طراحی سایت طلا و جواهر

چرا طراحی سایت طلا و جواهر؟

امروزه افراد برای سهولت در خرید محصولات و صرفه جویی در زمان و انرژی، استقبال بسیار بالایی از خرید آنلاین نموده‌اند. هم‌چنین قبل از خرید هر محصول، ابتدا در اینترنت درباره آن جست و جو کرده و پس از کسب آگاهی اقدام به خرید می‌نمایند. با توجه به آن که هیچ‌گونه محدودیتی در مکان و زمان جهت ارتباط با مشتری وجود ندارد، با طراحی سایت طلا و جواهر می‌توانید به راحتی محصولات خود را به طیف وسیعی از مشتریان معرفی نموده و آن‌ها را به سمت خود جذب کنید.

امکانات طراحی سایت طلا و جواهر چیست؟

کسب و کار خود را معرفی کنید

در صفحه‌ای چون صفحه درباره ما می‌توانید از کسب و کار و سابقه و تجربه خود در حوزه فروش طلا و جواهر برای مشتریان بنویسید. چنین توضیحاتی اطمینان خاطر بیشتری را در مشتریان ایجاد می‌کند.

محصولات خود را در دسته‌بندی‌های مختلف معرفی کنید

انواع محصولات خود را در دسته‌بندی‌های متنوع به مشتریان ارائه کنید. برای نمونه طلای مردانه، زنانه، ست، زینتی و… . هم‌چنین می‌توانید امکان جست و جوی کالا را نیز در سایت قرار داده تا مشتریان بتوانند سریع‌تر به کالای مورد نظر خود دسترسی پیدا کنند.

گالری تصاویر محصولات خود را نمایش دهید

این بخش در سایت شما بسیار حائز اهمیت است. زیرا توانایی جذب مخاطب بسیار بالایی دارد. حتما تصاویر و ویدئوهای با کیفیت و حرفه‌ای از محصولات خود تهیه کرده و به مشتریان نمایش دهید. این موضوع می‌تواند تا حد زیادی بازدید از سایت را افزایش دهد.

طراحی سایت طلا و جواهر

نرخ طلا و سکه به قیمت روز را نمایش دهید

می‌توانید در طراحی سایت طلا و جواهر، قیمت به روز و لحظه‌ای از قیمت طلا و سکه را در صفحات سایت خود به نمایش بگذارید.

اخبار به روز حوزه طلا و سکه را به اشتراک بگذارید

تهیه اخبار به روز در این حوزه جهت طراحی سایت طلا و جواهر نقش بسیار مهمی در افزایش ترافیک سایت دارد. حتما به روز بودن در این بخش را جدی بگیرید.

پیشنهادات ویژه به مشتریان ارائه دهید

ارائه صفحه‌ای جهت تخفیف‌های ویژه، نمایش محصولات پرفروش، تخفیف‌ در بازه زمانی محدود و… در افزایش فروش شما بسیار اثرگذار است. در این راستا پیشنهاد می‌شود از اصول دیجیتال مارکتینگ در کسب و کار مجازی خود استفاده کنید.

طراحی سایت طلا و جواهر با فراکارانت

پس از طراحی سایت باید همواره از سایت خود نگهداری کنید تا در دید مشتریان باشید. در این راستا اقدامات بسیاری باید انجام دهید. از جمله بروز رسانی سایت، افزایش امنیت سایت، رعایت اصول تجربه کاربری و رابط کاربری، رعایت اصول سئو، و… برای آشنایی با هر یک از موارد فوق می‌توانید پس از مطالعه این مقاله، مقالات پیشنهادی را دنبال کنید. مجموعه فراکارانت بیش از دو دهه تجربه در زمینه طراحی سایت و انواع خدمات پشتیبانی آن را دارد. می‌توانید از مشاوره و خدمات این مجموعه بهره‌مند شوید.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره با ما تماس بگیرید.

    گواهی‌ها و عضویت‌ها     نمونه کارها     تعرفه طراحی سایت      خدمات هاست       خدمات دامنه      خدمات دیجیتال مارکتینگ

 

مقالات پیشنهادی

تفاوت رابط کاربری و تجربه کاربری

آنالیز سایت به همراه بسته سئو

نگهداری سایت

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روابط عمومی 5 مرداد 1401


whatsapp

برای طراحی سایت نیاز به کمک دارید؟

closewhatsapp
onewhatsapp

سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه طراحی سایت و سئو مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.

فهرست