویژگی‌های فنی و… به کاربران معرفی شوند.

معرفی نمایندگی ها

در این بخش نمایندگی‌ها به همراه آدرس، نقشه گوگل، اطلاعات تماس، توضیحات مربوط به نمایندگی و… جهت دسترسی مشتریان قرار خواهند گرفت.

پیش فروش خودرو

ارائه خدمات پیش فروش خودروهای نمایشگاه می‌تواند در سایت صورت گیرد. هم‌چنین پرداخت آنلاین جهت پیش پرداخت نیز می‌تواند ایجاد شود. برای مشتری می‌توان فاکتور ارسال نموده و از طریق ایمیل و پیامک نمامی مراحل را به مشتری اطلاع رسانی کرد.

قیمت به روز اتومبیل

با توجه به نوسان قیمت‌ها، قرار دادن بخشی که قیمت خودروها را همواره به روزرسانی کرده و در اختیار مخاطب قرار دهد، بسیار مهم بوده و کاربران بسیاری را از این طریق به سایت شما جذب کرده و میزان بازدیدها را افزایش خواهد داد.

گالری تصاویر

قرارگیری عکس‌ها و تصاویر با کیفیت از خودروها اثرگذاری بسیار بالایی در ذهن مخاطبین شما داشته و کاربران را جذب سایت خواهد کرد.

اخبار و اطلاعیه ها

در این بخش همواره به روز بوده و درباره انواع خبر‌ها و اطلاعیه‌های روز این حوزه را به کاربران خود اطلاع رسانی کنید. هم‌چنین می‌توانید کاربران را به عضویت سایت خود درآورده و انواع خبرهای مورد علاقه آن‌ها در حوزه خودرو را در قالب ایمیل ارسال کنید.

نظرسنجی

ایجاد بخش نظرسنجی درباره موضوعات مختلف در این حوزه بسیار جذاب بوده و موجب می‌شود کاربران زمان زیادی را در سایت شما بگذرانند و از این طریق ترافیک سایت را افزایش دهند.

پشتیبانی

صفحه پشتیبانی جهت پاسخ به پرسش‌های احتمالی مشتریان و جلب رضایت آن‌ها می‌تواند ایجاد گردد. هم‌چنین بخشی با نام سوالات متداول به همراه پرسش آن‌ها، نیارهای بسیاری از کاربران را رفع خواهد کرد.

مقالات

تولید محتوا در صورتی که طبق نیاز و علایق مشتریان شما صورت گیرد، همواره مخاطبان زیادی را به سمت شما جذب خواهد کرد، استفاده از محتوای تصویری و ویدئویی با کیفیت با توجه به میزان اثرگذاری بالا بسیار حائز اهمیت است.

car

نکات مهم در طراحی سایت نمایشگاه خودرو

سئو

به منظور آن که کاربران، شما را در لیست جست و جوهای برتر گوگل مشاهده کنند، باید اصول مربوط به سئو سایت را رعایت نمایید. اصولی که در نهایت منجر به افزابش میزان بازدید و جذب مخاطبان خواهد شد. در این راستا حتما از تجربه متخصصین این حوزه استفاده نمایید.

هاست و دامنه

تهیه هاست و دامنه قبل از راه اندازی سایت حتما باید انجام شود. با تهیه هاست فضای ذخیره اطلاعات را خریداری کرده و با ثبت دامنه نام و آدرس سایت خود را تعیین نمایید.

طراحی ریسپانسیو

با توجه به آن که بیشترین درصد جست و جو ها از طریق موبایل صورت می‌گیرد، بسیار اهمیت دارد با طراحی ریسپانسیو، سایت در صفحه نمایش موبایل نیز به درستی نشان داده شود.

طراحی سایت حرفه‌ای

با طراحی یک سایت حرفه‌ای، گرافیک جذاب، کاربری آسان، استفاده از به روزترین تکنولوژی‌ها و اصول طراحی سایت و… خود را در ذهن مخاطب حرفه‌ای جلوه دهید.

طراحی سایت نمایشگاه خودرو با فراکارانت

از دو دهه تجربه مجموعه فراکارانت در زمینه طراحی سایت بهره‌مند شوید. در ادامه با خدمات و مزایای این مجموعه بیشتر آشنا شوید.

  گواهی‌ها و عضویت‌ها     نمونه کارها     تعرفه طراحی سایت      خدمات هاست       خدمات دامنه      خدمات دیجیتال مارکتینگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روابط عمومی 5 مرداد 1401


whatsapp

برای طراحی سایت نیاز به کمک دارید؟

closewhatsapp
onewhatsapp

سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه طراحی سایت و سئو مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.

فهرست