طراحی سایت معماری

آیا طراحی سایت معماری برای کسب و کار شما مناسب است؟

در هر کسب و کاری که باشید حضور در فضای مجازی به شما کمک می‌کند محصولات و خدمات خود را به طیف وسیعی از مشتریان بدون محدودیت در مکان و زمان معرفی کنید. طیف وسیعی از کسب و کارها در حوزه صنعت ساختمانی، عمرانی، نقشه برداری، معماری و … می‌توانند از طراحی سایت معماری استفاده کرده تا نمونه کارها و پروژه‌های خود را با کاربران به اشتراک بگذارند.

مزایای طراحی سایت معماری چیست؟

شما با یک طراحی سایت اطلاع رسانی قادر خواهید بود تمامی خدمات خود را به صورت کامل به مشتریان معرفی کنید و درباره هر یک توضیحات کاملی ارائه نمایید. هم‌چنین ارائه تصاویر و ویدئوهای حرفه‌ای و جذاب از پروژه‌های پیشین شما، نقش بسیار مهمی در جذب مخاطبین به سایت و در نهایت افزایش مشتریان خواهد داشت. این روش اطلاع رسانی نسبت به سایر روش‌ها کم هزینه‌تر بوده و میزان کارآمدی بالاتری دارد. بنابراین حتما حضور در فضای مجازی را جدی بگیرید.

امکانات طراحی سایت معماری چیست؟

کسب و کار خود را معرفی کنید

در صفحه‌ای همچون صفحه درباره ما از رزومه کسب و کار خود به طور کامل برای مشتریان بنویسید و از اهداف و ارزش‌های خود بگویید. کاربران هرچه شما را بیشتر بشناسند، به شما بیشتر اعتماد می‌کنند.

پرسنل خود را معرفی کنید

می‌توانید در صفحه‌ای اعضای شرکت خود را معرفی کرده و درباره سوابق و تجربیات هریک بنویسید تا آشنایی و اطمینان بیشتری در مشتریان ایجاد شود.

خدمات خود را معرفی کنید

برای مشتریان در انواع دسته‌بندی‌های مختلف توضیح دهید چه خدماتی و با چه امکاناتی در اختیار آن‌ها قرار می‌دهید. اطلاعات را به نحوی دسته بندی کنید که کاربران دچار سردرگمی نشوند و به راحتی بتوانند به هر یک از خدمات شما دسترسی پیدا کنند.

نمونه کارهای خود را معرفی کنید

این بخش در طراحی سایت معماری بسیار حائز اهمیت است. هر چه حرفه‌ای‌تر و جذاب‌تر باشد، کاربران بیشتر به سمت آن جذب می‌شوند. سعی کنید از تصاویر و ویدئوهای باکیفیت و جذاب، تصاویر 360 درجه، ویدئوهای حرفه‌ای استفاده کنید تا پروژه‌های خود را با مشتریان به اشتراک بگذارید. این بخش در افزایش بازدید و ترافیک سایت شما می‌تواند بسیار اثرگذار باشد.

اطلاعات تماس خود را به اشتراک بگذارید

اطلاعات تماس همچون شماره تلفن، آدرس شرکت، نقشه گوگل مپ، ایمیل، آدرس شبکه‌های اجتماعی و… را حتما در بخش‌های مختلف سایت در اختیار مشتریان قرار دهید تا همواره در دسترس باشید.

طراحی سایت معماری

قبل و پس از طراحی سایت به نکات زیر توجه کنید

هاست و دامنه مناسب تهیه کنید

قبل از طراحی سایت به تهیه هاست و دامنه بیندیشید. هاست فضایی است که قصد دارید اطلاعات سایت را بر روی آن نگه دارید و با انتخاب دامنه نام و آدرس سایت خود را تعیین می‌کنید. حتما راهنمای انتخاب هاست را برای خرید هاست با کیفیت و متناسب با سایت خود مطالعه کنید.

از سایت خود نگهداری کنید

پس از طراحی سایت باید همواره به سایت خود رسیدگی کنید تا دیده شوید. در این راستا اقدامات بسیاری باید انجام شود. از جمله بروز رسانی سایت، افزایش امنیت سایت، رعایت اصول تجربه کاربری و رابط کاربری، رعایت اصول سئو، رعایت اصول دیجیتال مارکتینگ و… برای آشنایی با هر یک از موارد فوق می‌توانید پس از مطالعه این مقاله، مقالات پیشنهادی را دنبال کنید.

طراحی سایت معماری با فراکارانت

مجموعه فراکارانت بیش از دو دهه تجربه در زمینه طراحی سایت و انواع خدمات پشتیبانی آن را دارد. در این راستا می‌توانید از مشاوره و خدمات این مجموعه بهره‌مند شوید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره با ما تماس بگیرید.

    گواهی‌ها و عضویت‌ها     نمونه کارها     تعرفه طراحی سایت      خدمات هاست       خدمات دامنه      خدمات دیجیتال مارکتینگ

مقالات پیشنهادی

آنالیز سایت به همراه بسته سئو

نگهداری سایت

دیجیتال مارکتینگ ویژه چه کسب و کارهایی است؟

تفاوت رابط کاربری و تجربه کاربری

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روابط عمومی 5 مرداد 1401


whatsapp

برای طراحی سایت نیاز به کمک دارید؟

closewhatsapp
onewhatsapp

سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه طراحی سایت و سئو مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.

فهرست