طراحی سایت مشابه باما

اهمیت طراحی سایت مشابه باما چیست؟

طراحی سایت مشابه باما این امکان را فراهم می‌کند تا کاربران به اطلاعات کاملی از خودرو، قبل از خرید، دست پیدا کنند. ارائه یک محتوای کامل و جذاب با یک دسته بندی اصولی درباره مشخصات فنی هر خودرو، قیمت روز خودرو و اخبار و اطلاعیه‌های به روز به کاربران کمک می‌کند تا بهترین تصمیم‌گیری را قبل از خرید خودرو داشته باشند. بنابراین با طراحی یک سایت اصولی و جذاب می‌توانید مخاطبین زیادی را به سمت خود جذب کرده و متناسب با اهداف و مدل کسب و کار خود به یک درآمد مطلوب دست یابید.

طراحی سایت مشابه باما

امکانات طراحی سایت مشابه باما چیست؟

مشخصات فنی خودرو

با ایجاد صفحه مشخصات فنی خودرو می‌توانید انواع خودرو‌ها را در دسته بندی‌های مشخص ارائه کرده و سپس مشخصات فنی آن را در اختیار کاربر بگذارید. تهیه تصاویر با کیفیت از خودروها نیز نقش مهمی در جذب کاربران خواهد داشت.

ثبت آگهی خودرو و موتور سیکلت

در طراحی سایت مشابه باما کاربران می‌توانند اطلاعات خودروی مورد نظر خود را در سایت ثبت کرده تا در صفحه آگهی‌ها به نمایش گذاشته شود. به منظور یکدست بودن اطلاعات، می‌توان فرم مخصوص درباره اطلاعات خودرو همچون نام برند، مدل، رنگ، سال تولید و… را طراحی نمود تا ابهامی در آگهی وجود نداشته باشد.

خرید خودرو و موتور سیکلت

انواع آگهی‌های خرید خودرو و موتور در صفحه خرید خودرو قرار می‌گیرند. در این بخش ارائه تصاویر با کیفیت از خودرو و اطلاعات کامل از شرایط و قیمت خرید ضروری به شمار می‌رود.

ارائه قیمت روز خودرو

ایجاد چنین بخشی در طراحی سایت مشابه باما می‌تواند مخاطبین زیادی را به سمت سایت جذب کرده و ترافیک سایت را افزایش دهد. بنابراین حتما فعالیت در این صفحه را با ارائه دسته بندی‌های مشخص در نظر داشته باشید. هم‌چنین طراحی سیستم جست و جوی پیشرفته موجب می‌شود کاربران به صورت مستقیم به قیمت مورد نظر خود دست پیدا کنند.

اطلاع رسانی قیمت به کاربر

در طراحی سایت مشابه باما می‌توان این امکان را ایجاد کرد تا کاربران بتوانند در فرم‌های مخصوص اطلاعات شخصی سازی شده از خودروی مورد نظر خود را در سایت ثبت کرده تا در صورت ثبت شدن مورد مشابه به آن‌ها اطلاع رسانی شود.

دسته بندی و فیلتر اطلاعات

با توجه به آن که حجم اطلاعات در طراحی سایت مشابه باما بسیار بالا است، ارائه دسته بندی صحیح موجب می‌شود کاربران دچار سردرگمی نشوند. هم‌چنین کاربران می‌توانند بر اساس ویژگی‌های مختلف همچون برند، سال، کشور سازنده، استان و… اطلاعات را فیلتر کرده و برای خود شخصی سازی نمایند.

طراحی سایت مشابه باما با فراکارانت

مجموعه فراکارانت از سال 1377 فعالیت خود را آغاز کرده و آماده ارائه خدمات به شما عزیزان در زمینه طراحی سایت مشابه باما ، طراحی اپلیکیشن مشابه باما، خدمات ثبت دامنه، خدمات هاست و سرور، مشاوره کسب و کار آنلاین و بازاریابی دیجیتال است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 02123087 تماس بگیرید

 گواهی‌ها و عضویت‌ها     نمونه کارها     تعرفه    خدمات هاست       خدمات دامنه      خدمات دیجیتال مارکتینگ

 

مقالات پیشنهادی

معیارهای انتخاب میزبانی وب مناسب

آنالیز سایت به همراه ارائه بسته سئو

بسته طراحی و اجرای اپلیکیشن موبایل

دیجیتال مارکتینگ ویژه چه کسب و کارهایی است؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روابط عمومی 5 مرداد 1401


whatsapp

برای طراحی سایت نیاز به کمک دارید؟

closewhatsapp
onewhatsapp

سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه طراحی سایت و سئو مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.

فهرست